به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حمایت سرمربی تیم فوتبال المپیک برزیل از نیمارملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۳۶) (۶۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسکای اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


روجریو میکاله، سرمربی تیم فوتبال المپیک برزیل، در آستانه بازی سرنوشت ساز تیمش مقابل دانمارک در دیدار آخر مرحله گروهی رقابت‌های المپیک ریو، از کاپیتان تیمش، نیمار، که این روزها شدیداً مورد انتقاد قرار گرفته است، حمایت کرد. عدم پیروزی مقابل دانمارک می‌تواند منجر به حذف زودهنگام میزبان از دور رقابت‌ها شود.

شاگردان میکاله که در دو بازی نخست خود، مقابل تیم‌های نه چندان مطرح آفریقای جنوبی و عراق، به تساوی بدون گل دست یافتند، برای اطمینان از حضور در دور یک چهارم نهایی رقابت‌های المپیک ریو، نیاز به پیروزی مقابل دانمارک در دیدار آخر خود دارند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

امتناع نیمار از مصاحبه، پس از تساوی عجیب تیم برزیل مقابل عراق در دور دوم مرحله گروهی، شبهات بسیاری را در مورد لیاقت او برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی به وجود آورد و انتقادات بسیاری از بزرگان و مردم برزیل، از جمله زیکو را به همراه داشت.

ستاره 24 ساله، دو بازی آخر برزیل در کوپا آمریکای سال گذشته را هم، به دلیل اخراج شدن در دیدار مقابل کلمبیا، که دومین بازی رسمی او به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل بود، از دست داده بود. اما میکاله می‌گوید که برزیل باید به حمایت از تیم المپیک خود بپردازد، نه بررسی لیاقت نیمار در مورد بستن بازوبند کاپیتانی.

برزیل که سابقه 5 عنوان قهرمانی در جام جهانی را دارد، همچنان به دنبال فراموش کردن شکست تحقیرآمیز 7-1 مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی گذشته در خاک خودی، با کسب یک موفقیت بزرگ است.

میکاله گفت: «نیمار تبدیل به بهترین بازیکن جهان خواهد شد؛ ما باید به او احترام بگذاریم. او جوان است، می‌دانم که او گاهی طوری رفتار می‌کند که به مذاق ما خوش نمی‌آید، اما اگر ما در سن او، تمام چیزهایی که او در حال حاضر دارد را در اختیار داشتیم، آیا همین گونه رفتار نمی‌کردیم؟».

میکاله معتقد است که اینگونه انتقادها می‌توانند به نسل جوان فوتبالیست‌های برزیلی که رویای حضور در تیم ملی را در سر دارند، ضربه بزند: «اگر ما به بهترین بازیکنان خود احترام نگذاریم، ممکن است آن‌ها تصمیم بگیرند که دیگر با ما نباشند. ما تنها به یک پیروزی برای رسیدن به دور بعدی نیازمندیم و با این پیروزی شانس کسب مدال را برای خود حفظ کرده‌ایم. ما با آرامش خود را حفظ کنیم و بر خودمان تکیه کنیم».

حتی ممکن است سرنوشت برزیل و عراق برای تبدیل شدن به تیم دوم صعود کننده، به قرعه بکشد؛ اگر هر دو تیم در روز پایانی با نتایج مشابهی با حریفان خود مساوی کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: حمایت سرمربی تیم فوتبال المپیک برزیل از نیمار
اگه نتونن برن بالا تا مدتها رسانه های لعنتی دست از سر نیمار بر نمی دارن...


چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۴۵)
 
San.Andres
پاسخ به: حمایت سرمربی تیم فوتبال المپیک برزیل از نیمار
این انتقادها خیلی فشار ایجاد کرده رو نیمار. بازی با عراق هم خیلی بد شانس بودن. متأسفانه تو برزیل هم مثل آرژانتین - که نگاهشون به مسی ه - همه فقط نگاهشون به نیماره.

امیدوارم این بازیشون رو ببرن و کمی از فشار روی نیمار کاسته شه.


چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!