به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلکاسر گزینه احتمالی بارسانقل و انتقالات
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۴۱) (۷۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

پس از خرید ساموئل اومیتیتی، لوکاس دینیه و آندره گومز، اینبار بارسا برای خرید پاکو آلکاسر قدم برداشته است. خبرها حاکی از آن است که سران بارسا برای به خدمت گرفتن این بازیکن با والنسیا وارد مذاکره شده‌اند. آلکاسر 22 ساله، فصل قبل 13 گل به ثمر رساند و در ابتدای بازه نقل و انتقالاتی تابستانی از چند تیم انگلیسی نیز درخواست داشته است.

طبق گزارش مارکا، باشگاه اطلاع داده است که با والنسیا بر سر این بازیکن اسپانیایی در حال مذاکره است، اما به نظر نمی‌رسد این انتقال برای بارسایی‌ها ارزان باشد! مبلغ فسخ قرارداد آلکاسر 80 میلیون یورو است. با توجه به اینکه والنسیایی‌ها مبلغی نزدیک به مبلغ فسخ قرارداد برای خرید آلکاسر ارائه خواهند داد، سرجی سمپر گزینه‌ای برای معاوضه و کاهش رقم اصلی نامبرده شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

البته میتوان نسبت به هزینه‌ها خوشنود هم بود. والنسیا در سالهای اخیر بازیکنان کلیدی خود را با مبالغی کم فروخته است و به نظر می‌رسد که خرید آلکاسر برای باشگاه خرید گرانی نباشد. نیکولاس اوتامندی و آندره گومز بازیکنان کلیدی والنسیا بودند که اخیرا با مبالغی کمتر از رقم ذکر شده در قراردادشان، فروخته شده‌اند. با این تفاسیر میتوان امیدوار بود که پیش از پایان بازه نقل و انتقالات تابستانی شاهد اضافه شدن آلکاسر به جمع آبی اناری‌ها باشیم.

همچنین منبع نزدیک به باشگاه گزارش داده است که باشگاه هیچگونه تمایلی برای جذب ستاره‌های المپیکی برزیل، لوئان و گابریل باربوسا ندارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلکاسر گزینه احتمالی بارسا
امیدوارم نخوان 60-70 تا بدن براش.


شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۰ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!