به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ایتالیا - اسپانیایورو ۲۰۱۶
فرستنده علی شکرانه در تاريخ دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۶) (۵۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت یوفا
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


آنتونیو کونته گفته که که تیمش در روز دوشنبه «بره قربانی› نخواهد بود. بازی در شرایطی انجام خواهد شد که در هر دو یوروی قبلی ایتالیا مغلوب اسپانیا شده و قهرمانی نهایتا به لاروخا رسیده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقطه نظر مربیان

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیا

«ما احترام بسیار زیادی برای اسپانیا قائل هستیم. آن‌ها یکی از بهترین تیم‌ها در جهان و از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. با این حال ما بسیار تلاش کرده‌ایم و حال آماده‌ایم. در دور حذفی قرارداریم، پس برای یکی از ما فردایی نخواهد بود. نباید پس از بازی افسوس بخوریم».

«همه از نحوه دفاع کردن ما حرف می‌زنند و درباره نگرانی ما از همه بازیکنان اسپانیا می‌گویند. اما بیایید مطمئن باشیم که اسپانیا هم متقابلا نگران توانمندی‌های ماست. ما دفاع سازماندهی شده‌ای داریم، اما خط حمله سازمان دهی شده‌ای هم داریم. باید تلاش کنیم که آن‌ها را غافگیر کنیم».

«من نمی‌خواهم به خانه برگردم. بازیکنانم نمی‌خواهند به خانه برگردند. ما بره‌های قربانی شده نخواهیم بود. اسپانیاست که باید ثابت کند که از ما بهتر است».

ویسنته دلبوسکه، سرمربی اسپانیا

«اولین بازی ما در دوره قبلی برابر ایتالیا بود. آن‌ها از ما بهتر بودند، اما به هر شکل بازی را با تساوی به پایان بردیم و تا فینال مسابقات و تقابل مجدد با ایتالیا به هیچ تیمی نباختیم. ما در فاصله زمانی بین این دو بازی همه چیز را تغییر دادیم و بهتر شدیم. مربی‌ها باید انعطاف پذیر باشند و در صورت لزوم سریعا تغییرات مورد نیاز را در تیم اعمال کنند».

«فکر می‌کنم با توجه به بازیکنایی که در اختیار داریم، می‌دانیم که باید چگونه بازی کنیم و حالا باید آن را به خوبی در زمین اجرا کنیم».

خبرنگاران یوفا

بن گلادول؛ ایتالیا

آنتونیو کونته دو سال است که برای این روز لحظه شماری می‌کند، یعنی اولین بازی ایتالیا در یک مرحله حذفی تحت هدایت او. ممکن است که او روش‌های گوناگونی را برای تقابل با اسپانیا در نظر داشته باشد، اما روی هم رفته فضای اردوی ایتالیایی‌ها به شکلی است که برای رسیدن به فینال مسابقات، آن هم بدون فشار روانی از سوی هواداران، مصمم‌اند. شور و حرارت این تیم بسیار شبیه به ایتالیای سال ۲۰۰۶ است، وقتی که آن‌ها قهرمان جهان شدند. همه بدون هراسی مشتاق این بازی هستند.

گراهام هانتر؛ اسپانیا

نمایش راضی کننده و لذت بخش اسپانیا در دو بازی نخست خود در مرحله گروهی، با یک شکست بد برابر کروواسی پایان یافت. باید دید که این تیم، اسپانیایی از پیش بازنده برابر ایتالیا خواهد بود و یا همان تیم درخشان سابق که در سال ۲۰۰۸ همین تیم ایتالیا را به سختی شکست داد. این نکته را باید در نظر گرفت که اسپانیا بااستعداد‌ترین ترکیب این مسابقات را در اختیار دارد و هیچ بازیکن مصدومی نیز ندارد. دوران طلایی تیم ملی فوتبال اسپانیا یا با صعود به مرحله یک چهارم نهایی ادامه می‌یابد، و یا با شکست برابر تیمی که بردن آن در سال ۲۰۰۸ این دوران را آغاز کرد پایان می‌یابد. چه شاعرانه!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نکات آماری

ایتالیا

- شکست ایتالیا برابر جمهوری ایرلند در آخرین بازی مرحله گروهی، نوار چهار پیروزی پیاپی این تیم را قطع کرد. در این چهار بازی ایتالیا گلی را دریافت نکرده بود.

