به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صحبت‌های انریکه در مورد برخی بازیکنانمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۹) (۷۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


فصل جدید، اهداف جدید! لوییز انریکه در نخستین کنفرانس مطبوعاتی‌اش در فصل جدید، در مورد برخی بازیکنان، مانند لیونل مسی، دنیس سوارز، ماسکرانو، تراشتگن، براوو، آردا توران و ... سخن گفت. در این خبر می‌توانید متن این صحبت‌ها را بخوانید.

لئو مسی

«او مثل همیشه، با اشتیاق برای فوتبال بازی کردن، به تیم باز خواهد گشت. او بیشتر از حد معمول تعطیلات داشته و خانه اصلی‌اش، زمین فوتبال است. این پیراهن انگیزه پیروزی را در ما تقویت می‌کند و من هیچ چیز دیگری را متصور نیستم. واضح است که او لیاقت قهرمانی در کوپا آمریکا را داشت، و می‌توانست این کار را انجام بدهد، اما فوتبال همیشه اینطور است و همیشه ممکن است تیم دیگر پیروز شود. لئو مسی را در همان فرمی خواهیم داشت، که همواره در فصول گذشته داشته‌ایم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دنیس سوارز

«آوردن دنیس سوارز به تیم اصلی، یعنی او پیشرفت داشته است. او می‌تواند در وسط زمین و در گوشه‌ها بازی کند و این مسئله مراتب رضایت مربیان تیم را فراهم کرده است».

خاویر ماسکرانو

«امیدوارم باشگاه و ماسکرانو به توافق برای تمدید قرارداد او برسند. امیدوارم، و می‌دانم که بحثی برای این توافق در جریان است. او یک بازیکن کلیدی در سیستم بارسا محسوب می‌شود».

براوو، تراشتگن و ماسیپ

«هر سه دروازبان ما قرارداد دارند و من از آن‌ها بسیار راضی‌ام. هدف داشتن بهترین بازیکنان است و پست دروازبان ما، به خوبی با بازیکنان خوب پر شده است. اگر یکی از آن‌ها با پرداخت مبلغ فسخ قرارداد، از تیم جدا شود، این مسئله‌ای متفاوت است، اما در حال حاضر هر سه آن‌ها در بارسا هستند. من مانند همیشه پُست دروازبانی را مدیریت می‌کنم و به دنبال بهترین نمایش‌ها هستم».

ایوان راکیتیچ

«در مسابقات یورو به همراه کرواسی، راکیتیچ در پُست شماره 10 بازی می‌کرد. من از دیدن او در پُستی متفاوت بسیار لذت بردم. راکیتیچ توانست به خوبی از پس آن بربیاید، چرا که به همراه سویا تجربه‌اش کرده بود».

آردا توران

«از حضور او بسیار خوشحالم. او چه در زمین و چه در خارج زمین، بسیار بازیکن خاصی است. باید کمی به او زمان داد، همه برای تطبیق یافتن به آرامش و زمان نیاز دارند. او به زودی سطح تیم را بالا خواهد برد، مسئله تنها زمان است».

نیمار و رافینیا

«بازی‌های المپیک متفاوتند. بازیکنانی که در آن حاضر می‌شوند، به اندازه کافی در تعطیلات به سر برده‌اند. آن‌ها پس از بازی‌های المپیک مستقیماً به بارسلونا خواهند آمد و تعطیلات بیشتری نخواهند داشت. بازیکنان کافی برای بر آمدن از پس این موقعیت در ابتدای فصل را داریم».

سرجی سمپر

«او حالا در تیم نخست حضور دارد و خواهیم دید که حضورش چگونه خواهد بود؛ البته به دنبال بهترین شرایط برای بازی دادن به او هستیم. او در دو فصل گذشته تجربیاتی در تیم نخست داشته است. او می‌تواند بازی را به خوبی کنترل کند و کیفیت کار خط هافبک را بالا ببرد، او از اعماق وجودش بارسایی بازی می‌کند. ممکن است بماند یا ممکن است به یک تیم لالیگایی دیگر برود تا زمان بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد. این مورد را پیش از شروع فصل حل خواهیم کرد».

دنی آلوز

«رفتن او مرا متعجب ساخت. او بازیکن شاد و مثبتی بود، اما در عین حال یک حرفه ایِ تمام عیار. دلمان برای او تنگ خواهد شد، او همه چیز به باشگاه داد و ما برایش در یوونتوس آرزوی موفقیت داریم. به جذب یک مدافع راست فکر می‌کردیم، و به همین دلیل هم الکس ویدال را به نیوکمپ آوردیم. سرجی روبرتو هم در آن پست حضور دارد. آن پست به خوبی پوشش داده شده است».

