به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلوز: «برای بارسا بازی كردن افتخاریست.»نقل و انتقالات
فرستنده امير ايمان صدر در تاريخ شنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۷ (۱۴:۲۲) (۹۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir


دنیل آلوز اعتراف كرد كه به مدت دو سال است كه برای انتقال به یك باشگاه بزرگ لحظه شماری می‌كند و اكنون برای پیوستن به بارسا از همه چیزش گذشته است.

مدافع تمام عیار برزیلی هیچ پنهان كاری را در راه ابراز علاقه‌اش به حضور در نیوكمپ انجام نداد و حتی ورود پپ گواردیولا و بازیكنان مد نظر باشگاه را برای فصل بعد، تمجید كرد. تصور می‌شود سویا تمایلی به پیشنهاد 25 میلیو یورویی بارسا نشان نداده است، اما آلوز برای ورود به یك باشگاه بزرگ كاملا مصمم نشان داده و تمام نگاهش در بین باشگاه‌های بزرگ به بارسا معطوف شده است.


او به روزنامه ورزش روز كاتالان اینگونه گفت: «همانطور كه بارها گفتم، باز هم تكرار می‌كنم كه این باعث خشنودی و یك افتخار بزرگ برای من است كه بتوانم در بارسلونا بازی كنم. من فقط منتظر اخباری هستم كه این انتقال را قطعی كند. حقیقت این است كه مسئله از آن چیزی كه به نظر می‌آید، بسیار پیچیده‌تر است. این مشكل به من بستگی ندارد و همین مسئله باعث دشوار شدن بیشتر اوضاع خواهد شد.»

«فكر می‌كنم اكنون آمادگی پیوستن به یك باشگاه بزرگ را دارم. من اكنون پنج سال و نیم است كه در این باشگاه مشغول خدمت هستم و اتفاقات زیادی در این باشگاه رخ داده است. به اندازه كافی هم رشد کرده‌ام كه اكنون به مدت دو سال در انتظار این لحظه بمانم.»

تابستان گذشته، رئیس باشگاه سویا، خوزه ماریا دل نیدو، پیشنهاد 35 میلیون یورویی چلسی برای آلوز را رد كرد، اما خود آلوز دغدغه مسائل مادی را آن هم با این قیمت‌ها ندارد.

او افزود: «سخت است كه بخواهید روی كار من ارزش مادی بگذارید. تنها رئیس من می‌تواند در مورد قیمت من تصمیم گیرنده باشد. اما من خودم انتخاب می‌كنم كجا بروم. خودم خواهم گفت كه به كدام باشگاه می‌روم. آینده من در دستان خودم است و نه هیچ كس دیگر. اما این قیمت برای او خیلی گران تمام خواهد شد. سال گذشته او مبلغ بسیار بزرگی را رد كرد. اما من نمی‌توانم كاری برای پرداخت كننده این قرار داد بكنم.»

آلوز به گونه‌ای انتظار انجام این عمل را دارد كه انتقال از سویا به بارسا برای او حكم بازی رقابت‌های بین المللی را دارد. او اظهار كرد: «فكر می‌كنم این مسئله خیلی شبیه بازی‌های ملی در تیم ملی برزیل است. آنجا، بازیكنان متعدد بزرگی وجود دارند، مانند هر باشگاه بزرگ. مطمئنا برای من شبیه رقابت‌های بین المللی خواهد بود. هنوز با كسی در آنجا صحبت نكرده‌ام، چون در حقیقت اعتماد به نفس انجام این كار را ندارم. اما در همین حد می‌دانم كه سیلوینیو و همچنین رونالدینیو الگو‌های حرفه‌ای هستند.»

همچنین از آلوز در مورد سرمربی جدید، و بازیساز قدیم بارسا، پپ گواردیولا، پرسیده شد. او تحسین خود را اینگونه ابراز كرد: «او استثنایی است. طبیعتا من عاشق فوتبال هستم و همیشه بازی‌های بارسا در مقابل مادرید را در دوران نوجوانی به خاطر دارم و آنها را پیگیری می‌كرده‌ام. در برزیل او همیشه به عنوان یكی از بهترین‌ها تلقی می‌شد.» وی افزود: «او بازیكن بزرگی بوده و طبیعتا در كنار این، مربی بزرگی هم خواهد بود.»

در پایان، از او پرسیده شد كه آیا سعی در یادگیری زبان كاتالان كرده است. وی به شوخی گفت كه هنوز در فهم زبان مردم سویل مشكل دارد. او گفت: «فكر می‌كنم بسیار دشوار خواهد بود. همین حرفها قبلا در مورد یادگیری زبان دشوار انگلیسی بر من تكرار شده بود. در حال حاضر بر اسپانیایی كاملا مسلط هستم. اما نمی‌فهمم مردم سویل چه می‌گویند. انگار كلماتشان را قورت می‌دهند.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن افتخاريست.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۴۴)
 
harry1
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن افتخاريست.»
زنده باد بارسای کبیر.
زنده باد لاماسیا.
زنده باد کاتالونیا.


سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن افتخاريست.»



دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۱۸)
 
vahidnik
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
و به امید آمدنش...

Catalonia is not Spain


سه‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۸۷ (۹:۵۳)
 
hichkas
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
به نظر من این مبلغ برای آلوز کمه و ارزش این دفاع بیشتر از این حرفاست
با اومدن دنی از دفاع راست مطمعن باشید و خیالتان راحت باشد


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۷ (۱۴:۳۳)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
منم امیدوارم بیاد...


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۷ (۱۳:۴۷)
 
arash10
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
آلوز هم می تونه کمک خوبی برای تیم باشه ...
ولی از اومدنش مطمئن نیستم


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۷ (۱۲:۰۳)
 
barcayman
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
امیدوارم تو بارسا هم همون جوری که تو سویا بازی میکرد ...بازی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۷ (۱۹:۴۸)
 
lionel-barca
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
این جور که پیداست دنی میاد


شنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۷ (۱۸:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
ببخشید مگه الان داریم چی کار می کنیم؟


شنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۷ (۱۷:۱۸)
 
iran barca
پاسخ به: آلوز: «برای بارسا بازی كردن ا...
اول از والدز تشکر میکنم دوم دنی بازیکن خوبی هست بعد هم از مدریت سایت می خوام در خواست کنم به سایت گل بره بعد اخبار بارسلونا رو تر جمه کنه


شنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۷ (۱۵:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!