به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ساموئل اومتیتی: قدرت، جوانی، گزینه دفاعی مناسبآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۰۱) (۶۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این بازیکن فرانسوی، که در 14 نوامبر 1993 متولد شده است، قادر به بازی در هر دو پست مدافع مرکزی و مدافع چپ می‌باشد، و نقشی تعیین کننده در ضربات ایستگاهی دارد.

ساموئل اومتیتی به بارسلونا آمده تا بتواند خود را با خط دفاعی لوئیز انریکه تطبیق دهد. این بازیکن 22 ساله فرانسوی، که در اصل کامرونی محسوب می‌شود، از المپیک لیون به نیوکمپ آمده است، تیمی که در فصل گذشته، با 30 بازی و به ثمر رساندن یک گل در چارچوب رقابت‌های لیگ لوشامپیونه (لیگ یک) به آن کمک کرد تا رتبه دوم جدول رده‌بندی این لیگ را کسب نماید - در تمام رقابت‌های فصل قبل، او مجموعا 38 بار پیراهن این تیم را پوشید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اومتیتی، محصول آکادمی المپیک لیون، در فصل 2011/12 به تیم اصلی این باشگاه انتقال یافت و پس از آن در 170 بازی برای این تیم ظاهر شد و طی این مدت 5 گل و 2 پاس گل در کارنامه فوتبالی خود به ثبت رساند.

این مرد فرانسوی، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های جدید را برای بارسا به ارمغان می‌آورد، جایی که قادر است هم در چپ، و هم در وسط آن نقش آفرینی کند. او در دفاع قدرتمند است، اگر چه چندان قد بلندی ندارد (1.81 متر) و نیز می‌تواند به خوبی توپ‌های از دست رفته را باز گرداند.

بسیاری از گل‌های اومتیتی، خارج از محوطه جریمه به ثمر رسیده‌اند. با وجود جوانی، او یک رهبر واقعی است و در باشگاه قبلی خود، چند باری بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود بسته است.

اولین تجربه در یورو

او در تمام سطوح سنی برای فرانسه بازی کرده است و در سال 2013 جام جهانی زیر 20 سال را نیز کسب کرد. دیدیه دشام نام اومتیتی را در لیست یورو 2016 خود گنجاند تا این بازیکن جدید کاتالان‌ها اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان فرانسه در یک چهارم نهایی این تورنمنت، در جریان پیروزی 5-2 آبی‌ها مقابل ایسلند تجربه کرده باشد. این مدافع حتی در مغلوب‌سازی ژرمن‌ها در نیمه نهایی این دور از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا حضور داشت و در شکست 1-0 فینال مقابل پرتغال نیز جزء نفرات اصلی تیمش بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ساموئل اومتیتی: قدرت، جوانی، گزینه دفاعی مناسب
باید ببینیم تو تیم عملکردش چطوره
امیدوارم موفق باشه


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۰)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: ساموئل اومتیتی: قدرت، جوانی، گزینه دفاعی مناسب
نقل قول
این مرد فرانسوی، طیف گسترده ای از گزینه های جدید را برای بارسا به ارمغان می آورد، جایی که قادر است هم در چپ، و هم در وسط آن نقش آفرینی کند

فک کنم این مطالب رو دقیقا در مورد اون متیوی الکلی هم می گفتن ؛ وقتی که تازه باهاش قرارداد بسته بودن ؛ امیدوارم اومتیتی با متیو از هر نظر زمین تا آسمون تفاوت داشته باشه


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۵:۱۰)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: ساموئل اومتیتی: قدرت، جوانی، گزینه دفاعی مناسب
نقل قول
با وجود جوانی، او یک رهبر واقعی است و در باشگاه قبلی خود، چند باری بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود بسته است.

اینجا بارسلوناست و کاپیتان شدن در این تیم کار هر کسی نیست ، چه جوری شده که با این سن کمش تو لیون چند بازی کاپیتان تیم بوده !!!!
نقل قول
اومتیتی، محصول آکادمی المپیک لیون، در فصل 2011/12 به تیم اصلی این باشگاه انتقال یافت و پس از آن در 170 بازی برای این تیم ظاهر شد

تعداد بازیهای زیادی انجام داده و به نظر بعد از سالها بلاخره یه دفاع تمام عیار نصیب بارسا شده ؛ با توجه به سن کمش اگه بتونه خودشو با سبک تیم هر چه سریعتر وفق بده ، تا مدتهای مدید دفاع رو بیمه خواهد کرد


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ساموئل اومتیتی: قدرت، جوانی، گزینه دفاعی مناسب
قطعا خیلی به کار تیم میاد!


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۲:۳۳)
 
messi-.10
پاسخ به: ساموئل اومتیتی: قدرت، جوانی، گزینه دفاعی مناسب
بازیکن خوبیه
امسال به نظر گزینه های دفاعی خوبی به خدمت گرفتیم


چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!