به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پاسخ بارسلونا و رئال مادرید به حکم کمیسیون اروپابارسلونا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۱:۰۸) (۶۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


دو غول اسپانیایی در میان هفت باشگاهی هستند که باید مبلغ پرداخت شده از سوی دولت را که تحت عنوان کمک به آنها پرداخت شده بود، بازگردانند. در واقع این کمیسیون معتقد است که کمک دولت اسپانیا به این باشگاه‌ها، مقررات اتحادیه اروپا در مورد پشتیبانی مالی را نقض کرده است. پس از اعلام این حکم، این دو باشگاه بیانیه‌هایی به منظور اعتراض منتشر کردند که در این خبر آن‌ها را می‌خوانیم.

مادرید باید هزینه‌ای بالغ بر 23.4 میلیون یورو را که مربوط به اتهامات مالیاتی این باشگاه می‌باشد، بازپرداخت نماید. اما آنها در پی تجدید نظر و رسیدگی مجدد به این حکم هستند. در این درخواست چنین آمده است: «باعث تعجب است که مسئولین کمیسیون اروپا تصمیمات خود را بر اساس ارزشگذاری یک شرکت معماری در بارسلونا اتخاذ می‌کنند؛ در حالی که شرکت مذکور در مجموع تجربه اندکی در برآوردهای مشابه داشته و تقریبا در شهر مادرید هیچ تجربه‌ای نداشته است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«با ملاحظه تنها ارزشگذاری کمّی و قانوناً الزامی در خصوص مالکیت اراضی، که توسط یکی از مهمترین کمپانی‌های جهانی، آگویر نیومن انجام و گزارش شد، مشخص شد که رئال مادرید حتی چیزی بیش از 7.5 میلیون یورو کمتر از آنچه باید دریافت کرده است».

همچنین از بارسا خواسته شده است تا حداکثر 5 میلیون یورو بابت امتیازات غیرمجازی که پیش از این در پرداخت مالیات برای آن‌ها وجود داشت، پرداخت کند. باشگاه در پاسخ به این حکم، اینگونه واکنش نشان داده است: «از ژانویه 2016 تا کنون، بارسلونا بر اساس قوانین اصلاح شده مالیاتی، به پرداخت مالیات مبادرت ورزیده و هیچ تفاوتی در این زمینه با دیگر باشگاه‌های اسپانیایی نداشته است. باشگاه از حقوقش در مقابل تفاسیر تهمت گونه قانون، دفاع خواهد کرد».

در این میان والنسیا که یکی از هفت باشگاه درگیر این پرونده است - این باشگاه‌ها شامل رئال مادرید، بارسلونا، والنسیا، اتلتیک بیلبائو، اوساسونا، هرکولس و الچه می‌باشند - اعلام کرد که در مورد این تصمیم، رسماً در جریان قرار نگرفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پاسخ بارسلونا و رئال مادرید به حکم کمیسیون اروپا
آخرش یه چیزی از بارسا می گیرن میدن به رئال.


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۴۹)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پاسخ بارسلونا و رئال مادرید به حکم کمیسیون اروپا
نقل قول
، مشخص شد که رئال مادرید حتی چیزی بیش از 7.5 میلیون یورو کمتر از آنچه باید دریافت کرده است».

طلبکارم شدن این رئالیا


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۲:۴۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پاسخ بارسلونا و رئال مادرید به حکم کمیسیون اروپا
اینا که پولی نیست
جای هیچ اعتراضی وجود نداره فقط پرداخت کنید


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۰:۰۶)
 
سوداگر
پاسخ به: پاسخ بارسلونا و رئال مادرید به حکم کمیسیون اروپا
یه عده ابله اون بالا هستن که هرچی بهانه است به دست دولتمردان مغرض اسپانیایی میدن ودارن بادست خودشون آب توی آسیاب دشمن میریزن


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!