به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می‌کندمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۱۴) (۷۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مدافع راست سابق سائوپائولو، طی این دو فصلی که تحت نظر لوئیز انریکه توپ می‌زند، بیشتر از روی نیمکت و یا سکو نظاره گر بازی‌های بارسا بوده است. رابرت فرناندز طی مصاحبه خود در مورد او گفت: «من نمی‌خواهم او [داگلاس] تمام سال را روی نیمکت یا سکو بنشیند. فروش او یک راه حل آسان است که پس از آن ما باید به دنبال خریدی آینده دار باشیم. واضح است که داگلاس نیاز دارد که هر یکشنبه بازی کند و من هر روز صبح، به روش‌های ممکن برای حل این وضعیت فکر می‌کنم».

پس از خرید ساموئل اومتیتی، این برند جدید فوتبال، فرناندز درباره توانایی‌های او برای تطبیق‌یابی با پست‌های متفاوت در تیم صحبت کرد. «مهارت‌های او، تقویت کننده دفاع ما خواهد بود، تسهیل کننده‌ای فوق‌العاده برای خط دفاعی. او ثابت می‌کند که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بازی کند، با وجود اینکه برخی معتقدند بازیکنان چپ پا در راست و مرکز خط دفاعی کارآیی ندارند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدیر اجرایی کاتالان‌ها اعتراف کرد که این مدافع فرانسوی را به دلیل تطبیق پذیری خوبی که با شرایط داشت، تحت نظر داشتند. او همچنین اذعان کرد: «مذاکرات آسان نبود، با وجود اینکه تیم‌های انگلیسی نیز به دنبال جذب او بودند، اما اکنون این بازیکن در اینجا بازی می‌کند و رابطه خوبی که ما با ژان میشل - مدیر عامل المپیک لیون - داشتیم، به ما کمک کرد تا به این توافق دست یابیم».

فرناندز، ویژگی‌های اومتیتی را برای موفقیت در نیوکمپ کافی دانست، کسی که عملکرد خوبش در یورو 2016 هر چند فرانسه را به جام قهرمانی نرساند، اما او را بازیکنی با پتانسیل نامحدود به جهان فوتبال - بیش از پیش - معرفی کرد: «ما فکر می‌کنیم او آماده رویارویی با این چالش است. برای یک بازیکن 22 ساله، شروع فینال جام ملت‌های اروپا و کسب نتایج رضایت بخش، کار آسانی نیست».

با پرسش در مورد قدرت فعلی دفاع مرکزی بارسلونا، با وجود در اختیار داشتن مدافعانی چون جرارد پیکه، ماسکرانو، جرمی متیو، توماس ورمالن و حال اومتیتی، رابرت فرناندز مجددا بحث تطبیق پذیری را پیش کشید. او بیان کرد: «ماسکرانو با نقش آفرینی به عنوان مدافع یا هافبک دفاعی خوشحال است، متئو و ورمالن هر دو قادر به بازی در ناحیه چپ خط دفاعی هستند و اومتیتی می‌تواند در هر چهار موقعیت، مقابل دروازه بان ما قرار گیرد».

به گفته خود فرناندز، بارسا اکنون به دنبال جذب چهارمین مهاجم خود نیز هست، اگر چه ادعا کرد که باشگاه عجله‌ای برای خرید لوسیانو ویئتوی اتلتیکو مادرید ندارد. رابرت نهایتا اینگونه سخنان خود را جمع‌بندی کرد: «به نظر من، ویتو بازیکنی است با مهارت‌های فوق‌العاده، این چیزی است که او در ویارئال آن را اثبات نمود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می کند
امیدوارم این فصل بهش بازی بده


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۷)
 
سوداگر
پاسخ به: رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می کند
من بیشترنگران اون اسکلهاییم که این بازیکن روخواستن ورفتن گرفتنش


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۳:۳۰)
 
سوداگر
پاسخ به: رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می کند
مگه این بچه آینده ایم داره؟؟؟


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۳:۲۸)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می کند
نقل قول
با پرسش درمورد قدرت فعلی دفاع مرکزی بارسلونا، با وجود در اختیار داشتن مدافعانی چون جرارد پیکه، ماسکرانو، جرمی متیو، توماس ورمالن و حال اومتیتی، رابرت فرناندز مجددا بحث تطبیق پذیری را پیش کشید. او بیان کرد: «ماسکرانو با نقش آفرینی به عنوان مدافع یا هافبک دفاعی خوشحال است، متئو و ورمالن هر دو قادر به بازی در ناحیه چپ خط دفاعی هستند

یعنی شما متیو و فرمایلن رو هم جزو امار به حساب میارین ؟؟!!! تازه معتقدم هستین که این دو تا قابلیت بازی در ناحیه چپ خط دفاعی رو هم دارن ؟؟!!! پس لابد میخواین آلبا و دینیه رو روی نیمکتم بذارین با وجود نخبه هایی مثل متیو و فرمایلن ؟؟
ما که هر موقع میخوایم دفاع های بارسا رو بشمریم میگیم پیکه ماسکرانو آلبا ویدال حالا هم اومتیتی و دینیه ( متیو و فرمایلن اصلا جزو امار نباید به حساب بیان قاعدتا )


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۴:۴۰)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می کند
نقل قول
مدافع راست سابق سائوپائولو

این قدر که این داگلاس بازی نکرده یا بهش بازی نرسیده یا بازیش ندادن و تو تیم ندیدیمش ، من فک میکردم این مهاجمه یا دروازه بان ، نگو دفاع راست بوده
پس با رفتن دنی آلوز و با وجود فوق ستاره هایی مثل الکس ویدال و داگلاس دیگه کوچکترین مشکلی در سمت راست نخواهیم داشت


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۴:۳۴)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می کند
نقل قول
دافع راست سابق سائوپائولو، طی این دو فصلی که تحت نظر لوئیز انریکه توپ می زند، بیشتر از روی نیمکت و یا سکو نظاره گر بازی های بارسا بوده است.

کدوم بارساییه که نگرانش نباشه
فک کنم تو این دو فصل بیشتر از تو خونش و جلوی تلویزیونش نظاره گر بازی ها بوده ، تا جایی که ما یادمون میاد نه رو نیمکت دیدیمش نه روی سکوها


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۴:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رابرت فرناندز: آینده داگلاس مرا نگران می کند
منم نگران این بچم.


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۲:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!