به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوکاس دینیه: سرعت و جوانی در سمت چپ خط دفاعینقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۳۷) (۷۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مدافع 22 ساله فرانسوی به بارسا آمده است تا به این تیم در پُست مدافع چپ کمک کند، و سرعت و جوانی را به این بخش اضافه نماید.

او دوران بازیگری‌اش را در آکادمی لیل آغاز کرد و در فصل 2011/12، نخستین بازی خود را برای تیم نخست این باشگاه انجام داد. نمایش‌های او توجه پاریس سنت ژرمن را جلب کرد و او در سال 2013 به این تیم پیوست. او پیش از پیوستن قرضی به رم در فصل گذشته، دو فصل در پاریس سنت ژرمن حضور داشت. او حالا به بارسا آمده است تا زیر نظر لوییز انریکه قرار بگیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود اینکه تنها 22 سال سن دارد، او تجربه حضور در 148 مسابقه رسمی را داراست. سرعت و کنترل بسیار خوبش روی توپ، او را به یک تهدید در سمت چپ تیم تبدیل می‌کند. شاهد این مدعا، 6 گل و 11 پاس گلی است که او در دوران بازیگری‌اش به ثبت رسانده است.

فصل گذشته، او یکی از اصلی‌ترین بازیکنان در ترکیب رم بود و در 43 بازی برای این تیم به میدان رفت که در همه آن‌ها جزء ترکیب اصلی بود. او در لیگ قهرمانان در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله گروهی مقابل بارسا حضور پیدا کرد که در بازی رفت در ایتالیا نتیجه بازی 1-1 شد و در بازی برگشت، بارسا 6-1 مهمان خود را در هم کوبید.

مدافع کناری جدید بارسلونا، دومین خرید فرانسوی این هفته آبی و اناری هاست؛ پیش از او، در ابتدای هفته بارسا خرید رسمی ساموئل اومتیتی را تأیید کرده بود. هر دو بازیکن در تمامی مقاطع در تیم ملی فرانسه بازی کرده‌اند و هر دو جزء تیمی بوده‌اند که در سال 2013 قهرمان جام جهانی زیر 20 ساله‌ها شد. لوکاس دینیه در لیست دعوت شده توسط دشام به تیم ملی فرانسه حضور داشت و در نهایت به همراه این تیم نائب قهرمان شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لوکاس دینیه: سرعت و جوانی در سمت چپ خط دفاعی
اگه اینطوری باشه که خیلی خوبه
امیدورام موثر باشه


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۳)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: لوکاس دینیه: سرعت و جوانی در سمت چپ خط دفاعی
جذب دینیه در پست دفاع چپ و برای جایگزینی آلبا ؛ خبر بسیار خوشایند و امیدوارکننده ای بود ، چون هر چی که باشه از اون متیوی الکلی بهتره که فصل قبل چند تا بازی بجای آلبا اومد و بازیهایی که جلو بودیم ، بخاطر سوتی ها و حماقتهای محضش ، مساوی شد و چیزی نمونده بود که همین تک امتیازهای از دست رفته آخر فصل یقه تیم رو بگیره


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوکاس دینیه: سرعت و جوانی در سمت چپ خط دفاعی
قطعا می تونه به تیم کمک کنه تا در غیاب آلبا عزا نگیریم از درخشش آدریانو و متئو در اون پست!


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۲:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!