به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تلاش آبی و اناری‌ها برای جای‌گیری در ترکیب ثابت لوئیز انریکهآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۰) (۶۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

برای تیمی مانند بارسلونا، خرید بازیکنانی که بتوانند انتظارات را برآورده سازند و جای ثابتی در ترکیب آن بیابند، به وضوح کار دشوار و پرهزینه‌ای است، چرا که باشگاه کاتالان معیارهای زیاد و سختی برای تطبیق‌یابی لازم دارد. لوئیز انریکه از تابستان امسال با تصمیم‌گیری مهمی مواجه خواهد شد، تصمیم‌گیری برای حل مشکلی به نام "جایگزین دنی آلوز". در حال حاضر او تنها می‌تواند از الکس ویدال و سرجی روبرتو، برای جانشین مردی که سالها در این ترکیب حضور داشته است، استفاده کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

زمانی که ویدال در فصل گذشته از سویا به باشگاه آمد، تصور می‌شد که او بتواند جانشین خوبی برای مدافع برزیلی باشد، اما متاسفانه اینطور نشد. او تنها توانست 9 بازی در لالیگا و 5 بازی در کوپا دل ری به نمایش بگذارد، و این یعنی عدم جلب رضایت لوئیز انریکه توسط ویدال!

اعتماد به سرجی روبرتو نیز در فصل 2015/16 پررنگ‌تر شد؛ او در 49 بازی با پیراهن بارسا به میدان رفت که متشکل است از: 31 بازی در لالیگا، 8 بازی در لیگ قهرمانان و شش بازی در کوپا دل ری.

با ورود لوکاس دینیه اما امیدواریم جانشین خوبی برای جوردی آلبا انتخاب شده باشد و علاوه بر فرصت او برای استراحت، رقابتی بین هردوی آنها برای اثبات خود به لوئیز انریکه و جای‌گیری در هر یک از ترکیب‌های تیم ایجاد شده باشد.

رقابت بین دروازبانان

در دروازه اما مانند دو فصل اخیر، کلودیو براوو گزینه مورد اعتماد لوئیز انریکه بوده است. در حالی که مرد شیلیایی منحصرا برای بازی‌های لیگ و مارک-آندره تراشتگن برای بازی‌های جام حذفی استفاده می‌شدند. این، وضعیت ایده آلی نیست، اما ظاهرا هردو آنها تا هفته‌ها و ماه‌های آتی مجبور به تسلیم مقابل این سیاست می‌باشند.

دروازبان آلمانی کاتالان‌ها که جوان‌تر، آینده دار‌تر و به طبع بی‌تجربه‌تر از براوو است، می‌خواهد بیش از این‌ها به او فرصت بازی اهدا شود، و این باعث می‌شود احتمال جدایی او رد نشود. کسی که از ابتدا روی آینده او در جمع آبی و اناری‌ها سرمایه‌گذاری شده بود، ممکن است بتواند با کسب تجارب بیشتر و اثبات بیشتر خود، کسی باشد که به کار دروازه بان شیلیایی در این باشگاه پایان می‌دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: تلاش آبی و اناری ها برای جای گیری در ترکیب ثابت لوئیز انریکه
خوبیش اینه میانگین سنی دراه پایین میاد واین آینده روهم تضمین می کنه


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۱۲:۵۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: تلاش آبی و اناری ها برای جای گیری در ترکیب ثابت لوئیز انریکه
نقل قول
تصمیم گیری برای حل مشکلی به نام "جایگزین دنی آلوز"

کاش مدیران به فکر خرید یه دفاع راست دیگه هم می بودن ؛ الکس ویدال فصل قبل نشون داد که به هیچ وجه نمیشه در بازیهای فوق العاده مهم و سرنوشت ساز ، روش حساب کرد و یقینا نمیتونه کل فصل با کیفیتی بالا در سمت راست بازی کنه ؛ روبرتو هم که بیشتر یک هافبک هست تا یک دفاع راست کلاسیک و در بازیهای حیاتی شاید نتونه اون کیفیتی که ازش انتظار میذاره ، به نمایش بذاره
با رفتن آلوز ( و با توجه به بودن البا و حالا هم دینیه در سمت چپ ) مسلما همه تیم ها به دنبال ضربه زدن به تیم از سمت راست خواهند بود و مسئولین مربوطه باید قبل از شروع فصل جدید چاره ای برای این معضل بسیار مهم بیندیشن ؛ وگرنه ممکنه تمام زحمات تیم و رویاهای بازیکنا و هوادارا ، بخاطر ضعف این قسمت بر باد بره


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۴:۴۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تلاش آبی و اناری ها برای جای گیری در ترکیب ثابت لوئیز انریکه
امیدوارم با رفتن آلوز ضربه نخوریم


سه‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!