به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گزینه‌های احتمالی برای جانشینی MSNنقل و انتقالات
فرستنده انیس گنج پور در تاريخ جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۳۴) (۱,۲۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجمین: انیس گنج پور - سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


پس از شکست در خرید گامیرو، ویتو و نولیتو، چه گزینه‌هایی برای بارسلونا باقی مانده است؟ با وجود در اختیار داشتن یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های دنیا، لوییز انریکه می‌خواهد در این تابستان جایگزین مناسبی برای مسی، سوارز و نیمار پیدا کند. در این خبر به بررسی گزینه‌های احتمالی بارسا برای این پست، می‌پردازیم.

اما اکنون که گامیرو، ویتو و نولیتو بازی در ترکیب ثابت را به نیمکت نشینی در بارسلونا ترجیح داده‌اند، گزینه‌های اندکی برای قهرمان لالیگا باقی مانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که ۳ هفته تا پایان نقل و انتقالات باقیست، ما ۵ گزینه احتمالی برای مسئله مهم این روزهای باشگاه و لوییز انریکه، یعنی مهاجم چهارم را بررسی می‌کنیم.

1- ماریو گومز در فیورنتینا

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از آسیب دیدگی در سری آ همراه با فیورنتینا، گومز فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۶ گل به تیم بشیکتاش ترکیه در بدست آوردن اولین عنوان قهرمانی در ۷ سال گذشته کمک کرد. اما، به علت ناآرامی‌های سیاسی در ترکیه گومز به دنبال باشگاه جدیدی است و بارسلونا هم به دنبال مهاجم جدیدی می‌گردد. بازیکن ۳۱ ساله‌ای که ممکن است دیگر آن ماشین گلزن بیرحمی که در ۱۷۴ بازی بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ برای بایرن ۱۱۳ بار گلزنی کرد، نباشد! اما بازی‌های موثر او در یورو ۲۰۱۶ برای آلمان، ثابت کرد گومز همچنان یک شکارچی بی‌رحم در محوطه جریمه است!

2- آندره پیر ژینیاک در تایگرس

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگرچه که بارسلونا هرگونه تماس و صحبت با مهاجم سابق مارسی را رد کرده است، اما باشگاه تایگرس اعلام کرده است که اگر ژینیاک بخواهد به اسپانیا برود، به او اجازه خواهد داد. با این وجود، ژینیاک 30 ساله که در دو فصل اخیر در لیگ‌های فرانسه و مکزیک توانسته 55 گل به ثمر برساند، به نظر گزینه مناسبی برای بارسا نیست. ژینیاک اگرچه بازیکن پرتلاشی است، اما به طور کلی دوندگی زیادی در بازی خود ندارد. با این اوصاف، اگرچه که ژینیاک از سطح بارسا پایین‌تر است، اما به هر ترتیب گزینه‌ای برای خرید به شمار می‌رود!

3- لوکاس پرز در دپورتیوو

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انریکه ماه گذشته در مصاحبه‌ای با ال موندو دپورتیوو اعلام کرد که به دنبال بازیکن پرسرعت و دونده است و لوکاس پرز درست همان چیزی است که انریکه می‌خواهد. بازیکنی سرعتی و نسبتا جوان با انرژی بسیار زیاد که در نقش مهاجم هدف بازی نزدیکی به جیمی واردی دارد. لوکاس در فصل گذشته 17 بار تور دروازه حریفان را به لرزه انداخت و 10 پاس گل نیز به نام خود به ثبت کرد. پرز به احتمال زیاد بازیکنی خواهد بود که توجه انریکه را به خود جلب می‌کند. مدیر برنامه‌های او نیز اعلام کرده است که تا پایان نقل و انتقالات، قراردادی با دپورتیوو امضاء نخواهد کرد و منتظر پیشنهادات خواهد ماند.

4- رابین فن پرسی در فنرباغچه

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سه سال پیش، فن پرسی با به ثمر رساندن 26 گل نقش به سزایی در قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر ایفا کرد. یک سال بعد، او با ضربه سر شیرجه‌ای بسیار زیبا و دیدنی خود، یکی از به یاد ماندنی‌ترین گل‌های تاریخ جام جهانی را به ثمر رساند. اگرچه او اخیراً فن پرسی سابق نیست، اما وستهم، میدلزبرو، رنجرز و استوک سیتی مقصد‌های جدی او هستند. فن پرسی بازیکنی است که در فصل 2011 به تنهایی 35 گل به ثمر رساند. با این اوصاف، رابین گزینه نسبتا خوبی برای بارسا به نظر می‌رسد. باشگاه فنرباغچه هم اعلام کرده است که برای فروش او آماده است. برای خرید این بازیکن مبلغی در حدود 7 میلیون یورو باید پرداخت شود که ارزان بودن هزینه به خدمت گرفتن فن پرسی، می‌تواند محرکی برای جذب این بازیکن باشد.

5- جانشینان بومی!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انریکه در کنفرانس پنجشنبه خود عنوان کرد: «برای پیشرفت باید به جوانان هم بازی داد. ما به دنبال مهاجم هستیم اما اگر خریدی صورت نگرفت، با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد». اگر بخواهیم واقع گرایانه به موضوع نگاه کنیم، بارسا به غیر از سه مهاجم بزرگ جهان، گزینه‌های مناسبی از لاماسیا را در اختیار ندارد. در طول سال‌های اخیر شاید بتوان گفت فقط بوسکتس، پدرو و شاید با کمی چشم پوشی، سرجی روبرتو توانسته‌اند انتظارات را به طور کامل براورده کنند.

رافا موجیکا هم اگرچه که در بازی برابر لسترسیتی توانست گلزنی کند، اما قطعا بازیکنی 17 ساله نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای MSN بزرگ باشد! از سوی دیگر دنیس سوارز جوان و با استعداد هم هنوز خودش را آنطور که باید نشان نداده است. با این اوصاف مونیر ال حدادی باقی می‌ماند. مونیر اگرچه توانست دو گل در بازی‌های پیش فصل به ثمر برساند، اما اصلا بازیکن قابل اعتمادی نیست! او در فصل گذشته تنها 3 گل در لالیگا به ثمر رساند و در بازه سپتامبر تا نوامبر در غیاب مسی اصلا در حد انتظارها ظاهر نشد!

در همین راستا فرناندز، مدیر ورزشی تیم نیز در مصاحبه‌ای اذعان کرد که باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم است و بهترین گزینه از میان گزینه‌های موجود انتخاب خواهد شد. اما با همه این تفاسیر مدیران باشگاه باید به یک نکته توجه ویژه داشته باشند؛ زمان در حال سپری شدن است!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: گزینه های احتمالی برای جانشینی MSN
پرز 27 ساله و آلکاسر 22 ساله خوبن.
گر چ منیر هم بهش اعتماد کنن پیشرفت می کنه


چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۲۰)
 
messi-.10
پاسخ به: گزینه های احتمالی برای جانشینی MSN
لوکاس پرز هم خوبه تجربه لالیگای داره


یکشنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ (۲:۱۸)
 
پرچم-دار
پاسخ به: گزینه های احتمالی برای جانشینی MSN
با این گزینه ها قطعا ماریو گومز خیلی بهتره


شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گزینه های احتمالی برای جانشینی MSN
الان که بحث آلکاسر مطرح شده اما بین اینا به نظرم گومز و ون پرسی با تجربه و شم گلزنیشون بتونن به کارمون بیان.


شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!