به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دوراهی دروازبانی بارسلونا به ومبلی رسید!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۱۶) (۵۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بالاخره زمان آن فرا رسید که انریکه بین براوو و تراشتگن یک نفر را برای قرار دادن در درون دروازه کاتالان‌ها انتخاب کند. آن‌ها امشب در سومین دیدار دوستانه خود در پیش فصل، در ومبلی لندن به مصاف لیورپول خواهند رفت و باید دید انتخاب انریکه برای پست دروازبان، کیست.

پس از قرار گرفتن خوزه اورلیو و جوردی ماسیپ در دو دیدار گذشته بارسلونا، برای اولین بار در این پیش فصل، تراشتگن و براوو، هر دو آماده حضور در ترکیب هستند، و از قضا، هر دو دروازبان، تنها به دنبال جایگاه نخست در تیم هستند و حتی علاقه خود به ترک باشگاه را در صورت نداشتن فرصت برای انجام تعداد بازی لازم، ابراز کرده‌اند. با این اوصاف، سرمربی بارسلونا کاملاً آگاه است که انتخابش برای دروازه آبی و اناری‌ها در دیدار مقابل لیورپول، وجهه‌ای از انتخابش در فصل پیش رو خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

به همین دلیل، احتمالاً لوچو به هر کدام از دروازبان‌ها، 45 دقیقه فرصت بازی مقابل شاگردان یورگن کلوپ را خواهد داد؛ با این حال، اینکه چه کسی آغازگر بازی خواهد بود هم، می‌تواند جالب باشد. اگر یکی از دروازبان‌ها به طور کامل بازی نکند، این مسئله می‌تواند یک جدایی را در پی داشته باشد.

هر دو دروازبان پیشنهاداتی از دیگر تیم‌ها داشته‌اند، اگرچه هیچ یک از پیشنهادات آنقدر خوب نبوده است که بارسا را قانع به فروش کند. بند جدایی در قرارداد هر دو بازیکن وجود دارد و مبلغ آن مشخص است، اگرچه احتمالاً باشگاه کاتالانی دروازبانش را به حریف مستقیم نخواهد فروخت.

اما بزرگترین بازنده در این میان، کسی نیست جز ماسیپ که حالا و با بازگشت دو دروازبان اصلی، شانس حضورش در ترکیب به پایان رسیده است و احتمالاً تا دور یک شانزدهم جام حذفی، برای بارسا به میدان نخواهد رفت.

با وجود مشکلاتی که برای انریکه در پُست دروازبانی وجود دارد، خبرهای خوبی هم در این روزها برای او هست؛ حالا تقریباً تمامی بازیکنان تیم او - به جز آندره گومز که در تعطیلات است و نیمار و رافینیا که در المپیک حاضرند - از تعطیلات بازگشته‌اند و آماده بازی کردن با پیراهن بارسا هستند.

همچنین با بازگشت اینیستا و راکیتیچ، احتمالاً وضعیت آردا توران و دنیس سوارز، چیزی شبیه به وضعیت جوردی ماسیپ خواهد شد و آن‌ها نیز زمان بازی بسیار کمتری در اختیار خواهند داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دوراهی دروازبانی بارسلونا به ومبلی رسید!
به نظر میاد کم کم دیگه نوبت تر اشتگن داره می رسه...


یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!