به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تبریک مسی به پائولا پارتو؛ مقدمه‌ای برای بازگشت؟ ملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ (۹:۵۷) (۷۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آرژانتین با کسب اولین مدال طلای المپیک، مورد توجه ستاره بارسلونا و برنده پنج توپ طلا قرار گرفت. پس از اینکه جودوکار زن آرژانتینی، نخستین مدال طلای تاریخ این کشور در رشته جودو را بدست آورد، لیونل مسی، یکی از مشهورترین چهره‌های ورزشی تاریخ این کشور، در صفحه فیسبوک خود به تشویق این ورزشکار آرژانتینی پرداخت.

پائولا پارتو، جودوکار وزن 48 کیلوگرم بانوان، با کسب مدال طلا نام خود را در کتاب تاریخ ریو دو ژانیرو ماندگار کرد. عملکرد او در برزیل، توجه برترین گلزن تاریخ فوتبال آرژانتین و برنده پنج توپ طلای اروپا را به خود جلب کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ستاره آرژانتینی در روز استراحت خود پس از شکست شوکه کننده بارسا مقابل لیورپول، در رسانه‌های اجتماعی به حمایت از پائولا و آرژانتین برخاست. او صبح امروز در فیسبوک خود نوشت: «تبریک به پائولا، اولین برنده مدال طلای آرژانتین در ریو. آن همه سال تلاش بالاخره جواب داد. امیدروارم این مدال نوید بخش مدال‌های بسیاری برای تیم ملی کشورمان باشد».

بعد از خداحافظی غیر قابل پیش بینی او در ماه ژوئن، اکنون وضعیت آینده مسی در فوتبال آرژانتین نامشخص است. این اتفاق پس از به ثمر ننشستن پنالتی‌ای - در فینال کوپا آمریکای امسال مقابل شیلی - رخ داد که مسی پشت آن توپ ایستاده بود. این شکست، چهارمین شکست مسی در یک فینال بزرگ به همراه تیم ملی آرژانتین در طول 9 سال بود.

حال، ادگاردو بائوزا، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین، برنامه دارد که با لئو طی دیداری دوستانه صحبت کند و از او بخواهد که به تیم ملی بازگردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: تبریک مسی به پائولا پارتو؛ مقدمه ای برای بازگشت؟
ایشالا برمیگرده


سه‌شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۶)
 
mahtabjr
پاسخ به: تبریک مسی به پائولا پارتو؛ مقدمه ای برای بازگشت؟
قربون تو هلو


سه‌شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۳۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!