به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خط و نشان اتوئو برای كاسیاس!مصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۸۴ (۱۵:۱۰) (۱,۰۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
۱۰ روز تا El Classico باقی مانده و دیدار سرنوشت ساز اسپانیا مقابل اسلواكی نیز در پیش است، اما این مسائل سبب نمی‌شوند تا نبرد سنتی دو غول اسپانیایی، نتواند فوتبال اسپانیا را تحت سیطره خود درآورد. اكثر روزنامه‌های اسپانیایی، از روز گذشته، بخش خاصی را به این دیدار اختصاص دادند، البته تلویزیون نیز برای آنكه از این قافله عقب نماد، با دعوت از ستارگان دو تیم، به استقبال دیدار ۱۹ نوامبر می‌رود.

«ماراكانا ۰۵» نخستین برنامه تلویزیونی بود كه دست به این كار زد. ساموئل اتوئو و ایكر كاسیاس، دوستان قدیمی، دوشنبه شب در این برنامه كه توسط پاكو گونزالس، میشل رابینسون و كارلوس لاتره اجرا می‌شود، حضور یافتند.

ابتدا اتوئو است كه بسیار سریع برای كاسیاس، خط و نشان می‌كشد: «می خواهم دو گل بزنم.» و دروازه بان رئال، اینگونه پاسخ می‌دهد: «همیشه پیش از بازی، مهاجمان با من اینگونه صحبت می‌كنند!»


اتوئو در ادامه سعی می‌كند، شرایط را تا حدی طبیعی نماید: «اسپانیا باید برای راهیابی به جام جهانی از سد اسلواكی عبور كند. تمام اسپانیا و یك كامرونی آرزو دارند تا اسپانیا یكی از تیم‌های حاضر در آلمان باشد.» با این اظهارات، كاسیاس نیز مجبور می‌شود بابت عدم صعود كامرون به جام جهانی، ابراز تأسف كند. «هر گاه كه در عین برتری، دروازه خود را گشوده می‌بینید، احساس ناراحتی شدیدی می‌كنید. باید بگویم از عدم راهیابی كامرون به جام جهانی، بی‌اندازه ناراحت شدم. امیدوارم این شرایط برایمان به وجود نیاید و بتوانیم در نهایت، اسلواكی را كنار بزنیم.»


اتوئو در ادامه اظهاراتش می‌گوید: «هنگامی كه می‌خواهم ضربه بزنم، هرگز فكر نمی‌كنم! به توپ ضربه می‌زنم و توپ به گونه‌ای حركت می‌كند كه انتظارش را دارم. اگر بخواهید با دقت فراوان، شوت كنید، احتمالاً مرتكب اشتباه خواهید شد!» مرد كامرونی در شرایطی اینگونه اظهار نظر می‌كند كه مشخص نیست این حرف‌ها چه ارتباطی با بحث قبلی و بعدی دارند! در ادامه، كاسیاس سؤال یكی از مجریان كه عدم حفظ اتوئو از سوی رئال را اشتباهی بزرگ و سرآغاز ناكامی‌های این باشگاه عنوان می‌كند، اینگونه پاسخ می‌دهد: «در مورد اشتباهات باشگاه، حرفی نمی‌زنم. فقط می‌توانم بگویم اتوئو تمایل زیادی به ادامه حضور در مادرید داشت. او و رونالدو را بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اسپانیا می‌دانم و در این زمینه كوچكترین تردیدی ندارم.»

ایكر در مورد اینكه بارسا از هر نظر مهیای نبرد بزرگ است، اما در سوی دیگر، رئال مصدومان زیادی دارد، عقاید جالبی دارد. او سعی می‌كند بیش از هر چیز دیگری خاطرات خوب دیدار برگشت فصل گذشته را یادآوری كند. «همه بخت بیشتری را برای بارسا قائل بودند، اما خیلی راحت توانستیم چهار گل به آنها بزنیم. در برنابئو، همیشه بخت پیروزی رئال بیشتر است و اكنون نیز متقاعد شده‌ام كه پیروز از میدان خارج می‌شویم.»

اتوئو نیز تا حدی با این حرف‌ها موافق است: «رئال را رقیبی بسیار خطرناك می‌دانم كه همیشه می‌تواند مشكلات بسیار زیادی برایتان به وجود بیاورد. رویارویی با آنها، همواره دشوار است.»

مرد كامرونی در همین لحظه، تصمیم می‌گیرد تا به نوعی از هواداران رئال بابت الفاظ زشتی كه علیه آنها در جشن قهرمانی بارسا در فصل گذشته به كار برد عذرخواهی كند تا به نوعی خود را از توهین‌های احتمالی نجات دهد، «می دانم كه مرتكب اشتباه شدم و بابت آن رفتارم كه البته دیگر تكرار نخواهد شد، معذرت خواهی نیز كردم. امیدوارم این نقطه تاریك برای همیشه فراموش شود. در برنابئو نیز مانند سایر دیدارها، كنار همبازیانم در میدان حاضر خواهم شد. برای بازیكنان و هواداران رئال احترام بسیار زیادی قائلم. می‌دانم شرایط دشواری را تجربه خواهیم كرد، ولی با انگیزه پیروزی به مصاف آنها می‌رویم.»

اتوئو كه بیشتر از كاسیاس حرف می‌زند، اظهاراتش را اینگونه خاتمه می‌دهد: «برخلاف كاسیاس، هدف خاصی را در این بازی دنبال نمی‌كنم. دیوانه حضور در El Classico نیستم اما اگر در میدان حاضر باشم، هر كاری كه برای پیروز شدن نیاز باشد را انجام خواهم داد.»

كاسیاس و اتوئو، در پایان برنامه تصریح كردند رونالدو می‌تواند شرایط هر دیداری را به سود تیم خود تغییر دهد، هر چند هنوز معلوم نیست او تا ۱۹ نوامبر در وضعیت مطلوب قرار خواهد گرفت یا خیر!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mohammad-barcelona
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۱۸)
 
behnoush1360
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۱۴)
 
raminpanahi
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ (۶:۴۳)
 
kingamir
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
viva barca


سه‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۱ (۱:۳۹)
 
heroes
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۰:۴۲)
 
yas_8
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
The world's most dramatic
Viva Barcelona


دوشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۰ (۲۳:۲۸)
 
harry1
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۵۳)
 
fcbarca2010
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
زنده باد سامی جونم...

Visca Barca


یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۲:۴۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۵۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli:


یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۱)
 
بارررسا
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
زنده باد بارسای قهرمان


جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۸۹ (۱۶:۴۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
VIVA BARCA


یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲۰:۳۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
کاسیاس بره بمیره


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۲۱)
 
inronaldinho
پاسخ به: خط و نشان اتوئو براى كاسياس!
میبریم خوب هم میبریم


دوشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!