به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

به بهانه آبی و اناری شدن آندره گومز؛ مرور هفت بازیکن پرتغالی تاریخ بارسا!نوستالژی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۰۷) (۲,۲۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این هافبک پرتغالی نیز به لیست هموطنان خود که در طول تاریخ پیراهن بارسلونا را پوشیده‌اند، اضافه شد. آندره گومز 22 ساله، پس از توافقی که شب پنجشنبه با بارسا به آن رسید، حال هفتمین بازیکنی محسوب می‌شود که با ملیت پرتغالی برای باشگاه کاتالانی بازی می‌کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گومز بعد از لوئیس فیگو، ویتور بایا، فرناندو کوتو، سیمائو سابروسا، ریکاردو کوارشما و دکو به این باشگاه آمده است. علاوه بر اینها، نام دیگری که می‌توان در این لیست جای داد جورج آلبرتو مندوکا است، کسی که در بین سالهای 1969 تا 1967 برای آبی و اناری‌ها نقش آفرینی می‌کرد. این مهاجم در سال 1938 در آنگولا متولد شد که آن روزها مستعمره پرتغال بود. در ادامه این خبر مروری خواهیم داشت بر عملکرد 6 بازیکن پرتغالی در بارسا.

لوئیس فیگو (1995 تا 2000): این بازیکن طی 249 بازی‌ای که برای بارسا به نمایش گذاشت، 45 گل به ثمر رساند و شش عنوان قهرمانی کسب کرد. و علی رغم اینکه کاپیتان تیم بود، به رئال مادرید رفت.

ویتور بایا (1996 تا 1999): این بازیکن 55 بازی برای بارسا به نمایش گذاشت و شش عنوان قهرمانی کسب کرد. او در فصل 1996/97 از پورتو به بارسا آمد و سپس در فصل 1999/2000 مجددا به پورتو بازگشت.

فرناندو کوتو (1996 تا 1998): این بازیکن طی 63 بازی‌ای که برای بارسا به نمایش گذاشت، دو گل به ثمر رساند و شش عنوان قهرمانی نیز کسب کرد. او از پاراما به بارسلونا پیوست و سپس این باشگاه را به مقصد لاتزیو ترک کرد.

سیمائو سابروسا (1999 تا 2001): این بازیکن طی 71 بازی‌ای که برای بارسا به نمایش گذاشت، چهار گل به ثمر رساند و موفق به کسب یک عنوان قهرمانی شد. او که از اسپورتینگ به بارسا آمده بود، این تیم را به مقصد بنفیکا ترک کرد.

ریکاردو کوارشما (2003/04): این بازیکن طی 30 بازی‌ای که برای بارسا به نمایش گذاشت، دو گل به ثمر رساند و تنها توانست به یک عنوان قهرمانی برسد. او نیز از اسپورتینگ به بارسا آمد و سپس برای پیوستن به پورتو این تیم را ترک گفت.

دکو (2004 تا 2008): این بازیکن 164 بازی که برای بارسا به نمایش گذاشت، 23 گل به ثمر رساند و هفت عنوان قهرمانی کسب کرد. او از پورتو به بارسا آمد و سپس برای پیوستن به چلسی، با باشگاه کاتالان‌ها خداحافظی کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: به بهانه آبی و اناری شدن آندره گومز؛ مرور هفت بازیکن پرتغالی...
فیگوی لعنتی و در مقابل دکوی دوست داشتنی


شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۴۳)
 
shakib10
پاسخ به: به بهانه آبی و اناری شدن آندره گومز؛ مرور هفت بازیکن پرتغالی...
لعنتی فیگو کاپیتان هم بوده اونوقت رفته ریال با این همه بازی واقعا نمک نشناسی هم حدی داره...حیف بازوبند کاپیتانی ک ب دست همچین شخصی بسته شه


شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۰۴)
 
poyafatehi
پاسخ به: به بهانه آبی و اناری شدن آندره گومز؛ مرور هفت بازیکن پرتغالی...
فیگو قدرنشناس ترین بازیکن تاریخ فوتبال است.. بارسایی که همه چیز به اش داد... خودفروش و پول پرست


شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: به بهانه آبی و اناری شدن آندره گومز؛ مرور هفت بازیکن پرتغالی...
سیمائو و کوارشما می تونستن خیلی به کار بارسا بیان اما خب تو اون سالهای ملتهب نابود شدن! ویتور بایا و کوتو هم که خیلی دوست داشتنی بودن!

و اما فیگوی کثیف...


شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!