به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آیا ورود دنیس سوارز پایانی بر حضور آردا توران در بارسا خواهد بود؟آنالیز فنی
فرستنده مهشید شریفی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۰) (۱,۶۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مهشید شریفی / FCBarcelona.ir


بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، آردا توران، از زمان امضای قراردادش با تیم بارسلونا، تاثیرات اندکی را در بازی‌های این تیم داشته و شاید در فصل 2016/17 به بازیکنی مازاد بر نیاز و نیمکت نشین برای انریکه بدل شود.

بازگشت دنیس سوارز به بارسا خبر خوبی برای این تیم بود و بر تعداد بازیکنانی که می‌توانند در پست هافبک میانی تیم بازی کنند، افزود. با وجود عملکرد دور از انتظار تیم ترکیه در رقابت‌های ملی، این بازیکن سابق ویارئال نیز مانع دیگری بر سر راه آردا توران در بارسا خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازگشت دنیس سوارز به نیوکمپ با اعمال بند قراردادی 3.25 میلیون یورویی، برای تمدید قرار داد در روز دوشنبه قطعی شد و بدین ترتیب لوییز انریکه بازیکنی را برای طراحی حملات خود در اختیار خواهد داشت که در فصل پیش از آمادگی بسیار زیادی برخوردار بوده است.


استفاده اضطراری سرجی روبرتو به عنوان مدافع کناری، مشکلات مصدومیت رافینیا و تأخیر در پیوستن آردا توران به ترکیب اصلی تیم به دلیل محرومیت‌های فیفا، باعث شد تا امثال آندرس اینیستا و و ایوان راکیتیچ در تمام هفته‌ها بدون استثنا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند. و اوضاع تیم حتی بدتر نیز شد، زمانی که آردا توران و الکس ویدال با وجود داشتن مجوز بازی برای بارسا، نتوانستند آن طور که باید خوب ظاهر شوند.

ورود دنیس سوارز حساسیت‌ها را در باره هافبک ترکیه‌ای بارسا بالا برده است. آردا توران یکی از نا امیدکننده‌ترین بازیکنان در فصل پیش بارسا محسوب می‌شود، اگر چه ممنوعیت فعالیت برای این بازیکن در نیمه اول سال، تا حد زیادی بر این عدم موفقیت تأثیرگذار بوده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او دور از استایل و خارج از فرم خود بود و اشتباهات وحشتناکی را در تلاش برای محافظت از خط دفاع تیم متحمل شد. افت او د رقابت‌های یورو 2016 نیز همچنان ادامه یافت؛ وی نتوانست تیم ملی کشورش را در مرحله گروهی در بین 16 تیم صعود کننده قرار دهد و از سوی هوادارانش نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفت و اکنون آینده او در بارسلونا نیز، در معرض خطر قرار گرفته است.

در حالی که دنیس سوارز مجبور به رساندن خود به کیفیت بالاتری است، او در فصل گذشته در ویارئال نشان داد که توانایی رهبری خط میانی یک تیم را دارد؛ کاری که آردا توران در تلاش برای انجام آن بود. علاوه بر حضور دنیس سوارز، رافینیای تازه از بند مصدومیت رها شده می‌تواند هوای تازه‌ای را به ریه‌های بارسا تزریق کند، همچنین قابلیت‌های بالای دنیس سوارز می‌تواند او را به جانشینی برای نیمار در تیم تبدیل کند.
مثلت MSN نقطه اتکای بارسلونا به حساب می‌آیند ولی چرخش در سیستم بارسا باعث خواهد شد تا این سه ستاره قابلیت و تاثیرگذاری خود را برای تیم از دست ندهند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انتقال 41 میلیون یورویی آردا توران هزینه سنگینی را بر گردن بارسا نهاد و او در فصل اول حضورش توجیه کمی را برای این سرمایه‌گذاری داشت. او همچنان در تلاش برای این است تا جای خود را در تیم پیدا کند اما شایعاتی از تصمیمات باشگاه برای خروج او در صورت وجود پیشنهاد مناسب وجود دارد. با وجود استعداد‌های جوانی که در انتظار راه‌یابی به تیم انریکه می‌باشند، وجود این بازیکن 29 ساله چندان ضروری به نظر نمی‌رسد.

و اکنون سرمربی بارسلونا مجبور به تصمیم گیریست. آیا باید به ایمان داشتن به این خرید ناموفق ادامه دهد و به تجدید حیاتش در تمرینات پیش فصل امید داشته باشد؟ یا به تلفات او پایان دهد و با فروشش سرمایه بارسا را افزایش دهد؟ در حال حاضر آینده آردا توران بسیار نامطمئن به نظر می‌رسد و ورود دنیس سوارز می‌تواند پایان کار هافبک ترک تبار در بارسا باشد.
ارزش: ۱.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آیا ورود دنیس سوارز پایانی بر حضور آردا توران در بارسا خواهد...
به نظرم هنوز به قدر کافی به آردا فرصت داده نشده!


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۵۳)
 
سوداگر
پاسخ به: آیا ورود دنیس سوارز پایانی بر حضور آردا توران در بارسا خواهد...
درخصوص دنیس خودم مطمئن نیستم ولی آردارو100%ردکنید چیزی هم سربدید معامله پشیمانی هم بگذارید


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۶)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: آیا ورود دنیس سوارز پایانی بر حضور آردا توران در بارسا خواهد...
امیدورام که عدم آمادگی آردا و ویدال در نیم فصل قبل فقط و فقط بخاطر دوری چندین ماهشون از میادین بوده باشه و با شروع فصل جدید شاهد همون آردای جنگنده و متعصب اتلتیکو باشیم
به نظرم با توجه به هزینه زیادی که براش صرف شده ؛ باید یه نیم فصل دیگه بهش فرصت بدن ؛ اگه نتونست خودشو پیدا کنه ؛ اون موقع دیگه بهترین راه فروشش خواهد بود


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آیا ورود دنیس سوارز پایانی بر حضور آردا توران در بارسا خواهد...
اگه آردا بخواد همینطوری ادامه بده ردش کنن بهتره


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۰:۱۰)
 
mmbehnejad
پاسخ به: آیا ورود دنیس سوارز پایانی بر حضور آردا توران در بارسا خواهد...
باید بهش بیشتر فرصت بدن چون تو اتلتیکو بازیکن جنگنده و خوبی بود امیدوارم بتونه خودشو تو تیم پیدا کنه وگرنه باید بارسا به فکر فروشش بیوفته


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!