به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 3-1 سلتیک، دیداری خاطره ساز برای جوانان بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ (۹:۰۲) (۷۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

در این خبر نگاهی می‌اندازیم به برخی حقایق و آمار مهم اولین بازی پیش فصل بارسلونا در ورزشگاه آویوا در دوبلین.

بعد از پنج روز تمرین در پارک سنت جورج بیرمنگام، سپس سفر به دوبلین برای مصاف با قهرمان اسکاتلند و پیروزی 3-1 برابر این تیم، برآیند خوب و رضایت بخشی را در روزهای آغازین پیش فصل 2016/17 برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آردا توران، اولین گلزن

این اولین باری بود که مرد ترک تبار در پیش فصل بارسا بازی می‌کرد و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت. او 62 دقیقه در زمین بازی کرد و توانست اولین گل فصل جدید تیمش را به ثمر برساند، البته در یک بازی غیررسمی.

الیکس ویدال، 90 دقیقه دوندگی

این مدافع راست که در طول 90 دقیقه مصاف با سلتیک به طور کامل بازی کرد، هفت توپ ربایی، 9 دفع توپ و نیز دقت پاس 83 درصدی را به نام خود کرد. کنترل خوب توپ و سپس پاس گلی که برای آردا فرستاد، از لحظات درخشان او در این دیدار دوستانه بود. او همچنین با بازوبند کاپیتانی از زمین خارج شد.

چهار کاپیتان

با توجه به تعداد زیاد تعویض‌های لوئیز انریکه در این بازی، بازوبند کاپیتانی چند باری بین بازیکنان رد و بدل شد. نیمه اول بازی به طور کامل در دستان لئو مسی و پس از استراحت بین دو نیمه - که مسی دیگر در ترکیب دیده نمی‌شد - سرجی روبرتو این نشان ارزشمند را به دور بازوی خود بست. پس از او که در دقیقه 62 از بازی بیرون کشیده شد، ماسیپ، سنگربان کاتالان‌ها آن را دریافت کرد. 20 دقیقه بعد بازوبند را در اختیار سمپر گذاشت و از بازی بیرون رفت. این بازیکن که برای اولین بار این مسئولیت را بر عهده گرفت، لحظاتی بعد، طبق تصمیماتی که گرفته شد، آن را به الیکس ویدال سپرد.

سرجی روبرتو، این بار در خط میانی

این بازیکن جوان کاتالانی بار دیگر قابلیت‌های خود را طی 62 دقیقه به رخ تماشاچیان کشید. کسی که لوئیز انریکه بعد از بازی از او به عنوان "فرا بازیکن" یاد کرد. روبرتو جلوتر از خط دفاعی بارسلونا جای گرفته و سهم قابل توجهی در حملات (58 پاس صحیح) و دفاع (9 تکل موفق و 11دفع توپ) داشت. او بازی خود را در مرکز دفاع به اتمام رساند.

کامارا، بهترین مرد زمین

این یک بازی پر اهمیت برای این بازیکن بارسا B محسوب می‌شود، کسی که از ابتدا در زمین حضور داشت و مجموعا نقش کلیدی‌ای ایفا کرد.

اولین بازی دنیس سوارز

این بازی مقدمه خوبی برای سوارز جوان به شمار می‌رفت، کسی که خیلی سریع با مسی تطبیق پیدا کرد. او در اولین نمایش خود با پیراهن تیم اصلی بارسا، 62 دقیقه بازی کرد و 83 درصد پاس صحیح ارسال کرد. سایر بارسا ب ای‌های این دیدار اعم‌اند از: خوزه آنتونیو مارتینز و خسوس آلفارو، مارلون، رافا موخیکا، الکس کاربونل، کارلس آلنا، بورخا، نیلی و خوزه اورلیو سوارز. علاوه بر اینها کامارا و گومبائو که در فصل گذشته نیز برای تیم اصلی به میدان رفته بودند، فرصت بازی پیدا کردند.

مونیر، قاتل سلتیک

علی رغم اینکه مونیر الحدادی لوئیز انریکه از همان ابتدا در بازی حضور داشت اما ده دقیقه پایانی بازی‌اش به طرز شگفت انگیزی مورد تحسین قرار دارد. علاوه بر گل سوم بارسا، 5 شوت از 15 شوت این تیم از روی کفش‌های او به سمت دروازه حرکت کردند که سه تای آنها در چارچوب قرار داشتند.

مسی، فوق‌العاده مثل همیشه

این مهاجم آرژانتینی که تصمیم گرفت برای آماده‌سازی هر چه سریع‌تر در تمرینات پیش فصل، به تعطیلات خود پایان دهد، 45 دقیقه ابتدایی بازی را به طور کامل در زمین حضور داشت. البته همین زمان هم برای بهترین بازیکن جهان کافی بود تا کلاس بازی خود را تثبیت کند، خصوصا پاس 30 متری‌ای که پایه گذار گل سوم کاتالان‌ها شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا 3-1 سلتیک، دیداری خاطره ساز برای جوانان بارسا
نقل قول
سرجی روبرتو، این بار در خط میانی

واقعا مشخص نیست تو ذهن لوچو چی می گذره که یه بازیکن جوون و فوق العاده مستعد در خط میانی رو می خواد به دفاع راست تبدیل کنه و شاید استعداد سوزی کنه با این کارش ، ولی در هر حال با توجه به رفتن دنی امیدوارم ویدال و روبرتو بتونن سمت راست رو بچرخونن امسال


سه‌شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۳۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا 3-1 سلتیک، دیداری خاطره ساز برای جوانان بارسا
نقل قول
الیکس ویدال، 90 دقیقه دوندگی این مدافع راست که در طول 90 دقیقه مصاف با سلتیک به طور کامل بازی کرد، هفت توپ ربایی، 9 دفع توپ و نیز دقت پاس 83 درصدی را به نام خود کرد. کنترل خوب توپ و سپس پاس گلی که برای آردا فرستاد، از لحظات درخشان او در این دیدار دوستانه بود. او همچنین با بازوبند کاپیتانی از زمین خارج شد.

با این بازی ای که ویدال به نمایش گذاشت ؛ هرچند دوستانه و در مقابل تیمی مثل سلتیک با بازیکنای جوونش ؛ میشه امیدوار بود که ویدال و روبرتو بتونن در طول فصل از پس سمت راست بربیان ؛ هر چند جای خالی آلوز تا مدتها احساس خواهد شد ، ولی با توجه به خط هافبک قدرتمند این فصل ، همین که سمت راست سوتی نده ازش انتظار گلسازی و بازیسازی زیادی نمیره


سه‌شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۳۲)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا 3-1 سلتیک، دیداری خاطره ساز برای جوانان بارسا
نقل قول
آردا توران، اولین گلزن این اولین باری بود که مرد ترک تبار در پیش فصل بارسا بازی می کرد و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت. او 62 دقیقه در زمین بازی کرد و توانست اولین گل فصل جدید تیمش را به ثمر برساند، البته در یک بازی غیررسمی.

امیدوارم که آردا با تمرین و ممارست فراوان در پیش فصل بشه همون اردای جنگنده اتلتیکو که در این صورت خیلی خیلی به کمک تیم خواهد اومد
گل زیبایی هم تو این بازی به ثمر رسوند


سه‌شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!