به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه مربیان آلمان و ایتالیا در پایان بازییورو ۲۰۱۶
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ (۴:۳۰) (۹۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی یوفا
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


پس از پیروزی آلمان در ضربات پنالتی‌ها برابر ایتالیا، مربیان دو تیم در گفتگو با خبرنگاران به نکات جالب توجهی اشاره کردند. در ادامه مصاحبه یواخیم لو و آنتونیو کونته را می‌خوانید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یواخیم لو

«شاهد یک بازی دراماتیک بودیم که تا آخرین لحظه ادامه داشت. چیزی شبیه به این دیدار را در جام جهانی 2006 مقابل آرژانتین تجربه کرده‌ام. در آن بازی هر دو تیم به لحاظ تاکتیکی سطح بالایی داشتند، اما ما یک گام جلوتر بودیم. موفق شدیم برابر تیم قدرتمند ایتالیا پیروز شویم. بد شانس بودیم که یک پنالتی را به حریف دادیم. هنوز هم نمی‌توانم باور کنم که ایتالیا با سبک بازی پراکنده به ما گل زده است».

«لازم بود که در این دیدار کمی در ترکیب خود تغییرات اعمال کنیم. ایتالیا متفاوت از اسلواکی است. آنها با دو مهاجم میانی و دو وینگر بازی می‌کنند و سعی می‌کنند از کناره‌ها به داخل هجوم بیاورند. شاید این روش قابل پیش بینی باشد، اما آنها این کار را عالی انجام می‌دهند. پس از اتمام بازی ایتالیا - اسپانیا، اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که به این شیوه بازی کنیم».

«واقعا تاثیر به خصوصی بر روی پنالتی زن‌ها نداشتم. هر بازیکنی باید برای خودش تصمیم بگیرد. به راحتی توانستیم 5 بازیکن نخست را انتخاب کنیم. با این که امروز بعضی از آنها نتوانستند گلزنی کنند، اما بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. باعث خوشحالی است که نفرات جوانی همچون کیمیچ و هکتور توانستند آرامش خود را در این سطح از بازی‌ها حفظ کنند».

آنتونیو کونته

«برابر حریف نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم و به این دلیل رقبا به ما احترام می‌گذارند. تیم ملی به شما احساسات و انگیزه تزریق می‌کند. امیدوارم این قهرمانی اروپا از خود میراثی گرانبها مانند عشق به پیراهن را بر جای گذارد».

«بزرگترین پیروزی برای من کار کردن با این جوان‌ها، چه کم تجربه و چه پخته می‌باشد. به همین دلیل من اکنون رضایت خاطر دارم. برای من بودن در کنار این انسانها یک افتخار محسوب می‌شود؛ آنها همه چیز به من بخشیدند. وقتی تمام راه‌های ممکن را امتحان کنید، هیچ کس نمی‌تواند بر شما خرده بگیرد. این جوانان به وظایف خود عمل کردند و واقعا تمام تلاش خود را به کار گرفتند؛ مطمئنم مردم این را به خوبی متوجه می‌شوند. آنگاه شما به کشور و پیراهنی که به تن دارید، عشق می‌ورزید».

مانوئل نویر (آلمان)

«اینکه تعداد زیادی پنالتی زن ماهر در تیم داشته باشید، چیزی شبیه به یک درام است. نتوانستیم در 90 دقیقه و حتی 120 دقیقه از پس ایتالیا برآییم و سرانجام این ضربات پنالتی بودند که همه چیز را مشخص کردند. شرایط به هیچ عنوان آسان نبود و به نوعی جنگ روانی محسوب می‌شد. هیچ کدام از بازیکنان آنها نتوانستند مثل همیشه پنالتی بزنند».

مارکو پارولو (ایتالیا)

«پیش خود گفته بودیم: "به این تورنومنت می‌آییم تا هر آنچه در توان داریم، رو کنیم". اگر تاکنون موفق شده‌ایم، به این دلیل بوده که تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم و به نظرم امروز هم همین کار را تکرار کردیم. شرمنده‌ایم ... چون می‌توانستیم پیروز شویم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: مصاحبه مربیان آلمان و ایتالیا در پایان بازی
وبازهم آلمان کبیر...


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۵۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مصاحبه مربیان آلمان و ایتالیا در پایان بازی
این رسم فوتبال واقعاً مسخرس
یه طرف بازی ها و تیم های سخت و یه طرف هیچ


یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۱)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: مصاحبه مربیان آلمان و ایتالیا در پایان بازی
نقل قول
جای حسرته که تیمایی مثل اسپانیا و انگلیس و ایتالیا باید به خاطر قرعه مسخره تو مراحل پایین حذف بشن و تیم مزخرفی مثل پرتغال الکی تا نیمه نهایی و چه بسا فینال بیاد!

فک کنم مضحک ترین و مسخره ترین حالت پیش اومده قرعه کشی های یورو تو مراحل حذفی تو همین دوره بوده ( یک طرف تمام تیمهایی که دارنده قهرمانیهای متعدد جهان و اروپان ، در طرف مقابل تمام تیمهای درجه سه و چهار)
البته نه اینکه عمدی در کار بوده باشه و از قبل تعمدا این شکلی قرعه کشی بشه ، همش بخاطر شانس خوب تیمهاییه که حتی تو یورو هم جاشون زیادیه ، حالا چه برسه به اینکه برن جزو4تا یا خدای نکرده بالاتر
یعنی شک ندارم قطعا و یقینا اگر هر کدوم از تیمهای آلمان یا ایتالیا یا اسپانیا یا فرانسه یا حتی همون انگلیس این طرف قرعه بودن ، جاشون تو فینال بود بلاشک و اینا همش بخاطر شانس وحشتناک عالی بعضیاس که همش با مساوی بیان بالا و بالاتر


یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ (۵:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مصاحبه مربیان آلمان و ایتالیا در پایان بازی
بازی پایاپایی بود. جای حسرته که تیمایی مثل اسپانیا و انگلیس و ایتالیا باید به خاطر قرعه مسخره تو مراحل پایین حذف بشن و تیم مزخرفی مثل پرتغال الکی تا نیمه نهایی و چه بسا فینال بیاد!


یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ (۴:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!