به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا و انتخاب راه ارزان‌تر، با خرید اومتیتی!نقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۱۱:۱۵) (۹۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسلونا که شدیداً وضعیت اقتصادی نابسامانی دارد، مجبور شده است که بازیکنان مورد نظر خود برای خط دفاعی را کنار گذاشته و تنها به خرید ساموئل اومتیتی از لیون، که خرید ارزان تری محسوب می‌شود، بسنده کند.

با توجه به خروج مارک بارترا از نیوکمپ و انتقالش به دورتموند، و همینطور غیر قابل تکیه بودن بازیکنانی مانند جرمی متئو و توماس فرمالن، بارسا چاره‌ای جز خرید حداقل یک مدافع برای فصل آینده خود ندارد. با توجه به رسمی شدن خبر انتقال ساموئل اومتیتی از لیون در چند روز آینده، به نظر می‌رسد که باشگاه کاتالانی ترجیح می‌دهد مدافعی را بخرد که می‌تواند از پس هزینه‌هایش بر بیاید، نه آن مدافعی که واقعاً به آن نیاز دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اهداف اصلی بارسا برای فصل 2016/17 در خط دفاعی، آیمریک لاپورته، جان استونز و مارکینیوش بوده‌اند، اما ظاهراً این تیم نمی‌تواند از پس پرداخت مبلغ انتقال هیچ یک از این سه بازیکن بر بیاید.

آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی سابق تیم، مدافع اتلتیک بیلبائو را برای سال‌ها زیر نظر داشت، اما هیچگاه تمایلی به پرداخت 36 میلیون یوروی درخواستی توسط بیلبائو برای به خدمت گرفتن این مدافع جوان نشان نداد. حالا باشگاه باسکی مبلغ فسخ قرارداد لاپورته را افزایش داده و برای انجام این انتقال، 50 میلیون یورو می‌خواهد.

اما بارتومئو و تیم مدیریتی‌اش نمی‌توانند چنین مبلغی را برای خرید یک بازیکن پرداخت کنند، چرا که این مسئله می‌تواند مشکلاتی را در زمینه‌های مالیاتی برای آن‌ها ایجاد کند و بودجه آن‌ها را با خطر جدی مواجه سازد.

در مورد استونز، بارسا ترجیح داد که وارد یک مزایده رسمی با منچستر سیتی نشود، چرا که این مسئله مسلماً به بالا رفتن قیمت مدافع اورتون منجر خواهد شد. قیمت فعلی او، چیزی حدود 60 میلیون یورو است.

گزینه سوم، مارکینیوش برزیلی بود که با توجه به حضور زوج برزیلی سیلوا-لوییز در خط دفاعی پاریس سنت ژرمن و بازی نرسیدن به او به اندازه کافی، مراحل مذاکرات بارسلونا با بازیکن، به سرعت طی شد. اما نه تنها پی اس جی تمامی پیشنهادات ارائه شده برای مدافع برزیلی را رد کرد، که با یک ضد حمله، پیشنهادی را برای جذب نیمار ارائه داد.

با توجه به غیر ممکن بودن خرید یک مدافع خوب و ثابت شده در تابستان امسال، بارسا ترجیح می‌دهد که به یک گزینه جوان و ارزان قیمت‌تر مانند اومتیتی روی بیاورد و با افزایش دستمزد ماسکرانو، اطمینان حاصل کند که مدافع آرژانتینی بارسا را ترک نخواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا و انتخاب راه ارزان تر، با خرید اومتیتی!
قطعاً با این وضعیت اومتیتی بدرد بارسا نمیخوره


یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا و انتخاب راه ارزان تر، با خرید اومتیتی!
همه فهمیدن مدیرای بارسا گاگالون! الان بنگر رو بخوایم بریم بخریم میگن 25 میلیون یورو!


شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: بارسا و انتخاب راه ارزان تر، با خرید اومتیتی!
اول اینکه این تیمای با مالک های بسیار پولدار گند زدن به قیمت گزاری ها دوم اینکه این لیون هم مسخره کرده اول قرار بود این اومتیتی ۲۲ مییلیون باشه الان میگه ۳۲ تا چه خبره مگه جنگه یک بازیکن درجه ۲ که معلوم نیست تو بارسا با اون فشار روانی در هر بازی که روی مدافع ها هست جواب بده یانه این قیمت اصلا عاقلانه نیست اگه ماسکرانو میرفت کنار این مارکینیوش رو هم میخریدن ولی با این وضع ۲۵ تا که میدن مهاجم ۳۰ تا اومتیتی ۵ تا هم دنیس با فروش بارترا کلا ۸ تا میمونه که اونم به عنوان صرفه جویی نگه میدارن


شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!