به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرور عملکرد آبی و اناری پوشان در یورو 2016یورو ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۰۹) (۷۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

اسپانیا، کرواسی، آلمان و بلژیک از مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند، در حالی که ترکیه آردا توران از دور رقابت‌ها کنار رفت. مراحل گروهی جام ملت‌های اروپا به اتمام رسید، تورنمنتی که در آن هشت آبی و اناری نقش آفرینی کردند.

در این بین تنها آردا توران، کاپیتان تیم ملی ترکیه از صعود به مراحل حذفی این رقابت‌ها باز ماند. ایوان راکیتیچ و هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی کرواسی با پیروزی تماشایی‌ای که در آخرین بازی گروهی مقابل اسپانیا کسب کردند توانستند به عنوان سرگروه از گروه D صعود کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مارک آندره تراشتگن نیز به همراه آلمان به عنوان سرگروه از گروه C صعود کرد. اسپانیا با در اختیار داشتن مهره‌های ارزشمندی چون جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، آندرس اینیستا و جرارد پیکه، با کسب پیروزی در دو بازی ابتدایی خود، بعد از کرواسی از گروه D به مراحل حذفی راه یافت. بلژیک توماس فرمالن نیز با کسب دو پیروزی بعد از ایتالیا به عنوان تیم دوم گروه E به یک هشتم نهایی رسید. در این خبر به بررسی عملکرد آبی و اناری پوشان تا اینجای تورنمنت یورو 2016 می‌پردازیم.

جرارد پیکه

این مدافع بارسلونا، در قلب دفاع اسپانیا، همچون یک رهبر عمل کرد. پیکه در خط دفاع، نه تنها بازیکن مطمئنی بود بلکه در بازی با جمهوری چک یک گل نیز به ثمر رساند. دقت پاس او تا اینجا 94 درصد بوده است.

جوردی آلبا

این مدافع از مهره‌های کلیدی ارتش ویسنته دل بوسکه به شمار می‌رود، او در هر بازی از ابتدا در ترکیب ماتادورها حضور داشت. او تنها دو خطا در این سه بازی مرتکب شد و سه خطا نیز روی خود او رخ داد. دقت پاس‌های جوردی آلبا بیش از 94 درصد (199/211) بوده است و یک پاس گل نیز در بازی با ترکیه ارسال کرد.

سرجیو بوسکتس

رکن اصلی خط میانی اسپانیا در تمام بازی‌ها از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت. در این سه بازی با اینکه او تنها مرتکب سه خطا شد اما چهار خطا روی خود او اتفاق افتاد. دقت پاس بوسکتس نیز 95 درصد بوده است، از بین 247 پاس ارسالی او، 235 تای آنها به درستی به مقصد رسیده است.

آندرس اینیستا

شوالیه، بهترین بازیکن اسپانیا در بازی‌های مرحله گروهی بوده است. او در دو بازی ابتدایی لاروخا ارزشمندترین بازیکن زمین شد. او با ارسال 265 پاس سالم و دقت 93 درصدی، در این امر سومین بازیکن برتر این مرحله از رقابت‌ها به شمار می‌رود. اینیستا همچنین فرستنده پاس گل پیکه در پیروزی 1-0 مقابل جمهوری چک بود.

ایوان راکیتیچ

این هافبک خلاق آبی و اناری پوش بعد از مصدومیت لوکا مودریچ، در آخرین بازی گروه D نقش رهبر تیم ملی کرواسی را ایفا می‌کرد. ایوان راکیتیچ در هر سه بازی کرواسی حضور یافت و نقش کلیدی در این تیم بازی کرد. او در بازی دوم تیمش مقابل جمهوری چک یک گل به ثمر رساند و در آستانه گلزنی در بازی با اسپانیا بود که ضربه‌اش با برخورد با تیر دروازه به طرز ناباورانه‌ای به گل تبدیل نشد.

آردا توران

آردا توران تنها ملی‌پوش بارسلونا است که نتوانست از گروه تیم خود صعود کند. از 270 دقیقه ممکن، او 245 برای ترکیه بازی کرد و با ارسال 99 پاس صحیح از بین 113 پاسی که ارسال کرده بود، دقت پاس 88 درصدی را به نام خود ثبت کرد.

توماس فرمالن

مدافع مرکزی تیم ملی بلژیک در هر سه بازی مرحله گروهی این تیم نقش آفرینی کرد که اولین آنها با شکست مقابل ایتالیا کام هواداران بلژیکی را تلخ کرد اما با کسب پیروزی در دو بازی دیگر مقابل ایرلند و سوئد جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند تا تلخی آن شکست جبران شده باشد. دقت پاس او نیز همچون بوسکتس 95 درصد ثبت شده است.

مارک آندره تراشتگن

به دلیل حضور مانوئل نویر در جمع ژرمن‌ها، هنوز فرصت نقش آفرینی در یورو 2016 به این سنگربان بارسایی نرسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: مرور عملکرد آبی و اناری پوشان در یورو 2016
موندیک نفراونم ذخیره


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۱)
 
messi-.10
پاسخ به: مرور عملکرد آبی و اناری پوشان در یورو 2016
امیدوارم اول مصدوم ندیم بعد اسپانیا قهرمان بشه


شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۲:۵۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مرور عملکرد آبی و اناری پوشان در یورو 2016
برای تمامی بازیکنان آرزوی موفقیت دارم


جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مرور عملکرد آبی و اناری پوشان در یورو 2016
به امید خدا اسپانیا هت تریک می کنه و اندرس مقدس بازم بهترین بازیکن جام میشه!


جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!