به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی؛ نمایندگان بارسلونا در کوپا آمریکا چه کردند؟کوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۸ تیر ۱۳۹۵ (۱۵:۱۸) (۶۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

بعد از دریافت تنها پنج گل در مراحل گروهی و کلین شیت در تمام بازی‌های مراحل حذفی، حال این سنگربان آبی و اناری بهترین دروازه بان این تورنمنت شناخته شد. کوپا آمریکا به پایان رسید و کلودیو براوو کاپیتانی شیلی‌ای را بر عهده داشت که بعد از 120 دقیقه دوندگی در فینال، سرانجام در ضربات پنالتی، آرژانتین مسی و ماسکرانو را شکست داد و برای دومین سال - یا دومین دوره - پیاپی، قهرمان این تورنمنت نیز شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دروازه بان بارسا با یک مهار بی‌نظیر در وقت‌های اضافه و نیز مهار پنالتی لوکاس بیگلیا، اکنون قهرمان قهرمانان یکی از قدیمی‌ترین تورنومنت‌های بین المللی جهان محسوب می‌شود که به افتخار صدمین سالگرد آن برگزار شد. در ادامه این خبر همچنین عملکرد تمام بازیکنان بارسلونا را که به آمریکا سفر کرده بودند، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کلودیو براوو

این بازیکن شیلیایی در تمام بازی‌های مرحله گروهی و حذفی حضور داشت و مجموعا تنها پنج گل دریافت کرد (0.83 گل در هر بازی). شاید او در بازی با پاناما در بهترین فرم نبود اما از مرحله یک چهارم نهایی به بعد هیچ گلی به دروازه خود راه نداد (7-0 مقابل مکزیک، 2-0 مقابل کلمبیا و 0-0 مقابل آرژانتین). براوو 70 درصد شوت‌هایی که به سمتش آمدند را مهار کرد و این خود گواه شایستگی او برای کسب دستکش طلایی این تورنمنت بود.

لیونل مسی

بهترین بازیکن جهان، عملکرد قابل توجهی در کوپا آمریکا به نمایش گذاشت. او که در اولین بازی مرحله گروهی مقابل شیلی، به علت مصدومیت مجبور شد از روی نیمکت بازی را تماشا کند، طی پنج بازی دیگر آلبی سلسته نیز مجموعا 374 دقیقه بازی کرد و 5 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل نیز ارسال کرد. از خیره کننده‌ترین بخش عملکرد مسی می‌توان به هت تریک مقابل پاناما که بعد از ورود به زمین به عنوان بازیکن جایگزین به ثبت رساند، اشاره کرد؛ لئو این کار را در کمتر از نیم ساعت انجام داد. شماره 10 بارسا و آرژانتین همچنین دو گل دیگر خود را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند که اولین آنها در بازی با پاناما و دومین آنها در نیمه نهایی مقابل آمریکا شکل گرفت. همین است که می‌گوییم مسی، فرا زمینی است! مسی در این تورنمنت سه بار عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را دریافت کرد. بی‌شک علت اصلی حضور آرژانتین در این فینال - و حتی دو فینال قبلی - تنها مسی بود و بس! اما متاسفانه بی‌یاوری او در این فینال نیز مانع از دریافت اولین جام قهرمانی ملی‌اش شد.

خاویر ماسکرانو

دومین آبی و اناری پوش تیم تاتا مارتینو نیز 480 دقیقه در پنج بازی حضور به عمل آورد. نقش اصلی ماسکرانو در این بازی‌ها هافبک بود، اما با جا به جایی در زمین، هم در دفاع و هم حملات به تیم یاری می‌رساند. او در این تورنمنت 38 بار توپ ربایی کرد؛ تقریبا 8 بار در هر بازی. او همچنین 339 پاس سالم ارسال کرد؛ حدودا 70 درصد. پنالتی خاویر ماسکرانو در فینال کوپا وارد دروازه براوو شد اما کافی نبود.

لوئیز سوارز

با وجود مصدومیت در فینال کوپا دل ری مقابل سویا، سوارز باز هم به آمریکا رفت و حتی یک دقیقه هم نتوانست بازی کند. شکست 1-0 یاران او در بازی با ونزوئلا کافی بود تا اروگوئه حذف زودهنگامی را چشیده باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بررسی؛ نمایندگان بارسلونا در کوپا آمریکا چه کردند؟
حالا چرا سانچزبهترین بازیکن جام شد؟؟؟؟


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۲)
 
gubriyas
پاسخ به: بررسی؛ نمایندگان بارسلونا در کوپا آمریکا چه کردند؟
من واقعا از مسئولین برگزاری کوپا آمریکا سنتناریو یه سوالی دارم ؟
چطور ممکنه مسی با 5 گل و 4 پاس گل بهترین بازیکن جام نشد ولی در عوض الکسیس سانچز که هیچ کار خاصی نکرد بهترین بازیکن جام شد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۱۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بررسی؛ نمایندگان بارسلونا در کوپا آمریکا چه کردند؟
تنها ناکام این دوره سوارز بود که اصلاً بازی نکرد


سه‌شنبه، ۸ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی؛ نمایندگان بارسلونا در کوپا آمریکا چه کردند؟
براوو...


سه‌شنبه، ۸ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!