به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ترکیب بارسا برای دیدار مقابل سویا چگونه خواهد بود؟آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۳۹) (۱,۱۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

تنها یک بازی دوستانه - جام خوان گمپر مقابل سمپدوریا - تا اولین بازی رسمی فصل، یعنی سوپر کاپ اسپانیا مقابل سویا، باقیست و تشخیص اینکه ترکیب اولیه لوئیز انریکه برای این بازی چه خواهد بود، عملاً کار غیر ممکنی است. ظاهراً تنها مسی، سوارز و مونیر حضور خود را حتمی می‌بینند.

ماسیپ علی رغم اینکه در بازی با سلتیک و لستر سیتی حضور داشت، در مقابل لیورپول حتی یک دقیقه هم درون دروازه قرار نگرفت. تراشتگن و براوو هر کدام 45 دقیقه در برابر شاگردان کلوپ بازی کردند و می‌توان حدس زد که این دو محافظان دروازه بارسا در ورزشگاه سانچز پیزخوان باشند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با توجه به اینکه الیکس ویدال در هر سه بازی دوستانه‌ای که تاکنون برگزار شده، شرکت کرده است، حضور او در سمت راست خط دفاعی منطقی خواهد بود و این در حالی است که سرجیو روبرتو نیز گزینه‌ای مناسب و قابل پیش بینی، برای این پست، خواهد بود. همچنین با عنایت به این موضوع که جوردی آلبا هنوز در ترکیب بارسا بازی نکرده است، از لوکاس دینیه هم باید به عنوان مدافع چپ احتمالی صف کاتالان‌ها یاد کرد.

خوان کامارا نیز ممکن است در مصاف با سویا حضور داشته باشد. همچنین باید گفت که شانس خودنمایی ساموئل اومتیتی در این دیدار، تقریبا صفر خواهد بود اما در مورد پیکه اینطور نیست. اگر چه در بین سه بازی برگزار شده بارسلونا، متئو و ماسکرانو دقایق بیشتری را بازی نموده‌اند.

در خط میانی اما دنیس سوارز و آردا توران تا کنون در تمام بازی‌ها از ابتدا در ترکیب لوئیز انریکه حضور داشتند و شانس کمی برای بازی در سوپر کاپ ندارند. اینیستا و راکیتیچ شنبه به تمرینات تیم ملحق شدند و لذا می‌توان گفت بازی با سویا برای آنها کمی زود خواهد بود. بوسکتس طی این مدت از فرم مطلوب خود خارج بود و به همین دلیل احتمال دارد سرجی روبرتو را جایگزین او باشد.

وضعیت خط حمله بارسا در مصاف با سویا مشخص‌تر از سایر خطوط این تیم است؛ مسی، سوارز و مونیر، که طی این سه بازی همواره در ترکیب شروع کنندگان لوئیز انریکه حضور داشتند، شانس بیشتری برای بازی دارند. در این بین تنها مونیر ممکن است شرایط خود را در خطر ببیند، هر چند که تا به اینجا واقعاً عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: ترکیب بارسا برای دیدار مقابل سویا چگونه خواهد بود؟
هر کی میخواد باشه تو زمین ولی براوو تو دروازه نباشه!!!!!


سه‌شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۰۹)
 
9VECTOR9
پاسخ به: ترکیب بارسا برای دیدار مقابل سویا چگونه خواهد بود؟
تر شتگن

آلبا پیکه امتیتی ویدال

اینیستا بوسکتس گومز

نیمار/دنیس سوارز مسی


دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ترکیب بارسا برای دیدار مقابل سویا چگونه خواهد بود؟
دروازبان به نظرم تر اشتگن خواهد بود. احتمال زیادی وجود داره امسال بشه دروازبان اصلی تیم.

دفاع راست که به احتمال زیاد ویدال ه و چپ هم احتمالا آلبا بر می گرده چون بازی مهمی. دفاع وسطا احتمالا پیکه و یکی از بین اساتید متئو و ماسکرانو خواهد بود.

هافبک احتمالا بوسکتس و دنیس یا آردا هستن و به احتمال زیاد اینیستا هم به عنوان محور تیم خواهد بود. البته یه احتمال هم اینه که دنیس بره جلوتر جای مونیر بازی کنه، اگرچه ظاهرا لوچو به قدر کافی به مونیر اعتماد داره.


دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!