به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بائوزا در فکر ملاقات با مسیملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۹:۴۱) (۵۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با وجود اینکه لیونل مسی از عرصه ملی خداحافظی کرده است، ممکن است ادگاردو بائوزا، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین، با او ملاقاتی داشته باشد.

مسی پس از شکست 4-2 آرژانتین در ضربات پنالتی مقابل شیلی در فینال کوپا آمریکا 2016، از فوتبال ملی خداحافظی کرد. این چهارمین فینال بزرگ - و سومین فینال پیاپی - بود که مسی با تیم ملی کشورش تجربه می‌کرد و به شکست منجر می‌شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انتظار می‌رود که ستاره 29 ساله از تصمیم خود بگذرد و در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018، به تیم ملی آرژانتین بپیوندد. حال، بائوزا، که اخیراً جانشین جراردو مارتینو شده است، می‌خواهد به دیدار لیونل مسی برود و با صحبتی داشته باشد: «هیچ ارتباطی با مسی و خانواده‌اش نداشته‌ایم. پس از اینکه با آرماندو پرز [رئیس موقت فدراسیون فوتبال آرژانتین] ملاقات داشتم، به بارسلونا سفر می‌کنم تا با مسی صحبتی داشته باشم. نمی‌خواهم او را قانع به انجام هیچکاری کنم، تنها می‌خواهم با او در مورد فوتبال صحبت کنم».

«همه آن‌ها که تجربه بازی کردن داشته‌اند، می‌دانند که واگذار کردن یک فینال تا چه اندازه می‌تواند عذاب آور باشد. با او در مورد روش کاری‌ام صحبت می‌کنم - نه فقط او، بلکه تمام بازیکنان تیم بزرگسالان. زمان زیادی وجود ندارد، اگر یک چیز وجود دارد که مسی آن را به خوبی می‌داند، این است که باید در زمین چه کند، و باید چه تصمیمی بگیرد».

«در صحبت‌هایمان می‌بینیم که چگونه می‌توان به تیم ملی کمک کرد و خواهیم دید که آیا او می‌خواهد با آن تعهدی که من پیش از این از او دیده‌ام با تیم ملی ادامه بدهد یا خیر».

تیم ملی آرژانتین در جدول رده‌بندی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، در جایگاه سوم است و دیدار بعدی آن‌ها در این رقابت‌ها، 1 سپتامبر (11 شهریور) مقابل اروگوئه خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: بائوزا در فکر ملاقات با مسی
امیدوارم راضی شه و برگرده


چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۴۲)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: بائوزا در فکر ملاقات با مسی
قهرمان برگرد


چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بائوزا در فکر ملاقات با مسی
مسی باید برگرده و انتقامش رو از جامهای ملی با فتح جام جهانی 2018 بگیره!


چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!