به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: من برای مسی بازی می‌کنم؛ او ستاره اصلی تیم استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۱۸) (۶۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امروز نیمار برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی اردوگاه برزیل، که برای بازی‌های المپیک ریو برگزار شده است، حضور یافت. به نظر می‌رسد هنگامی یکی از خبرنگاران سوالی در مورد اهمیت تیم ملی برزیل برای او، پرسید، این بازیکن برزیلی ناراحت شد. نیمار از خود دفاع کرد و اظهار داشت که از تمام توانایی‌های خود در زمین استفاده می‌کند و بیرون رفتن به این مسئله لطمه‌ای وارد نخواهد کرد. مهاجم برزیلی در ادامه پیرامون مسائل مختلفی چون مسی و حضور در بارسا سخن گفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

خارج از زمین

«برای شروع باید بگویم که من در زمین هر آنچه که در توان دارم را انجام می‌دهم و اینکه خارج از زمین چه اتفاقاتی رخ می‌دهد خصوصی و شخصی است. شما می‌توانید در مورد هر چیزی که به زمین فوتبال مربوط می‌شود از من بپرسید؛ اما 24 ساله هستم و زندگی شخصی خودم را دارم. من چیزهایی بدست آورده‌ام و واقعا آرام و بی‌سر و صدا هستم».

«قطعا من اشتباهاتی دارم و کامل نیستم. اما من دوست دارم بیرون بروم و با دوستانم شاد باشم. چرا من نمی‌توانم به بیرون بروم؟ هیچ دلیلی برای این وجود ندارد، من می‌توانم بیرون بروم و این کار را هم می‌کنم. من فکر می‌کنم این سوال بدی بود، در هر حال پاسخ من منفی است. خودتان را فرد 24 ساله‌ای تصور کنید که چیزهایی بدست آورده که من بدست آورده‌ام. آیا شبیه به من خواهید بود؟».

مسی

«بدیهی است که بارسا به مسی وابسته است، هر تیمی به بهترین بازیکنان خود وابسته است و من مشکلی ندارم که بگویم ما برای او بازی می‌کنیم، چرا که او ستاره تیم است. هر کسی می‌داند که مسی چقدر برای تیم مهم است. ما در بارسا به او وابسته هستیم و من اگر فرصت انتخاب داشتم، دوست داشتم که همیشه به او وابسته باشم».

بارسا

«جو شگفت انگیزی در رختکن این تیم حاکم است. هر بازیکن بزرگی همواره به چیزهای خوبی دست پیدا کرده است. مطمئنم هر بازیکنی می‌آید تا برای بارسا بازی کند همانطور که من اکنون خوشحالم، خوشحال خواهد بود. من در بارسلونا با فلسفه جدیدی از فوتبال آشنا شدم که بی‌تردید در رشد یافتن ویژگی‌هایم به من کمک کرده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: نیمار: من برای مسی بازی می کنم؛ او ستاره اصلی تیم است
این حرفها خودش حاشیه سازی می کنه برای بارساومسی


پنج‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار: من برای مسی بازی می کنم؛ او ستاره اصلی تیم است
خیلیم دیگه حالا بیرون نرو.


پنج‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۳۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نیمار: من برای مسی بازی می کنم؛ او ستاره اصلی تیم است
یکی برای همه ، همه برای یکی


چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!