به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطریبارسلونا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۵ (۱۵:۴۹) (۸۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


قرارداد بین باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری، برای یک سال دیگر تمدید شد و نام Qatar Airways در فصل 2016/17 هم بر پیراهن بازیکنان تیم نقش خواهد بست.

باشگاه بارسلونا و Qatar Airways یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کردند و شرکت قطری با همان جزئیات قرارداد قبلی، تا 30 ژوئن 2017 اصلی‌ترین اسپانسر باشگاه خواهد بود. این شرکت هواپیمایی که به شدت در حال توسعه و پیشرفت است، از سال 2013 که با بارسا برای اسپانسریِ این باشگاه به توافق رسید، پروازهای خود به بارسلونا و مادرید را دو برابر کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این دو همچنین فعالیت‌هایی در زمینه تبلیغ استراتژی‌های بارسلونا در آسیا انجام داده‌اند و این مسئله مسافران زیادی را از آسیا راهی بارسلونا کرده است. در حال حاضر Qatar Airways در هفته 14 پرواز مستقیم از بارسا به دوحه دارد.

صحبت‌های مانل آریو، نائب رئیس تجارت و ارتباطات باشگاه بارسلونا:

«شرکت Qatar Airways باعث شده است که ما در سال‌های اخیر به باشگاه بزرگتری تبدیل شویم. بخشی از موفقیتی که باشگاه بدست آورده، مربوط به آن هاست. باعث افتخار است که یک سال دیگر با آن‌ها کار می‌کنیم و امیدواریم که این رشد دو طرفه همچنان ادامه داشته باشد».

صحبت‌های اکبر الباکر، نماینده شرکت Qatar Airways:

«سه سال پیش ما برای اولین بار وارد شراکت این چنینی در عرصه ورزش شدیم. ما مفتخریم که می‌توانیم یک سال دیگر به این همکاری ادامه دهیم. امیدواریم که فصل فوق‌العاده‌ای را در کنار هم سپری کنیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
با پول چه کارها که نمیشه کرد...
اعصاب نذاشتن برامون این قطریا...


یکشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۵ (۲:۴۱)
 
messi-.10
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
عربا خیلی پول خرج میکنن تا حداقل اسمشون تو سطح اول دنیا باشه


پنج‌شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۵ (۲:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
نقل قول
شرکت Qatar Airways باعث شده است که ما در سال های اخیر به باشگاه بزرگتری تبدیل شویم. بخشی از موفقیتی که باشگاه بدست آورده، مربوط به آن هاست.

خاک بر سر ذلیلتون کنن که باشگاه رو به گه کشیدید.


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۱۶)
 
سوداگر
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
اون ازقراردادبستن بایه شرکت شرط بندی واین هم از رسوایی برای حامیان تروریستهای مظلوم کش


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۱۳:۰۱)
 
سوداگر
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
لکه ننگی دیگر برپیشانی مدیران باشگاه


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۱۲:۵۹)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
خدایا جهان رو به کجا رسوندی که یه مشت عرب سوسمار خور بی فرهنگ بی تمدن جاهل ؛ با پول های بادآورده نفت دارن عیش و نوش می کنن و به جایی رسیدیم که تمام تیم های بزرگ اروپا ( و البته تمام برجهای تجاری بزرگ اروپا و.......) رو تصاحب کردن و تا چند سال آینده شاید تمام فوتبال اروپا رو مال خود کنن ( البته این گفتار صرفا در مورد عربهای جاهل حاشیه خلیج همیشه فارس هستش ؛ و خدای نکرده عربهای متمدن و با کمالات کشور خودمون برداشت سو ء انجام ندن )
اما دنیا همیشه این جوری بر وفق مراد این عربهای مفت خور نمی مونه و دنیا بالا و پایین زیادی داره


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۹)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
نقل قول
صحبت های مانل آریو، نائب رئیس تجارت و ارتباطات باشگاه بارسلونا: «شرکت Qatar Airways باعث شده است که ما در سال های اخیر به باشگاه بزرگتری تبدیل شویم. بخشی از موفقیتی که باشگاه بدست آورده، مربوط به آن هاست. باعث افتخار است که یک سال دیگر با آن ها کار می کنیم و امیدواریم که این رشد دو طرفه همچنان ادامه داشته باشد».

( با عرض پوزش فراوان از همه ) مرتیکه بی شعور نفهم ابله کودن پول پرست ، پیشرفت بارسا در سالهای اخیر فقط و فقط و فقط بخاطر عاشقانی همچون مسی و اینیستا و ژاوی و پویول و سوارز و بوسکتس و نیمار و ........ خیلی دیگه از بازیکنایی بوده که بازی در بارسا رو هیچ وقت با پول معامله نکردن و علی رغم پیشنهادها ی سنگین مالی و حقوق های هفتگی خارج از تصور از طرف تیمهای تازه به دوران رسیده و متمول ؛ هیچ وقت بارسا رو ترک نکردن ( نمونش همین مسی یا نیمار یا سوارز که تیمهای دیگه بسیار بسیار بیشتر از بارسا بهشون حقوق و مزایا میدن ولی بیشتر به عشق بارسا موندن ، وگرنه اگه پول براشون مهم بود که میرفتن به همون تیمهای بی حساب کتاب از نطر مالی )
و البته به کار گرفتن مربیانی با دانش همچون رایکارد و مربیانی که پوست و گوشتشون از جنس بارساس یعنی پپ کبیر و لوچو تاثیر به سزایی در گسترش حکمرانی بارسا داشته که جمعا 21 جام از 80 ؛ 90 جام بارسا رو در همین چند سال اخیر بدست آوردن و دست آخر اکثر موفقیتهای بارسا رو باید مدیون سبک تیکی تاکا و تحولی که یوهان کرایوف فقید در تیم به وجود آورد ؛ بدونیم
و چیزی که واضح و مبرهنه و توضیح واضحات حساب میشه اینه که تمام تیم های بزرگ اسپانسر دارن و این که شرکت قطری مبالغ زیادی رو به باشگاه پرداخت می کنه صرفا تعهد یک اسپانسر هستش و فکر می کنم اون شرکت منفعت بیشتری نصیبش شده از طریق اسپانسری بهترین تیم جهان تا خود بارسا و اونها باید خوشحال و شادمان باشن که تونستن نام شرکتشون روی پیراهن های تیمی درج کنن که بهترین تیم حال حاضر جهان هست نه این که مدیران ابله بارسا ابراز خرسندی بیش از حد بکنن بخاطر اسپانسرشون و این نشان حماقت وصف ناپذیر این گونه افراد هستش


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۲)
 
iman_khatar
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
واقعا خیلی مسخرست یعنی اسپانسر بهتر از این شرکت آشغال وجود نداره؟


سه‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا و اسپانسر قطری
قطریه چقد گذاشه تو جیب مدیرا خدا میدونه
باز باید اسم نحسو تحمل کنیم


سه‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!