به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یکی از مالکان وستهم: پایه ممکن است به بارسا یا رئال مادرید منتقل شودنقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۲:۲۹) (۹۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


وستهم مسلماً می‌خواهد دیمیتری پایه را در تیم خود نگه دارد، اما دیوید گلد، یکی از مالکان باشگاه وستهم معتقد است که نمی‌توان در مقابل علاقه بهترین تیم‌های دنیا ایستادگی کرد. این بهترین‌ها، می‌توانند رئال مادرید و یا بارسلونا باشند.

ملی‌پوش فرانسوی به شدت در حال درخشش در یورو 2016 است؛ آن هم پس از یک فصل فوق‌العاده به همراه وستهم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، که پس از انتقال 10 میلیون یورویی او از مارسی اتفاق افتاد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیوید گلد اظهار داشت که وستهم تمایل زیادی برای نگه داشتن دیمیتری پایه دارد، اما آگاه است که اگر پایه بخواهد به بارسا و رئال مادرید بپیوندد، مقابله با آن‌ها تا چه اندازه می‌تواند سخت باشد: «ما با چنگ و دندان سعی در نگه داشتن پایه در تیم خود خواهیم داشت. ما در نظر داریم ترکیب خود را کامل‌تر کنیم، و دیمیتری یکی از اصلی‌ترین ارکان تیم است. اما باید در عین حال واقع بین بود. اگر بارسا و یا رئال مادرید درخواستی بدهند و او بخواهد به تیم آن‌ها بپیوندد، جلوگیری از این انتقال بسیار سخت خواهد بود».

«شما نمی‌توانید بازیکن فوق‌العاده‌ای مانند دیمیتری را در تیم خود ببینید و انتظار داشته باشید کسی به او پیشنهاد ندهد، خصوصاً بعد از نمایشی که در یورو از او می‌بینیم. هنوز تماسی نداشته‌ایم. اگرچه می‌دانیم که وقتی یورو به اتمام برسد، تماس‌ها از راه خواهند رسید. ما احمق نیستیم؛ اما بگذارید این را به طور واضح بگویم که استقبال چندانی از تماس‌ها نخواهیم داشت».

گلد اظهار داشت که وستهم تحت هیچ فشار مالی برای فروش پایه نیست و نمی‌خواهد که آن‌ها را به عنوان یک باشگاه فروشنده بشناسند - اگرچه اگر انتقال این بازیکن که تا پایان سال 2021 با آن‌ها قرارداد دارد، مسلماً ارزش مالی بسیار بالایی خواهد داشت. او ادامه داد: «باشگاه نیازی به فروش او در نقطه نظر مالی ندارد، پس این مورد، از آن‌هایی که 'ما او را به 10 میلیون خریدیم و حالا می‌توانیم یک سود بسیار زیاد داشته باشیم' نیست».

او همچنین در مورد چالشی که برای آن‌ها در خرید بازیکنان با کیفیت در تقابل با دیگر باشگاه‌های لیگ برتری گفت: «ما مسلماً می‌خواهیم که بازیکنان با کیفیتی به خدمت بگیریم. این روزها ما در حال رقابت با باشگاه‌هایی مانند آرسنال، منچستر یونایتد، چلسی و منچستر سیتی هستیم؛ باشگاه‌هایی که منابع مالی آن‌ها تقریباً نامحدود است. اما در واقعیت، در وستهم دو مالک انگلیسی حضور دارند که مالیات‌های این باشگاه را می‌پردازند و اصلاً منابع آن باشگاه‌های دیگر را ندارند».

«ما هنوز آن باشگاهی که بتواند در آن مقیاس با آن‌ها رقابت کند نیستیم، اما دوران "فروشنده" بودن ما هم به پایان رسیده است - ما یک باشگاه "خریدار" هستیم و برای آینده خود برنامه داریم. فاصله‌ای بین ما و آن‌ها وجود دارد. ماهی بزرگ، ماهی کوچک را می‌خورد. وستهم مدت زمان بسیار زیادی یک ماهی کوچک بوده و تنها راه برای خورده نشدن، این است که ماهی بزرگ شویم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: یکی از مالکان وستهم: پایه ممکن است به بارسا یا رئال مادرید من...
همچینی آش دهن سوزی نیست


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۴۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: یکی از مالکان وستهم: پایه ممکن است به بارسا یا رئال مادرید من...
نقل قول
ما یک باشگاه "خریدار" هستیم و برای آینده خود برنامه داریم. فاصله ای بین ما و آن ها وجود دارد. ماهی بزرگ، ماهی کوچک را می خورد. وستهم مدت زمان بسیار زیادی یک ماهی کوچک بوده و تنها راه برای خورده نشدن، این است که ماهی بزرگ شویم».

اولا که برنامتون با وجود تیمهایی مثل یونایتد و سیتی و چلسی و آرسنال در درجه اول که ارزش یه بازیکنشون باندازه کل باشگاتونه ، و تیمایی مثل تاتنهام و لیورپول و جدیدا لستر در درجه دوم ؛ نه راهیابی به CL میتونه باشه نه یورولیگ ( هر چند امسال هفتم شدین و رفتین یورو لیگ ولی سال بعد منتظر یه لیورپول و چلسی دیگه باید بود ) ، بقول خودشون همین که تو لیگ باشن و خورده نشن ؛ بسشونه
دوما نکنه که انتظار دارین فقط با یه دیمیتری پایه حریف میلیاردرهای لیگ برتر بشین


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: یکی از مالکان وستهم: پایه ممکن است به بارسا یا رئال مادرید من...
تو بارسا هیچ نیازی به پایه احساس نمیشه و اصلا و ابدا توی لیست گزینه های بارسا هم اسمی از این بازیکن نیست ، الکی بازار گرمی میکنه


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۴:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یکی از مالکان وستهم: پایه ممکن است به بارسا یا رئال مادرید من...
لابد با فروش 30 میلیونی میخواین به نهنگ تبدیل بشین!!!


دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۱۹)
 
poyafatehi
پاسخ به: یکی از مالکان وستهم: پایه ممکن است به بارسا یا رئال مادرید من...
بازیکن خوبی است. اما بارسا نیازی به اش ندارد.. مگر اینکه اردا رو بفروشه.. که پارسال خریدش اشتباه بود.اگر رئال به اش نیازی داره بخردش.. بارسال که نمی تونه یک لشکر جمع کنه،


دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۲:۵۲)
 
gubriyas
پاسخ به: یکی از مالکان وستهم: پایه ممکن است به بارسا یا رئال مادرید من...
سنش بالاست
29 سالشه
گرونم هست
اصلا به درد بارسا نمیخوره
ولی رئال مفت خور حتما میگیرتش


دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۲:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۰ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!