به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

موندو: لوکاس پرز خواهان حضور در بارسانقل و انتقالات
فرستنده اشکان شعبانی در تاريخ جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۳۲) (۱,۰۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: موندو دپورتیوو و AS
مترجم: اشکان شعبانی / FCBarcelona.ir


طبق گزارش Mundo، لوکاس پرز مهاجم 27 ساله باشگاه دپورتیوو خواهان حضور در بارسا است. بارسا اخیراً به دنبال جانشینی برای MSN بوده، و پرز، که فصل گذشته 17 گل برای دپور به ثمر رسانده است، می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد.

طبق این گزارش، در حال حاضر هنوز بارسلونا به دنبال تقویت ترکیب خود در خط حمله است. تا به اینجای کار گزینه‌های زیادی به بارسلونا لینک شده‌اند اما سران باشگاه هنوز به صورت رسمی برای جذب بازیکنی اقدام نکرده‌اند. از لوکاس پرز، مهاجم باشگاه دپورتیوو لاکرونیا، از گزینه‌های اصلی بارسلونا یاد می‌شود؛ باید دید که در ادامه سران باشگاه بارسلونا چه اقدامی در این مورد خواهند کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در روزهای گذشته، مدیران باشگاه لاکرونیا به این مهاجم پیشنهاد تمدید قرارداد دادند، که این پیشنهاد از طرف لوکاس پرز رد شده است. نزدیکان وی تایید کرده‌اند که او خواهان حضور در بارسلوناست و حتی مدیر برنامه‌های وی نیز این موضوع را تأیید کرده است.

رودریگو فرناندز، مدیر برنامه‌های پرز، در این مورد که موکلش تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی قرارداد جدیدی با دپور امضاء نخواهد کرد، می‌گوید: «چه می‌شود اگر دو روز بعد از امضای قرارداد با لاکرونیا، تیمی پیدا شود و بخواهد مبلغ بند جدایی را بپردازد؟ بگذارید برای مثال بگوییم، بارسلونا. به نظر من موقعیت جالبی نخواهد بود. به همین دلیل فکر می‌کنم بهترین کار این است که صبر کنیم و تا پایان پنجره نقل و انتقالات، حرکتی انجام ندهیم. برای این کار، وقت کافی خواهیم داشت».

مبلغ بند جدایی لوکاس پرز در قرارداد او با لاکرونیا، 20 میلیون یورو است و باید دید که آیا بارسلونا حاضر است این مبلغ را بپردازد یا خیر.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: موندو: لوکاس خواهان حضور در بارسا
50 تا بازیکن این چند ساله التماس کردن بیان بارسا این بی عرضه ها هیچ کدومو نگرفتن...


جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۴۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: موندو: لوکاس خواهان حضور در بارسا
دوستان اگر کسی موفق به دیدن بازی شده لطفا بفرمایید که از چه طریق نگاه کردید.
ممنون میشم.


جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!