- این مسابقات نهمین حضور ایتالیا در یورو است، و ششمین حضور پیاپی آن‌ها پس از غیبت در یورو ۱۹۹۲ در سوئد. تنها دو بار ایتالیا از مرحله گروهی خود در یورو حذف شده است، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۴.

- ایتالیا در سال ۱۹۶۸ قهرمان اروپا شد و در دوره‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۲ به نایب قهرمانی رسید.

- ایتالیا با هفت پیروزی و سه تساوی، جزو چهار تیمی (به همراه انگلستان، اتریش و رومانی) بود که در مرحله مقدماتی یورو در هیچ دیداری شکست نخورد. آن‌ها همچنین در ۳۰ بازی اخیر خود در مقدماتی یورو شکست نخوردند که در نوع خود رکورد است.

- ایتالیا تا به حال سه بار در ورزشگاه استادو فرانس بازی کرده است (یک برد، یک مساوی و یک باخت). در جام جهانی ۹۸ ابتدا در دور گروهی اتریش را در این استادیوم شکست داد، و سپس در مرحله یک چهارم نهایی به فرانسه میزبان در ضربات پنالتی باخت. در هر دو بازی آن سال آنتونیو کونته عضوی از تیم ملی ایتالیا بود اما به میدان نرفت. بازی آخر آتزوری در این ورزشگاه مربوط به مقدماتی یورو ۲۰۰۸ می‌شود که ۳-۱ به فرانسه باختند.

اسپانیا

- باخت اسپانیا به کروواسی به روند ۱۴ بازی بدون شکست (۱۱ برد و ۳ تساوی) آن‌ها در یورو خاتمه داد. باخت قبلی آن‌ها به یورو ۲۰۰۴ به پرتغال بازمیگشت. جالب اینجاست که پس از تساوی ۱-۱ در یورو ۲۰۱۲ با ایتالیا، لاروخا در هر هفت بازی بعدی خود به پیروزی رسید.

- تنها بازی اسپانیا در ورزشگاه استادوفرانس، دیداری دوستانه پیش از جام جهانی ۹۸ با فرانسه بود که در آن با یک گل شکست خورد.

- این ششمین حضور پیاپی لاروخا در یورو است. آن‌ها در تلاشند برای سومین بار متوالی قهرمانی را بدست آوردند. در یورو ۲۰۱۲، اسپانیا به اولین تیمی تبدیل شد که دو دوره پیاپی قهرمان یورو می‌شود.

- اسپانیا به همراه آلمان/آلمان غربی با سه عنوان قهرمانی موفق‌ترین تیم تاریخ یورو است.

ترکیب پیش بینی شده

ایتالیا: بوفون، بارزالی، بونوجی، کیلینی، فلورنزی، پارولو، ده روسی، جیاچرینی، دارمیان، پله، ادر.
اسپانیا: ده خیا، خوان فران، پیکه، راموس، آلبا، بوسکتس، .فابرگاس، سیلوا، نولیتو، موراتا

× بازیکنان با سبز مشخص شده در صورت کارت گرفتن در بازی بعدی محرومند.

آیا می‌دانستید؟

اسپانیا به مدت ۷۴ سال قادر به شکست ایتالیا در هیچ تورنومنتی نبود، تا اینکه در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۰۸، در ضربات پنالتی آتزوری را شکست داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ ایتالیا - اسپانیا
اسپانیا ههههههههههههه
ایتالیا خخخخخخخخخخخخخخخخخ


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ ایتالیا - اسپانیا
اما این بار نوبت کونته و یارانش تو ایتالیاست تا به مرحله بعد صعود کنن


دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۱۳)
 
9VECTOR9
پاسخ به: پیش بازی؛ ایتالیا - اسپانیا
به امید برد ایتالیا... فورزا ایتالییی


دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!