به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ لیورپول vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۱۷) (۶۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها امشب در مجموعه رقابت‌های پیش فصل به دیدار با قرمزهای لیورپول در ورزشگاه ومبلی خواهند رفت.

بارسلونا در سومین و آخرین بازی رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان 2016، شنبه شب، ساعت 20:45 (به وقت ایران) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف با لیورپول خواهد رفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

تورنمنت بازی‌های تابستانی با بازگشت بازیکنان بیشتر از تیم‌های ملی و تعطیلات خود پیگیری شد و لوئیز انریکه نیز توانست 23 بازیکن را برای سفر به لندن مهیا کند.

دروازبانان مارک آندره تراشتگن، کلودیو براوو، هافبک‌ها ایوان راکیتیچ و آندرس اینیستا، مدافعان جرارد پیکه، توماس فرمالن و لوکا دینیه - که تابستان امسال با تیم قرارداد بست - اولین سفر خود با تیم را در این پیش فصل تجربه خواهند کرد. ادامه لیست از این قرار است: جوردی ماسیپ ، داگلاس، سرجیو بوسکتس، آردا توران، سوارز، لئو مسی، خاویر ماسکرانو، مونیر الحدادی، سرجی روبرتو، الکس ویدال، جرمی متئو، دنیس سوارز، سرجی سمپر، خوان کامارا، رافا موخیکا و خسوس آلفارو.

اینیستا روز جمعه به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت و با وجود اینکه بیشتر صحبت‌های خود را به پیرامون اهداف بارسا در فصل آینده اختصاص داده بود، خاطر نشان کرد از اینکه فرصت بازی دوباره در این ورزشگاه معروف را دارد هیجان زده است. او گفت: «بازی در ورزشگاهی چون ومبلی همواره زیباست».

فرم دو تیم

بارسلونا شنبه هفته گذشته بازی‌های پیش فصل خود را با پیروزی 3-1 در دوبلین ایرلند مقابل سلتیک افتتاح کرد و سپس در مصاف استکهلم سوئد با لسترسیتی، برد 4-2 نصیبش شد. حال کسب پیروزی در بازی با لیورپول می‌تواند کاتالان‌ها را به ثبت یک رکورد کامل در تورنومنت‌های پیش فصل برساند.

لیورپول اما تا کنون یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است. قرمز‌ها در بازی افتتاحیه خود که در رز باول در پاسادنا کالیفرنیا، در تاریخ 28 جولای برگزار شد، 1-0 به چلسی باختند اما دو روز بعد با پیروزی 2-1 مقابل میلان در ورزشگاه لوی در سانتا کلارا، روحیه خود را باز یافتند.

لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا، قطعا در ومبلی در کانون توجه قرار خواهد داشت، کسی که باید برای اولین بار با تیم سابق خود رو به رو شود. سوارز 110 بازی برای لیورپول در فصل2011-2014 انجام داد و 69 گل به ثمر رساند. او در تابستان سال 2014 به بارسلونا پیوست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!