به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs سمپدوریاپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۱۷) (۵۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پنج عضو جدید تیم نخست، لوکا دینیه، ساموئل اومتیتی، دنیس سوارز، سرجی سمپر و آندره گومز، امروز و همراه با پنجاه و یکمین دوره برگزاری جام خوان گمپر، رونمایی خواهند شد. پیش از این بازی و رأس ساعت 22:00 به وقت ایران (یک ساعت پیش از آغاز رسمی بازی)، تمامی اعضای تیم نخست به همراه این پنج خرید جدید، رسماً در ورزشگاه نیوکمپ معارفه خواهند شد.

تنها بازیکنانی که در این معارفه حضور ندارند، نیمار و رافینیا هستند که به دلیل حضور در المپیک ریو، نمی‌توانند تیم را در این دیدار همراهی کنند. لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود قول داد که همه بازیکنان در این بازی فرصت حضور در زمین را خواهند داشت؛ به این ترتیب از هر سه دروازبان در این بازی استفاده خواهد شد و هر کدام، 30 دقیقه فرصت بازی خواهند یافت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرم دو تیم

این چهارمین و آخرین دیدار دوستانه بارسا پیش از کاملاً جدی شدن اوضاع با بازی رفت سوپر کاپ اسپانیا مقابل سویا در روز یکشنبه، می‌باشد. در سه بازی مقابل حریفان بریتانیایی، بارسا سلتیک را با نتیجه 3-1 و لستر را با نتیجه 4-2 شکست داد، اما در آخرین دیدار خود مقابل لیورپول در ومبلی، 4-0 نتیجه را واگذار کرد.

سمپدوریا، که فصل گذشته را در رتبه 15 جدول رده‌بندی سری آ به پایان برد، سه خرید تابستانی داشته است: پاتریک شیک (اسپارتا پراگ)، دنیل پاولوویچ (گراسهاپر)، و لوکا سیگارینی (آتلانتا). تا به اینجا در پیش فصل، آن‌ها 2-0 کیوو را شکست داده‌اند و بعد از تساوی 0-0 مقابل مالاگا، در ضربات پنالتی مغلوب این حریف اسپانیایی شده‌اند.

تاریخچه

سمپدوریا قربانی بارسا در دو فینال جام برندگان اروپا در سال 1989 (2-0) و فینال جام قهرمانان اروپا در سال 1992 (1-0) بوده است. این سومین باری است که آن‌ها میزبان جام خوان گمپر هستند. پنج سال بعد از گل رونالد کومان در وقت‌های اضافی و نخستین قهرمانی بارسا در اروپا، سمپدوریا به نیوکمپ آمد و در جام خوان گمپر 2-0 بازی را واگذار کرد. سپس در بیستمین سالگرد آن قهرمانی (2012) سمپدوریا بار دیگر به خوان گمپر دعوت شد و این بار با نتیجه 1-0، و با گل روبرتو سوریانو، پیروز شد. این آخرین باری بود که تیم میهمان در خوان گمپر پیروز می‌شد. در سه سال اخیر، بارسا بر سانتوس، کلاب لئون و رم با مجموع 17 گل زده، غلبه کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سمپدوریا
بریم ببافیمشون.


چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۴۶)
 
San.Andres
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سمپدوریا
پیش به سوی پیروزی!


چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!