به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: مطمئنم مسی تصمیم خود را عوض خواهد کردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۵ (۱۵:۱۳) (۴۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

لوئیز سوارز اطمینان دارد که هم‌تیمی باشگاهی‌اش، لیونل مسی، از کناره‌گیری از تیم ملی آرژانتین منصرف خواهد شد. مسی در تابستان امسال، رهبری آلبی سلسته را تا فینال کوپا آمریکا برعهده داشت و در این مسیر، با به ثمر رساندن 5 گل و ارسال 4 پاس گل، نقش موثری تا رسیدن به مقصد ایفا کرد. او با وجود مصدومیتی که در بازی اول این تورنمنت گریبان گیرش شده بود اما باز هم مانند همیشه تاثیر فوق‌العاده‌ای در پیروزی‌های تیم ملی کشورش گذاشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با این وجود آلبی سلسته بامداد دوشنبه این هفته در ضربات پنالتی فینال این رقابت‌ها از شیلی شکست خورد. با اینکه اولین ضربه پنالتی ویدال، با مهار خوب سرخیو رومرو مواجه شد اما در کمال ناباوری لئو مسی نتوانست ضربه خود را وارد دروازه براوو کند. نهایتا نیز با ناکامی ضربه لوکاس بیگلیا، آرژانتین شکست را پذیرفت تا کاپ قهرمانی به شیلی برسد.

بلافاصله بعد از این بازی، مسی از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد. این مهاجم طی سه فینال متوالی - جام جهانی 2014، کوپا آمریکا 2015 و 2016 - از اواین جام ملی خود باز می‌ماند و شاید بتوان گفت که گونزالو هیگواین مقصر اصلی این ناکامی هاست. کسی که طی این سه فینال فرصت‌های زیادی را از دست داد.

حال لوئیز سوارزی که حتی نتوانست در یکی از بازی‌های مرحله گروهی این تورنمنت بازی کند و مجبور بود از روی نیمکت حذف تیم ملی اروگوئه را تماشا کند، با توجه به شناختی که از هم‌تیمی خود دارد، مصمم است که مسی درباره این تصمیم خود تجدید نظر می‌کند. شماره 9 بارسلونا در گفتگو با رادیو Tenfield اذعان کرد: «من مطمئنم که او نظر خود را عوض خواهد کرد. هرچند که او هر تصمیمی بگیرد باز هم بهترین خواهد بود، برای همیشه. با توجه به شناختی که از لئو دارم مطمئنم که او این حرف را در اوج ناراحتی و درماندگی زد. اگر مسی بخواهد چنین تصمیمی بگیرد، مایه شرم فوتبال خواهد؛ اما من می‌دانم که او در تصمیم خود تجدید نظر خواهد کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: سوارز: مطمئنم مسی تصمیم خود را عوض خواهد کرد
به نظرم مسی اشتباه میکنه تصمیمش روعوض کنه


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: مطمئنم مسی تصمیم خود را عوض خواهد کرد
نقل قول
اگر مسی بخواهد چنین تصمیمی بگیرد، مایه شرم فوتبال خواهد؛

واقعا!


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سوارز: مطمئنم مسی تصمیم خود را عوض خواهد کرد
کافیه برگرده بارسا تا روحیش عوض بشه


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۲ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!