به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه اختصاصی با آندره گومز، جدیدترین خرید بارسامصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۵۷) (۱,۰۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این هافبک پرتغالی اولین مصاحبه اختصاصی خود با رسانه‌های باشگاه بارسلونا را بعد از انتقال به پایتخت کاتالونیا انجام داد. در این خبر صحبتهای این بازیکن جدید بارسا را می‌خوانید.

آندره گومز چند ساعت پس از بارسایی شدنش گفت: «من مطمئنم که کار سختی دارم، تواضع و فداکاری از عواملی هستند که به تیم کمک می‌کنند». علی رغم اینکه چندی پیش، او تولد 23 سالگی خود را نیز جشن گرفت اما اذعان دارد که هنوز هم چیزهای زیادی باید بیاموزد و در عین حال چیزهای زیادی برای کمک به بارسا دارد. این ملی‌پوش پرتغالی با کسب یک عنوان قهرمانی مهم و ارزشمند به بارسا آمد؛ جام ملت‌های اروپا.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آندره گومز طی مصاحبه‌ای اختصاصی با باشگاه، پیرامون مسائل کاری و شخصی خود صحبت کرد؛ از کارهایی که اعتقاد دارد می‌تواند برای لوئیز انریکه انجام دهد تا قهرمانان دوران کودکی‌اش. خود این بازیکن توضیح می‌دهد که امضا قرارداد با بارسا یک تصمیم شخصی بود اما پدر او نیز در این تصمیم تاثیر گذار بود. گومز می‌گوید: «من سعی کردم او را از تمام فرعیات دور کنم چرا که نمیخواهم دچار اضطراب شود. به هر حال او احساسات خود را نسبت به این باشگاه دارد».

این هافبک 23 ساله همچنین از پدر و مادر خود برای این که در طول دوران پیشرفتش از او حمایت کردند، تشکر کرد و گفت: «زمانی که من هیچ چیز نداشتم، آنها به من همه چیز دادند».

گومز در مورد الگو‌های فوتبالی خود نیز نام چند تن از آبی و اناری‌ها را مطرح کرد: «من واقعا رونالدو نازاریو را دوست دارم. او مثالی از اینیستا کنونی و ژاوی نه چندان دور است. آنها بازیکنان بسیار مهمی هستند. حال من این شانس را دارم که از بازی در کنار حداقل یکی از آنها لذت ببرم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی با آندره گومز، جدیدترین خرید بارسا
امیدوارم بتونه در بارسا و در کنار بزرگانی چون اینیستا و مسی و سوارز و شاید بوسکتس به خوبی رشد و پیشرفت کنه و در آینده ای نه چندان دور با کمک دنیس سوارز و رافینیا و سمپر ها بتونن شاکله اصلی خط میانی بارسا رو بخوبی تشکیل بدن


سه‌شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۳۹)
 
messi-.10
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی با آندره گومز، جدیدترین خرید بارسا
بازیکن خوبیه ولی به نظر سرعتش کم باشه


دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ (۲:۵۲)
 
Sidarta
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی با آندره گومز، جدیدترین خرید بارسا
خوش اومدی
امیدوارم شایستگی بودن در بارسا رو داشته باشی


دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!