تیو و مونتویا

«من روی آن‌ها حساب نمی‌کنم، اما آن‌ها تصمیم به بازگشت گرفته‌اند. آن‌ها با باشگاه قرارداد دارند، اما من جایگاهی برای آن‌ها در تیمم متصور نیستم. هر چه زودتر یک باشگاه پیدا کنند، بهتر است. مسئله آن‌ها نسبتاً خاص است، و ما به دنبال یک راه حل سریع هستیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
نقل قول
تیو و مونتویا «من روی آن ها حساب نمی کنم، اما آن ها تصمیم به بازگشت گرفته اند. آن ها با باشگاه قرارداد دارند، اما من جایگاهی برای آن ها در تیمم متصور نیستم

این تیو همون عزیز دردونه پپ نیست آیا ؟؟؟؟؟؟؟
پپ فک میکرد از این تیو یه مسی دیگه در میاد اما از قرار معلوم در این زمینه اشتباه میکرده


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۳۰)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
نقل قول
دنی آلوز «رفتن او مرا متعجب ساخت. او بازیکن شاد و مثبتی بود، اما در عین حال یک حرفه ایِ تمام عیار. دلمان برای او تنگ خواهد شد، او همه چیز به باشگاه داد و ما برایش در یوونتوس آرزوی موفقیت داریم. به جذب یک مدافع راست فکر می کردیم، و به همین دلیل هم الکس ویدال را به نیوکمپ آوردیم. سرجی روبرتو هم در آن پست حضور دارد. آن پست به خوبی پوشش داده شده است».

همه ما از رفتن دنی متعجب و شوکه شدیم و دلمون براش تنگ میشه
اما بزرگترین اشتباه یا بهتر بگم ریسک تیم اینه که به فکر یه دفاع راست دیگه نیست و فک میکنن که ویدال و روبرتو میتونن این پست رو بخوبی پوشش بدن ؛ اما خیلی خیلی سخته که بخوایم قبول کنیم واقعا ویدال بتونه در بازیهای خیلی حساس و سرنوشت ساز کیفیت بالایی از خودش به نمایش بذاره ؛ روبرتو هم که بنده خدا بیشتر یک هافبک هست تا یک دفاع راست و نباید انتظار نا بجایی داشت ازش
واگه امسال از جانب دفاع راست ضربه های جبران ناپذیری نخوریم ؛ در پایان فصل واقعا باید بپذیریم که در این زمینه خوش اقبال بودیم


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۲۸)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
نقل قول
آردا توران «از حضور او بسیار خوشحالم. او چه در زمین و چه در خارج زمین، بسیار بازیکن خاصی است. باید کمی به او زمان داد،

ولی با این شرایطی که آردا داره ، گمون نمی کنم هوادارا از بودنش خیلی خوشحال باشن
تیم از نظر هافبک هیچ کم و کسری نداره ؛ به خصوص با اومدن دنیس سوارز و آندره گومز ؛ به نظرم اگه تیمی پیدا بشه که 30 میلیون یا بالاتر برای آردا هزینه کنه بهتره بفروشنش و بدنبال یه دفاع راست یا یه مهاجم چهارم باشن


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۲۲)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
نقل قول
امیدوارم باشگاه و ماسکرانو به توافق برای تمدید قرارداد او برسند.

جدی که نمیگی لوچو؟؟؟؟
این ماسکی دیگه کم کم وقت رفتنشه ؛ تمدید قرارداد چی میگه این وسط ( مگه یه سال یا دو سال باشه که همینم زیادشه )


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۱۹)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
نقل قول
واضح است که او لیاقت قهرمانی در کوپا آمریکا را داشت

نمک رو زخممون نپاش لوچو


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۹۵ (۴:۱۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
آب پاکی رو ریخت تو صورت تیو و مونتویا!!!


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
واضحه که لوچو از رفتن آلوز ناراحته! ولی عجیبه حاضر نیست هیچ شانسی به مونتویا بده. شاید با وضعیت فعلی می تونست دفاع راست ذخیره مون باشه. البته ظاهرا سرجی روبرتو قراره دیگه تمام وقت اونجا باشه، به خصوص با حضور دنیس سوارز و سمپر.


پنج‌شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۰:۳۷)
 
سوداگر
پاسخ به: صحبت های انریکه در مورد برخی بازیکنان
به امیدیه فصل پرازافتخار وپیروزیهای فراوان


پنج‌شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۳ کاربر آنلاین است. (۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!