به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رابرت فرناندز: بارسا به دنبال خرید یک مهاجم دیگر استمصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۰۴) (۵۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا در مصاحبه خود اعلام کرد که بارسلونا به دنبال خرید مهاجم برای پشتیبانی از MSN در بازه باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالاتی است.

پس از پیروزی 3-2 روز چهارشنبه برابر سمپدوریا در جام خوان گمپر، فرناندز در مصاحبه‌ای با TV3 کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه به دنبال جذب چهارمین مهاجم خود پیش از شروع رقابت‌های لالیگا است. فرناندز در این باره گفت: «ما درصدد جذب مهاجم هستیم. باید نگاهی به گزینه‌های روی میز بیاندازیم؛ قطعا بهترین گزینه را برای باشگاه انتخاب می‌کنیم. قصد ما این است که این اتفاق تا پیش از شروع لالیگا بیافتد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا که به طور جدی و مصمم به دنبال تقویت بازیکنان خط حمله خود است، با به خدمت گرفتن مهاجم جدید در کنار مونیر ال حدادی که بازیکن ذخیره سه مهاجم اصلی؛ لیونل مسی، لوئیز سوارز و نیمار است، نیمکت خود را در این پست تقویت خواهد کرد.

در ماه آوریل، بارسا به دنبال جذب مهاجم سویا، کوین گامیرو بود که این بازیکن در نهایت به اتلتیکو پیوست. پیشنهاد بارسا به سویا مبلغ 20 میلیون یورو به همراه معاوضه آلن هالیلوویچ بود.

پیش از بازی بارسا در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا برابر سویا، فرناندز خاطر نشان کرد که اگرچه ترکیب تیم در خط حمله با کمبود و مشکل خاصی روبرو نیست، اما اضافه کردن یک بازیکن دیگر باعث هماهنگی و ثبات بیشتر می‌شود. فرناندز افزود: «در راستای اضافه کردن بازیکن جدید صحبت‌های زیادی با لوئیز انریکه باید انجام شود؛ به هر حال احتمال این وجود دارد که او بخواهد حتی یکی از بازیکنان تیم را ترک کند. اما در هر صورت به دنبال بهترین گزینه‌ها برای تقویت تیم هستیم». او همچنین افزود: «حجم کار‌ها در حال کاهش است و تیم در حال تقویت قوای جسمانی خود است. یکشنبه برای ما بازی مهم و حیاتی است و تیم به دنبال کسب جام است».

لوئیز انریکه هم در رابطه با به خدمت گرفتن بازیکن جدید اذعان داشت که اگرچه باشگاه به دنبال جذب بازیکن جدیدی است، اما فقط در صورت به توافق رسیدن با بازیکن مناسب شاهد اضافه شدن فرد جدیدی به تیم خواهیم بود. او در این زمینه گفت: «این ترکیب، بهترین ترکیب سه فصل من در بارسلونا است. اگر بتوانیم بازیکن جدیدی را که به کمک تیم بیاید اضافه کنیم؛ قطعا این کار را خواهیم کرد اما اگر با گزینه مناسبی مواجه نشدیم، با همین ترکیب بسیار خوب به کار خود ادامه می‌دهیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: رابرت فرناندز: بارسا به دنبال خرید یک مهاجم دیگر است
حالا انقدر لفتش میدن تا بازه نقل و انتقالات تموم شه.


جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۴۷)
 
hadimoghadam
پاسخ به: رابرت فرناندز: بارسا به دنبال خرید یک مهاجم دیگر است
دوستان اگر کسی موفق به دیدن بازی شده لطفا بفرمایید که از چه طریق نگاه کردید.
ممنون میشم.


جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۲۷)
 
9VECTOR9
پاسخ به: رابرت فرناندز: بارسا به دنبال خرید یک مهاجم دیگر است
امیدوارم یه مهاجم با تجربه و مطمئن بگیرن و گرنه مهاجم جوون فقط یکی مثل منیر حاضره رو نیمکت بشینه ، که فاجعه است..


پنج‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!