به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برادر اومتیتی: ساموئل مقابل رونالدو هیچ مشکلی نخواهد داشتمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۰۷) (۶۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


یانیک اومتیتی معتقد است که برادرش در فینال رقابت‌های یورو مقابل پرتغال و رونالدو، "هیچ مشکلی" نخواهد داشت و می‌تواند از این فرصت برای کسب تجربه، پیش از قرار گرفتن مقابل ستاره پرتغالی در ال کلاسیکوهای پیش رو استفاده کند.

مدافع 22 ساله نمایشی بسیار خوب در بازی نیمه نهایی مقابل آلمان از خود به نمایش گذاشت؛ دیداری که با پیروزی 2-0 اومتیتی و هم‌تیمی‌هایش به پایان رسید، و حالا او باید در فینال این رقابت‌ها، در ورزشگاه استادو فرانس، به مصاف پرتغال برود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انتقال اومتیتی به بارسا پس از 5 فصل حضور در لوشامپیونه تقریباً قطعی شده و به نظر می‌رسد در پایان رقابت‌های یورو، مراتب رسمی این انتقال هم انجام خواهد گرفت. حال در آستانه دیدار فینال یورو، برادر بزرگتر او، یانیک، معتقد است که او در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در فینال، می‌تواند تجربه قرار گرفتن مقابل رونالدو را پیش از ال کلاسیکوهای فصول آینده تجربه کند و این تجربه تا حد زیادی آموزنده خواهد بود.

او در گفتگو با RAC1 گفت: «ساموئل مشکلی با قرار گرفتن مقابل رونالدو نخواهد داشت. این حتی می‌تواند فوق‌العاده هم باشد، چرا که به او ایده‌ای در مورد اینکه حضور در ال کلاسیکو به چه شکل خواهد بود، می‌دهد».

«ساموئل به رویای خود دست یافته است. هفته خارق العاده‌ای بود؛ ابتدا پیوستن به بارسا و سپس بازی کردن در نیمه نهایی یورو. بی‌نظیر است. از اینکه سم را تا این اندازه خوشحال می‌بینیم، رضایت داریم. این‌ها چیزهایی بودند که او می‌خواست. رویای او بازی کردن برای بارسا بود و او به این مهم دست یافته است».

«او برای روبرو شدن با فشار آماده است و هیچ مشکلی برای او یا خانواده پیش نمی‌آید. او شخصیت بزرگی دارد، حرفه‌ای است و می‌خواهد پیشرفت کند و در کنار بهترین‌ها حضور داشته باشد. او می‌خواهد قهرمانی‌های زیادی بدست بیاورد».

یانیک امیدوار است که دیدیه دشام به اندازه کافی از نمایش‌های برادرش راضی بوده باشد که او را در ترکیب اصلی مقابل پرتغال قرار دهد: «امیدوارم که او دوباره از ابتدا وارد زمین شود. او با این مسئله مشکلی ندارد. او بازیکنی است که می‌داند چه باید انجام دهد و چگونه خود را آماده سازد. هیچ نگرانی از این بابت ندارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: برادر اومتیتی: ساموئل مقابل رونالدو هیچ مشکلی نخواهد داشت
بایدمنتظرماندودید که چی میشه


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۲۳)
 
messi-.10
پاسخ به: برادر اومتیتی: ساموئل مقابل رونالدو هیچ مشکلی نخواهد داشت
فقط مراقب باش پنالتی ندی تا فرانسه قهرمان بشه


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۶:۰۴)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: برادر اومتیتی: ساموئل مقابل رونالدو هیچ مشکلی نخواهد داشت
نقل قول
او می خواهد قهرمانی های زیادی بدست بیاورد».

با اومدنش به بارسا میتونه هر سال به اندازه 10 سال تیم های دیگه طعم شیرین قهرمانی رو بچشه ؛ به امید موفقیتش اولا در یورو و در مقابل آقای خرشانس و دوما در بارسا و این بار در مقابل تیم خرشانس


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۴:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برادر اومتیتی: ساموئل مقابل رونالدو هیچ مشکلی نخواهد داشت
فردا شب باید خودشو نشون بده
به امید موفقیت


شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!