به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: من مجرم نیستم!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۱) (۵۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نیمار اظهار داشت که در جریان انتقالش از سانتوس به بارسا در سال 2013، هیچ کار خلافی انجام نداده است. این پرونده همچنان باز است و نیمار اصرار دارد که "مجرم" نیست!

پرونده انتقال او از سانتوس به بارسلونا در دادگاه‌های برزیل و اسپانیا مورد بررسی قرار گرفته‌اند و در حال حاضر، او و پدرش متهم به فرار مالیاتی شده‌اند. در فوریه، دادگاه رسمی سائوپائولو، به عنوان بخشی از تحقیقات خود، حدود 45 میلیون یورو از دارایی‌های کاپیتان تیم ملی برزیل را تحت تعلیق درآورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در ژوئن، بارسا پذیرفت که مبلغ 5.5 میلیون یورو جریمه را برای پایان دادن به کار این پرونده بپردازد؛ با این کار، پرونده در اسپانیا بسته شد، اما در برزیل همچنان این پرونده باز است. اگرچه نیمار اطمینان دارد که این مسائل به زودی حل خواهند شد و به بر گناه بودن خود، تأکید دارد.

او در این باره می‌گوید: «من هیچ کار خلافی انجام نداده‌ام. من مجرم نیستم. متأسفانه برخی افراد همواره تلاش می‌کنند تا جنجال ایجاد کنند. نمی‌دانم که مسئله این است که آن‌ها اطلاعات غلطی در اختیار دارند، و یا اینکه قصد تخریب مرا دارند. در هر صورت، اهمیتی ندارد».

«حقیقت این است که من می‌دانم همه چیز به زودی حل خواهد شد. این مسائل به هیچ وجه تمرکز مرا از بین نمی‌برند. پدر من تمامی مسائل خارج از زمین را بر عهده دارد و من به او اطمینان کامل دارم. من خوش شانسم که پدرم را دارم تا به این اوضاع رسیدگی کند و طرف من باشد، و به این ترتیب من می‌توانم روی مسائل فوتبالی تمرکز کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: نیمار: من مجرم نیستم!
بخداهمه این کارها هزینه داره نه مالی فقط بلکه هم مالی وهم آبرویی دیگه هراتفاقی بیوفته کل دنیا زووم میکنن روی بارسا چراچون یه زمانی مسئولینش گندکاری کردن
چیزی که درطی این سالیان درکسب جمع آبروبودبه راحتی بربادش دادن


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نیمار: من مجرم نیستم!
خب همینکه تمرکزش با وجود مزاحمت ها بهم نمیریزه خیلی خوبه


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۲۹)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: نیمار: من مجرم نیستم!
نقل قول
این مسائل به هیچ وجه تمرکز مرا از بین نمی برند.

احسن
نبایدم تمرکزت بخاطر این مسائل پیش پا افتاده از بین بره ، بلکه باید بیشتر از گذشته تلاش کنی تا امسال یه سه گانه دیگه بگیرین و با بازی خوبتون مشت محکمی بر دهان حاشیه سازان بزنین


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۵:۴۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: نیمار: من مجرم نیستم!
نقل قول
متأسفانه برخی افراد همواره تلاش می کنند تا جنجال ایجاد کنند. نمی دانم که مسئله این است که آن ها اطلاعات غلطی در اختیار دارند، و یا اینکه قصد تخریب مرا دارند. در هر صورت، اهمیتی ندارد».

کاملا مثل روز روشنه که این همه هجمه و پرونده سازی برای نیمار و مسی از کجا آب می خوره و مسببین این قضیه و عاملین پشت پرده چه کسانی هستن


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۵:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!