به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریوالدو این بار برای اسطوره‌های بارسلونا بازی می‌کنداسطوره‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۱۹) (۶۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ریوالدو یکی از جدیدترین اعضای تیم اسطوره‌های باشگاه بارسلونا است؛ تیمی که از بازیکن سابق باشگاه تشکیل شده و به منظور گسترش برند بارسا و ارزش آن در مسابقاتی در سراسر جهان شرکت می‌کند. این برنامه همچنین به ورزشکاران کمک می‌کند تا پس از خداحافظی از فوتبال نیز درآمدی از این ورزش داشته باشند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

چند روزی است که ریوالدو در بارسلونا است و در معارفه قرارداد جدید باشگاه با کونامی نیز حضور داشت. او در زمان بازدید خود با معاون رئیس باشگاه، جوردی کاردونر و مدیر پائو ویلانووا دیدار کرد، جایی که آنها در مورد راه‌های ممکن برای ادامه همکاری ریوالدو با باشگاه نیز بحث کردند.

یکی از این راه‌های ممکن این است که ریوالدو سفیر جدید بنیاد اف سی بارسلونا برای انجام فعالیت‌های اجتماعی در برزیل شود، برنامه‌ای که حاصل همکاری آن با یونیسف و بانک توسعه آمریکا است. ابتکارات این بنیاد بر ترویج ارزش‌های جوانان از طریق ورزش و استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای کمک به افراد معلول استوار است.

ریوالدو در طول جلسه، رابطه خوب خود با نیکلاس کاساوس را به یاد آورد و کاردونر، نوه او، از این اسطوره برزیلی تشکر کرد. در 13 ژوئن 1999 و پیروزی 4-1 مقابل بتیس در چارچوب رقابت‌های لالیگا، ریوالدو یادآوری کرد که پس از به ثمر رساندن گل دوم بازی، آن را با پوشیدن پیراهنی که نام کاساوس روی آن نوشته شده بود، جشن گرفت.

ریوالدو از سال 1997 تا سال 2002 برای بارسلونا بازی کرد. افتخارات او شامل دو قهرمانی در لیگ (1997-1998 و 1998-1999)، یک قهرمانی در سوپر جام اروپا (1997) و کوپا دل ری (1997-1998) است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ریوالدو این بار برای اسطوره های بارسلونا بازی می کند
ریوالدو واقعا بی نظیر بود و هست.

چقدر خوبه این تیم پیشکسوتا! کلی نوستالژی داره!


پنج‌شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ (۹:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!