به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

محکومیت 21 ماهه مسی و پدرش به زندان!بارسلونا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۳۶) (۱,۰۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لئو مسی و پدرش، پس از متهم شناخته شدن در پرونده فرار مالیاتی، توسط دادگاه محلی بارسلونا، به 21 ماه زندان محکوم شدند.

علاوه بر این، لئو مسی و پدرش، به متهم شناخته شدن در سه پرونده مالیاتی، به ترتیب 2 و 1.7 میلیون یورو جریمه شدند. البته این دو محکوم به گذراندن این مدت زمان در زندان نیستند و به دلیل کم بودن مدت زمان این حکم (کمتر از دو سال) و نداشتن خسارات جانی، طبق قانون اسپانیا، می‌توانند با پرداخت جریمه، حکم خود را در عفو مشروط بگذرانند. فرصت اعتراض به این حکم برای هر دوی آن‌ها وجود خواهد داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی و پدرش متهم به فریب دادن مأموران مالیاتی اسپانیا و پرداخت نکردن مجموع 4.1 میلیون یورو مالیات در سال‌های 2007، 2008 و 2009 شده‌اند. البته هر دوی آن‌ها هر گونه انجام عمل خلاف را انکار کرده و در طول مدت زمان دادگاه، ادعا می‌کردند که پدر مسی مسئولیت مسائل مالی پسرش را بر عهده داشته و لیونل مسی تنها به مسائل فوتبالی خود فکر می‌کرده است.

خورخه در دادگاه ادعا کرده بود که اطلاعات کافی در مورد پروتوکول‌های مالیاتی نداشته و عملاً نمی‌توانسته مأموران مالیاتی را فریب دهد. مسی هم ادعا کرده بود که متوجه هیچ گونه مورد مشکوک، هنگامی که پدرش از او می‌خواست برگه‌هایی را امضاء کند، نشده بود.

با انتشار این خبر، باشگاه بارسلونا طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که از بی‌گناه بودن مسی از هر گونه اتهام اطمینان دارد و از هیچ کاری برای اثبات این بی‌گناهی، دریغ نخواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از این و در ژانویه، خاویر ماسکرانو، هم‌تیمی مسی در آرژانتین و بارسا، به دلیل مشابه به 12 ماه زندان متهم شده بود. ماسکرانو که به 816,000 پرداخت جریمه هم محکوم شده بود، پیش از اعلام این حکم، مبلغ 1.6 میلیون را بابت مالیات‌های عقب افتاده خود، پرداخت کرد. حکم زندان او، پس از اعتراض تیم حقوقی‌اش به حکم پرداخت 280,000 جریمه اضافی، دو سال به تأخیر افتاد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: محکومیت 21 ماهه مسی و پدرش به زندان!
مسخرس واقعا...


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۴۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: محکومیت 21 ماهه مسی و پدرش به زندان!
من نمیدونم این فرار به اصطلاح مالیاتی چرا همش برای بازیکنای بارسا پیش میاد یعنی تمام بازیکنای تیمهای دیگه و علی الخصوص بازیکنای رئال ، همه مالیاتشونو تمام و کمال پرداخت میکنن ، فقط و فقط بازیکنای بارسا هستن که فرار میکنن از پرداخت مالیات


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۳:۰۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: محکومیت 21 ماهه مسی و پدرش به زندان!
من نمیدونم این چه مالیاتیه که تمومی نداره


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۰:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: محکومیت 21 ماهه مسی و پدرش به زندان!
بارساومسی هرچی میخورن ازخودی می خورن


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!