به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ آلمان - اسلواکییورو ۲۰۱۶
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۵۴) (۵۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت یوفا
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


تیم ملی آلمان با 400 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود، رکورد خوبی را از خود به ثبت رسانده است. جالب است بدانید آنها آخرین بار مقابل اسلواکی دروازه خود را باز شده دیده‌اند. یوآخیم لو در این خصوص می‌گوید: «از فرم خوب این تیم آگاهی داریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقطه نظر مربیان

یوآخیم لو، سرمربی آلمان

«اسلواکی با ایرلند شمالی متفاوت است و به نظر من آنها قدرتمند‌تر هستند. ما اوایل می‌برابر این تیم شکست خورده‌ایم و از سطح بالای حریف و نیز توانایی کار دفاعی آان اطلاع داریم. همانند بازی با ایرلند شمالی، فضاهای زیادی را در اختیار حریف نخواهیم گذاشت و به همین دلیل یک یا دو تغییر اعمال خواهم کرد. من فکر می‌کنم بهتر از انگلیس - در دور گروهی - بتوانیم از پس اسلواکی برآییم».

«در بازی با ایرلند، نه من و نه بازیکنان از تغییرات ایجاد شده رضایت نداشتیم. به خوبی می‌دانیم که فرصت چنین اشتباهاتی را برابر اسلواکی نداریم و به کم قانع نخواهیم بود».

«بواتنگ در تمرینات شرکت کرد و هیچ مشکلی ندارد. شواین اشتایگر اما مدتهاست مصدوم است و از ماه ژانویه تاکنون هرگز از ابتدا در ترکیب قرار نگرفته است. او در این بازی هم نمی‌تواند 90 دقیقه کامل به میدان برود؛ با این حال بهتر شده و در حال رسیدن به فرم طبیعی خود می‌باشد. او قطعا یکی از مهره‌های تعیین کننده ما در این رقابتها خواهد بود».

ژان کوژاک، سرمربی اسلواکی

«آلمان، چالشی بزرگ برای ماست. با این وجود فکر نمی‌کنم فشار آلمان، شدیدتر از فشار انگلیس در دور گروهی بازی‌ها باشد. اگر بخواهیم دوباره موفقیت را تجربه کنیم، باید یک تیم باشیم. بله، آنها حریف قدرتمندی هستند؛ اما هر تیمی نقاط ضعفی هم دارد. وظیفه ما استفاده از آنهاست».

«آنها قهرمان جهان و یک تیم با کیفیت هستند. اما ما هم کاملا آماده‌ایم و پیش از این نیز بارها در مسابقات دشوار انتخابی به میدان رفته‌ایم. ما اسپانیا را شکست دادیم و از طریق آن به این مسابقات رسیدیم».

«پس از شکست مقابل ولز، مجبور بودیم شرایط سخت فرانسه را تحمل کنیم. بازی برابر روسیه و انگلیس از لحاظ جسمی و روانی سخت بود. اما ما اتفاقی صعود نکرده‌ایم و تمام تلاشمان را برای ارائه بهترین داشته‌هایمان به کار خواهیم بست».

خبرنگاران یوفا

استفان پاتر؛ آلمان

بی شک صدرنشینی در گروه بدون دریافت حتی یک گل، رضایت را به اردوی آلمان آورده است. به نظر می‌رسد همه چیز در دور حذفی برای قهرمان جهان به موقع آماده شده است. آلمان تسلط خود را برابر ایرلند شمالی نشان داد و پیش بینی می‌شود که لو همان ترکیب را برابر اسلواکی روانه میدان کند.

راستیسلاو هریبیک؛ اسلواکی

طبق گفته کاپیتان، مارتین اشکرتل، اسلواکی تنها امید داشت بتواند به جمع 16 تیم برتر رقابتها راه پیدا کند. همین که در این مرحله حضور دارد، کفایت می‌کند. صعود از گروه گام بزرگی برای این تیم محسوب می‌شود، اما شکست دادن آلمان تنها یک معجزه می‌می طلبد. گاهی اوقات معجزه حتی رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد آنها در آخرین روزهای ماه، سخت‌ترین بازی خود را برگزار خواهند کرد. اسلواکی تاکتیک‌های آشنایی را به کار می‌برد. اما در این بازی باید همه را فراموش کرده و تنها در اندیشه باز کردن دروازه باشند. نکته مهمی که وجود دارد این است که بازیکنان اسلواکی هیچ گاه از قبل خود را بازنده نمی‌دانند، حتی در مقابل قهرمان جهان!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نکات آماری

آلمان

- ژرمن‌ها پس از شکست برابر اسلواکی قبل از رقابتهای یورو 2016، در چهار مسابقه - با احتساب سه بازی مرحله گروهی - گلی دریافت نکرده‌اند.
- آلمان یک بار دیگر در نخستین بازی خود در این تورنومنت، در ورزشگاه پیر ماروی لیل به مصاف اوکراین رفته‌اند و با دو گل از سد این تیم گذشتند.
- سفید پوشان آلمانی 12امین یورو پی در پی خود را از سال 1986 - که در قالب آلمان غربی شرکت می‌کرد - تجربه می‌کنند. آنها در سالهای 1972، 1980 و 1996 موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شدند و سه بار نیز عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند. جالب است بدانید این تیم در سالهای 1984، 2000 و 2004 نتوانست از گروه خود صعود کند.

اسلواکی

- ورزشگاه پیر ماروی، برای شاگردان کوژاک نیز خوش یمن می‌باشد. آنها در دومین بازی خود در گروه دوم، 2-1 برابر روسیه به پیروزی رسیدند.
- این، اولین حضور مستقل اسلواکی در مسابقات قهرمانی اروپا محسوب می‌شود. پیش از این، چک - اسلواکی سابقه حضور در این تورنومنت را دارد. این تیم سالهای 1960 و 1980 به مقام سوم دست یافت و 1976 نیز جام را بالای سر برد.
- این تیم به لطف پیروزی 2-1 خانگی مقابل اسپانیا، جواز حضور در دور پایانی یورو را به دست آورد.

ترکیب پیش بینی شده

آلمان: نویر، کیمیش، بواتنگ، هوملس، هکتور، کروس، خدیرا، مولر، اوزیل، گوتزه، گومز
اسلواکی: کوژاچیک، پکاریک، اشکرتل، دوریکا، هوبوکان، پکووسکی، مک، کوچکا، همشیک، ویس، دودا

فرم دو تیم (اولویت با آخرین دیدار)

آلمان: پیروزی، تساوی، پیروزی، پیروزی، شکست، پیروزی، شکست، شکست، پیروزی، شکست
اسلواکی: تساوی، پیروزی، شکست، تساوی، پیروزی، پیروزی، تساوی، تساوی، پیروزی، پیروزی

آیا می‌دانستید؟

آلمان در مرحله گروهی موفق شد میانگین 66 درصد مالکیت توپ را از آن خود کند، 5 درصد بیشتر از سایر تیم‌ها در این زمینه.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ آلمان - اسلواکی
شانس اول قهرمانیه آلمان


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ آلمان - اسلواکی
آلمان ها واقعاً خوب کار کردن و حقشون پیروزی و صعود به مرحله بعد بود


یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!