به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسیر بارسلونا برای رسیدن به گابریل خسوسنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۵:۵۹) (۸۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا این روزها به دنبال جذب گابریل خسوس است، برزیلی 19 ساله‌ای که به امید تبدیل شدن به یک ستاره به این باشگاه جواب مثبت داده است. پس از ارائه پیشنهادی 19 میلیون یورویی - با پنج میلیون متغیر - حال بارسا در حال آماده‌سازی پیشنهاد نهایی خود می‌باشد. در این خبر سلسله مراتب پیگیری امضا این قرارداد را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

1. تشکیل جلسه در مورد خریدهای آینده

در هفته پیش رو جلسه‌ای ترتیب داده می‌شود که در آن پیرامون مسائل مختلفی از قبیل ارائه راه حل‌های موجود برای تقویت تیم با استفاده از بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات صحبت خواهد شد. گابریل خسوس نیز یکی از مهم‌ترین نام‌هایی است که در این جلسه برده خواهد شد. مدیر عامل باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر ورزش‌های حرفه‌ای آلبر سولر، مدیر فنی رابرت فرناندز، مدیر فوتبال رائول سانلی - که نقش مهمی در تمدید قرارداد نیمار ایفا کرد - و نیز سرمربی باشگاه لوئیز انریکه در این جلسه حضور به عمل خواهند آورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. اول بارسا

آندره کری، استعداد یاب بارسا در آمریکای جنوبی، کسی بود که با دیدن پیشرفت عملکرد گابریل خسوس، در بهار امسال، او را به باشگاه معرفی کرد. این مهاجم از همان روزهای ابتدایی شروع دوران بازی‌اش تحت نظر کری بود. رائول سانلهی برای تمدید قرارداد نیمار به برزیل رفته بود و نیز توانست با این بازیکن 19 ساله ارتباط مستقیم برقرار کند، که نتیجه آن ابراز تمایل مهاجم پالمیراس به بازی کردن در بارسلونا بود.

3. مادرید، مسدود!

جیووانی برانچینی، مدیر برنامه‌های ایتالیایی گابریل خسوس در اروپا هفته گذشته با پیشنهادی به برزیل رفته بود که در آن 24 میلیون یورو بابت بند آزادسازی، 6 میلیون یورو به خود بازیکن و 5 میلیون یورو نیز به نمایندگان او می‌رسید. یعنی مجموعا 35 میلیون یورو! پیشنهادی به مراتب گران‌تر از پیشنهاد بارسا. با وجود اصرار فلورنتینو پرز، بارسا همچنان با اعتماد به حرکت خود ادامه می‌دهد. همانطور که در سال‌های 2011، 2012 و 2013 پیشنهادات وسوسه انگیزی به نیمار می‌رسید، همان سال‌هایی که همچنان در برزیل به سر می‌برد. با این وجود نیمار می‌دانست که پذیرش آن پیشنهادات یعنی لغو انتقال به نیوکمپ، در نتیجه تمام آنها را لغو کرد تا به هدف والاتری برسد. حال گابریل خسوس نیز اگر به میل خودش توجه کند همه چیز تغییر خواهد کرد. تصمیم مهم‌ترین نکته در این قرارداد است.

4. مذاکرات

حقوق مالی این بازیکن مطابق روش رایج در برزیل، در اختیار چند ذی نفع است. به طور معمول، برای ساده‌سازی مذاکرات و اجتناب از گران شدن هزینه انتقال، بارسا با تمام طرفهای ذی نفع صحبت نمی‌کند، بلکه به سراغ کسی می‌رود که اکثریت را در اختیار دارد، که در این مورد وکیل این بازیکن یعنی کریستیانو سیموئس (با ۳۲.۵ درصد سهم) است.

اما در مورد گابریل خسوس، آبی و اناری‌ها به علاوه این با پالمیراس (مالک ۳۰ درصد حقوق بازیکن) هم مذاکره کرده‌اند. رائول سانلهی با حضور اندره کری، با مدیر ورزشی باشکاه الکساندر متوس ملاقات کرد تا مراتب علاقه بارسا را نسبت به این مهاجم جوان اعلام کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

قاعده کلی این است که بارسا می‌خواهد هزینه انتقال را کاهش دهد، برای همین است که آنها ۲۴ میلیون بند جدایی این بازیکن را پیشنهاد نداده‌اند. اینها توضیحی دارد: خود بازیکن مالک ۱۵ درصد حقوق انتقالش است، در نتیجه می‌توان با وعده دادن پول بیشتر در طول یک دوره قرارداد ۵ ساله به او، به توافق دست یافت. همین شیوه با وکیل او نیز قابل انجام است. اما اگر اوضاع خیلی پیچیده شود، باشگاه در نهایت مبلغ جدایی او را خواهد پرداخت.

5. المپیک و همراهی با نیمار

خوشبختانه برنامه‌های آینده گابریل خسوس با بارسا هماهنگ است و این باعث می‌شود که باشگاه بتواند بدون عجله و با آسودگی مذاکرات خود را پیش ببرد. بهترین گلزن برزیل قادر نخواهد بود تا در پیش فصل به همراه تیم لوئیز انریکه باشد زیرا او در المپیک در کنار نیمار و رافینیا باید بازی کند. او تا کنون هیچ گاه با نیمار هم بازی نشده است اما این مسابقات به او این فرصت را خواهند داد تا بتواند برای یک ماه در کنار شماره 11 بارسا تمرین و بازی کند. رابطه گابریل و نیمار که به تازگی بهترین مقصد یعنی بارسا را برای آینده‌اش انتخاب کرده است، فرصت آشنایی بیشتری با یکدیگر خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: مسیر بارسلونا برای رسیدن به گابریل خسوس
اگه منت برد بیاد


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۴۱)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: مسیر بارسلونا برای رسیدن به گابریل خسوس
امیدوارم استعدادیابهای بارسا کمترین اشتباه رو در مورد این جوون مرتکب شده باشن و اگه قراره حتی وقتی هم برای انجام مذاکرات با این بازیکن گذاشته بشه ارزشش رو داشته بشه ؛ چه برسه به اینکه بحث انتقالش بسیار جدیتر از این حرفا باشه


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۵:۲۸)
 
MehdiCulé
پاسخ به: مسیر بارسلونا برای رسیدن به گابریل خسوس
نمیشه به این برزیای های هایپ شده راحت اطمینان کرد


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۴:۴۶)
 
messi-.10
پاسخ به: مسیر بارسلونا برای رسیدن به گابریل خسوس
امیدوارم خرید های الکی نفرمایند


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۲:۴۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسیر بارسلونا برای رسیدن به گابریل خسوس
پرز لعنتی بازار گرمی میکنه
اگه قیمتش هیچی نباشه خداتومن میشه


دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!