به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ کرواسی vs پرتغالیورو ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۱۹) (۵۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت یوفا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کرواسی بعد از در اختیار نداشتن ماریو مانژوکیچ و لوکا مودریچ در دیدار آخر گروهی خود مقابل اسپانیا، در اولین مصاف خود در دور حذفی مقابل پرتغال، این دو بازیکن کلیدی را در اختیار خواهد داشت؛ اما آن‌ها باید فرم خوبی که رونالدو در دیدار آخر تیمش مقابل مجارستان به نمایش گذاشت، در نظر بگیرند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقطه نظر مربیان

آندره چاچیچ، سرمربی کرواسی

«در این نوع بازی‌ها، یا می‌برید و یا حذف می‌شوید. حالا به مرحله حذفی رسیدیم و این بازی مشخص می‌کند که کدام یک از این دو تیم خوب و قدرتمند، به دور بعد راه پیدا می‌کنند. تیم دیگر، متأسفانه به خانه خواهد رفت. به مصاف تیمی می‌رویم که از لحاظ فردی، بازیکنان بسیار با استعدادی دارد. آن‌ها شاید در مرحله گروهی از لحاظ امتیاز‌گیری، چندان خوب عمل نکردند، اما بازی‌های بسیار خوبی به نمایش می‌گذاشتند. اگر به بازی‌ها نگاه کنیم، می‌بینیم که آن‌ها تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های فراوانی خلق می‌کردند».

«وقتی یک تیم به سبک تیم ما بازی می‌کند، سرمربی تیم به طور غیر مستقیم، مورد ستایش قرار می‌گیرد. مربیان بر نتایج تأثیر گذارند؛ حال تأثیر خوب یا بد. اما متأسفانه بیشتر تأثیرات منفی بر نتایج، دیده می‌شوند. من ستایشی که از من شده بود را، می‌پذیرم. البته به تنها این مسئله بسنده نمی‌کنم، همانطور که شاگردانم هم به این سطح راضی نمی‌شوند. ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است در این تورنومنت پیش برویم. بعد از مدت‌ها این احساس با هم بودن را در تیم کرواسی حس می‌کنیم. همه بازی‌های ما را تلویزیون تماشا می‌کنند و ما را تشویق می‌کنند».

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال

«آمار و ارقام، نشان دهنده هیچ چیز نیستند. دو تیم بسیار قوی در مقابل هم قرار می‌گیرند. هدف من این است که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارم. کرواسی هم درست به اندازه ما، تیم قدرتمندی است. این مصاف دو تیمی است که کیفیت‌های فراوانی دارند و می‌خواهند به دور بعد بروند. بازی بسیار زیبایی از آب در خواهد آمد، مطمئنم! فکر می‌کنم تیم ما می‌تواند پیروز میدان باشد».

«این بازی کاملاً با دیگر مصاف‌های ما در این جام، متفاوت خواهد بود. اتریش در مقابل ما بسیار خوب عمل کرد و بسیاری تصور کردند که ما می‌توانیم ایسلند را شکست دهیم، اما این اتفاق نیفتاد. ما آماده‌ایم که نمایشی کاملاً متفاوت از خود داشته باشیم. کرواسی زمان بیشتری برای استراحت داشت و ما ترجیح می‌دادیم که بیشتر استراحت کنیم. اما حالا اینجا هستیم و بحث در این مورد بی‌فایده است».

خبرنگاران یوفا

الویر اسلاموویچ؛ کرواسی

چاچیچ نشان داده است که یکی از باهوش‌ترین مربیان حاضر در تورنومنت است. او پنج تغییر در دیدار مقابل اسپانیا در ترکیبش ایجاد کرد و برای جلوگیری از مصدمیت بیشتر مانژوکیچ و مودریچ، این دو بازیکن را از ترکیب بیرون گذاشت و به جوانان میدان داد. کرواسی با تمام قوا به این دیدار می‌آید و امیدوار است که بتواند روحیه‌ای که شکست اسپانیا به آن‌ها داده را، حفظ کند. آن‌ها دلایل بسیاری برای خوشبین بودن به صعود دارند.

جو واکر؛ پرتغال

پرتغال به سختی به دور حذفی رسیده است؛ آن‌ها یکی از چهار تیم سومی بوده‌اند که توانستند خود را در مرحله بعدی ببینند و در سمت ساده ترِ جدول هم قرار دارند. آن‌ها می‌دانند که با شکست کرواسی، با توجه به وضعیت جدول و فرم خوب رونالدو که به دنبال ثبت یک رکورد دیگر در گلزنی است، شانس بسیار خوبی برای رسیدن به فینال خواهند داشت. سانتوس باید خط دفاع خود را سازمان دهی شده‌تر بچیند، اگر می‌خواهد شانسی برای باقی ماندن در جام داشته باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نکات آماری

- شاگردان آنته چاچیچ موفق شدند نخستین شکست اسپانیا در 15 بازی اخیرش در رقابت‌های یورو را رقم بزنند، و به عنوان تیم نخست از گروه D صعود کنند.
- پرتغال هر سه دیدار خود را در مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2016، با تساوی پشت سر گذاشت.
- نانی، که دو گل در مرحله گروهی برای تیم ملی پرتغال به ثمر رساند، به دنبال انجام صدمین بازی ملی خود با پیراهن این تیم است.
- کریستیانو رونالدو، تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد میشل پلاتینی به عنوان بهترین گل زمان تمامی ادوار یورو، فاصله دارد.
- لوکا مودریچ و ماریو مانژوکیچ، پس از غیبت در دیدار مقابل اسپانیا، می‌توانند در این دیدار به میدان بروند.
- برنده این دیدار، به مصاف برنده دیدار سوییس و لهستان می‌رود، که اولین دیدار دور حذفی را امروز - شنبه - برگزار می‌کنند.

ترکیب پیشبینی شده

تیم ملی کرواسی: سوباسیچ - سرنا، چورلوکا، ویدا، استینیچ - مودریچ، بادلی - بروژویچ، راکیتیچ، پریسیچ - مانژوکیچ.

تیم ملی پرتغال: روی پاتریسیو - ویرینیا، کاروالیو، پپه، گییرو - ویلیام کاروالیو، ژائو موتینیو، آندره گومژ، ژائو ماریو - نانی، رونالدو.

فرم دو تیم (اولویت با آخرین دیدار)

کرواسی: پیروزی، تساوی، پیروزی، پیروزی، پیروزی، تساوی، پیروزی، پیروزی، پیروزی، پیروزی.
پرتغال: تساوی، تساوی، تساوی، پیروزی، شکست، پیروزی، پیروزی، شکست، پیروزی، شکست.

آیا می‌دانستید؟

پرتغال سه بازی اخیر خود مقابل کرواسی را با پیروزی پشت سر گذاشته است که مهمترین آن‌ها، مصاف دو تیم در دیدار آخر مرحله گروهی یورو 1996 بود که در آن بازی، پرتغال 3-0 به پیروزی رسید. آن پیروزی باعث شد سلسائو به همراه کرواسی، که پیش از این صعودش به دور بعد مسجل شده بود و به چند بازیکن جوان و ذخیره میدان داده بود، به مرحله حذفی برود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ کرواسی vs پرتغال
کرواسی واداد


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ کرواسی vs پرتغال
مطمئناً تیم کرواسی موفق خواهد بود
راکیتیچ هم باید گل بزنه


شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ کرواسی vs پرتغال
گل خالی زن سوم گروه ساکتو ببند برو خونه تون.


شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۲ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!