به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خشم جوردی آلبا از مطبوعاتیورو ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۱) (۷۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


جوردی آلبا طی مصاحبه‌ای که با Isla de Re داشت در مورد مصاف اسپانیا با ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 صحبت کرد. مدافع چپ بارسلونا در مورد اختلاف اخیر رختکن اسپانیا طی این تورنمنت نیز توضیحاتی داد.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا نارضایتی خود را از رفتاری که رسانه‌ها با لاروخا داردند اینگونه بیان کرده است: «دروغ پشت دروغ!» حال جوردی آلبا نیز به پشتیبانی از او طی این مصاحبه گفت: «من کاملا با ویسنته موافق هستم؛ این احساسات بدی است که توسط شما [مطبوعات] ایجاد شده است. شما می‌توانید سوالاتتان را از ما بپرسید و ما هم به شما می‌گوییم که جو فوق‌العاده‌ای بر تیم حاکم است. این شما هستید که داستان‌سازی می‌کنید. اگر نه ما بسیار آرام هستیم. مشکل اینجاست که مردم هم بر این باورند که رسانه‌ها بیشتر از ما می‌دانند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آلبا در ادامه همچنین در مورد صحبت‌های پدرو که گفته بود از بازی نکردن ناراضی است نیز اظهار داشت: «این شما [مطبوعات] هستید که داستان‌ها را می‌سازید. من در مورد همه رسانه‌ها صحبت نمیکنم، اما بیشترتان اینگونه هستید. پدرو نظر خود را گفت. زمانی که آن حرف را زد هیچ کس در مقابل او نبود. این شما هستید که به این اختلافات دامن می‌زنید، چیز دیگری نیست. ما برای همیشه هم‌تیمی و دوست یکدیگر هستیم و هیچ مشکلی نداریم. چیزی دیگری برای گفتن وجود ندارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: خشم جوردی آلبا از مطبوعات
حق داره بنده خدا


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: خشم جوردی آلبا از مطبوعات
این مطبوعاتم مسخرشو درآوردن
تمومش کنید دیگه


دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!