به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نولیتو از دلایلش برای پیوستن به منچستر سیتی به جای بارسلونا می‌گویدمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۲۴) (۷۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پپ گواردیولا، سرمربی جدید منچستر سیتی در یکی از اولین اقدام‌های خود در این تیم، نولیتو، مهاجم اسپانیایی سلتاویگو را به انگلیس آورد. نولیتو پیش از این در بارسای بی‌زیر نظر گواردیولا بازی کرده بود و حالا اذعان می‌کند که کار کردن زیر نظر گواردیولا دلیل اصلی‌اش برای ترجیح منچستر سیتی به بارسلونا بوده است.

منچستر سیتی با پرداخت مبلغ بند جدایی قرارداد او با سلتا، که ظاهراً 13.8 میلیون یورو بوده است، با قراردادی چهار ساله مهاجم 29 ساله را به خدمت گرفت. پیش از رسمی شدن این انتقال، شایعات بسیاری در مورد بازگشت او به باشگاه قدیمی‌اش در تابستان شنیده می‌شد، اما او در نهایت بازی در لیگ جزیره را انتخاب کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او در این مورد گفت: «من فکر کردم که این بهترین تصمیم برای من و دوران فوتبالی‌ام خواهد بود. من به لیگ برتر آمدم تا برای منچستر سیتی و زیر نظر گواردیولا بازی کنم. می‌توانم در تیم نخست با او کار کنم و از این تصمیمی که گرفته‌ام بسیار خوشحالم».

«بهترین‌ها را برای بارسلونا آرزو دارم. علاقه بارسا به جذب من باعث افتخار است، اما من اینجا هستم و فکر می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را گرفتم».

نولیتو در زمان سرمربیگری پپ گواردیولا در بارسا زمان زیادی را برای بازی بدست نیاورد و در نهایت هم در سال 2011 توسط این مربی فروخته شد. اما او معتقد است که فرصت همکاری دوباره با سرمربی 45 ساله چیزی بود که نمی‌توانست از آن به سادگی بگذرد: «حقیقت این است که من از کار کردن با او در زمان حضورم در بارسا بسیار لذت بردم، اگرچه زمان چندان زیادی نبود. این دلیلی بود که به اینجا بیایم، و البته تنها دلیلم نبود».

«دلیل دیگرم تیم سیتی بود. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و پروژه بزرگی دارند. آن‌ها فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌اند و من می‌خواهم به آن‌ها کمک کنم تا به بهترین چیزها دست پیدا کنند».

نولیتو که ماه اکتبر 30 ساله خواهد شد، معتقد است که سیتی تیم بسیار خوبی است و می‌تواند مدعی قهرمانی در فصل 2016/17 باشد: «من چند روزی بیشتر اینجا نبوده‌ام، اما می‌بینم که تیم بسیار خوبی داریم و می‌توانیم هر کاری انجام دهیم. چرا نتوانیم لیگ را ببریم؟ لیگ بسیار سختی است، سخت‌ترین در دنیا، و من فکر می‌کنم که توانایی قهرمانی در آن را داریم. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. داوید سیلوا و سرخیو آگرو بازیکنانی هستند که نزدیکتر به من بازی می‌کنند. اما تمام بازیکنان تیم فوق‌العاده‌اند، از دروازه گرفته تا خط حمله. ما توانایی‌اش را داریم».

«آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند. چند تن از بهترین بازیکنان و بهترین امکانات دنیا را در اختیار دارند. از آنچه تا اینجا تجربه کرده‌ام، بسیار خوشحالم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: نولیتو از دلایلش برای پیوستن به منچستر سیتی به جای بارسلونا ...
کاری به پپ ندارم چون عزیزومحترمه
ولی توداداچ لیاقت بارسارونداشتی


پنج‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱:۱۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نولیتو از دلالیلش برای پیوستن به منچستر سیتی به جای بارسلون...
اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی...


سه‌شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۴۰)
 
91011
پاسخ به: نولیتو از دلالیلش برای پیوستن به منچستر سیتی به جای بارسلون...
رییییییییییییییییییده


سه‌شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۰۵)
 
poyafatehi
پاسخ به: نولیتو از دلالیلش برای پیوستن به منچستر سیتی به جای بارسلون...
از همون موقع که تو تیم ب بود همین حرفا می زد و ساز جدایی می زد. بارسا به همچون بازیکنی نیاز نداره، با پپش خوش باشه. اکه پپ از دستش بر می اومد مسی و نیمار رو هم می خرید.


دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۷)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: نولیتو از دلالیلش برای پیوستن به منچستر سیتی به جای بارسلون...
نقل قول
«دلیل دیگرم تیم سیتی بود. آن ها تیم بسیار خوبی هستند و پروژه بزرگی دارند. آن ها فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده اند و من می خواهم به آن ها کمک کنم تا به بهترین چیزها دست پیدا کنند».



دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نولیتو از دلالیلش برای پیوستن به منچستر سیتی به جای بارسلون...
لیاقتت همون پپ دزد و پول سیتی مزخرفه!


دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!