به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: کلوپ می‌تواند لیورپول را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداندمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۱۷) (۷۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ستاره سابق تیم لیورپول معتقد است که یورگن کلوپ می‌تواند در فصل پیش روی لیگ جزیره، دوباره لیورپول را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند.

آخرین حضور لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 2014/15 باز می‌گردد و آنها که با رئال مادرید، بازل و لودوگورتس هم گروه بودند از صعود به مراحل حذفی باز ماندند. این تیم در فصل گذشته در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ جزیره به کار خود پایان داد، اما سوارز احساس می‌کند که تیم سابقش به زودی به سطح بالایی خواهد رسید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مهاجم بارسلونا در مصاحبه با وب سایت رسمی لیورپول گفت: «در چند ماه گذشته، همگان شاهد عملکرد بسیار خوب لیورپول بودند. آنها شانس برنده شدن در لیگ اروپا را داشتند و در لیگ برتر عملکرد واقعا خوبی ارائه کردند. در حال حاضر آنها وارد فصل جدیدی می‌شوند و من فکر می‌کنم این سرمربی (کلوپ) می‌تواند آنها را جزء چهار تیم برتر - لیگ داخلی - کند».

سوارز شنبه شب باید با تیم سابق خود رو در رو شود، جایی که بارسلونا در ومبلی لندن با لیورپول بازی خواهد کرد. سوارز مشتاقانه در انتظار رسیدن این مصاف است.

ملی‌پوش اروگوئه‌ای افزود: «برای هواداران لحظه واقعا زیبایی خواهد بود. من دوستان زیادی در اینجا دارم و به نظرم بازگشت برای رویارویی با لیورپول لحظه واقعا خوبی خواهد بود».

«همه می‌دانند لیورپول در زندگی شخصی من بسیار مهم است، در زندگی حرفه‌ای من و نیز خانواده‌ام. فرزند دوم من در اینجا به دنیا آمد و من یک لحظه واقعا خوب را تجربه کردم. من فکر می‌کنم این برای لحظه زیبایی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!