به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اطمینان بوسکتس از ماندن نیمار در بارسامصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۵:۲۸) (۵۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نیمار پیشنهادات نجومی بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی دارد، اما بوسکتس مطمئن است که مهاجم برزیلی در بارسا خواهد ماند. این هافبک 27 ساله، همچنین در مورد دنی آلوز و مارک بارترا، خروجی‌های بارسا در این فصل، سخن گفت.

به نظر می‌رسد نیمار، که در سال 2013 از سانتوس برزیل به نیوکمپ آمد، پیشنهادات نجومی و کاملاً جدی از تیم‌هایی مانند پاریس سنت ژرمن، منچستر یونایتد و حتی رئال مادرید دارد. واگنر ریبریو، مدیر برنامه‌های نیمار، اظهار داشته، در حالی که هنوز دو سال از قرارداد پنج ساله نیمار با قهرمان اسپانیا باقی مانده است، سه باشگاه حاضرند مبلغ آزاد‌سازی نیمار - 190 میلیون یورو - را بپردازند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما بوسکتس اهمیتی به گزارش‌ها نمی‌دهد و معتقد است نیمار، که فصل گذشته 31 گل در تمامی رقابت‌ها برای بارسا به ثمر رساند، در نیوکمپ خواهد ماند. بوسکتس در مصاحبه با Onda Cero گفت: «من نگران نیستم. در دنیای فوتبال، چیزی که قرار باشد اتفاق بیفتد، اتفاق می‌افتد. او [نیمار] اظهار داشته که وضعیت خوبی دارد؛ او در اینجا راحت است و به نظر من با وجود شایعات مختلف، او بارسا را ترک نخواهد کرد».

بوسکتس همچنین به صحبت در مورد دنی آلوز و مارک بارترا، که در انتهای فصل 2015/16 قهرمان لالیگا را ترک کردند، سخن گفت: «آن‌ها تصمیم به ترک باشگاه گرفتند، و این برای من، به عنوان یک هم‌تیمی، خبر خوبی نیست؛ اما باید به تصمیمات آن‌ها احترام گذاشت. امیدوارم که جایگزین‌هایی که برای دنی و مارک انتخاب می‌شوند، به اندازه کافی خوب باشند تا بتوانیم به کسب عناوین ادامه بدهیم».

«ما بازیکنان بزرگی در بارسا داریم و به تلاش برای ماندن در صدر، ادامه خواهیم داد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: اطمینان بوسکتس از ماندن نیمار در بارسا
اولا اگه نیمار بدنبال کسب توپ طلاس ( البته بعد از دوران مسی که حالا حالاها ادامه داره ایشالله ) فقط و فقط یه راه پیش روشه ، اونم بازی در بهترین تیم سده اخیر
دوما هیچ کسی نیس که یه بارسایی واقعی باشه و از شنیدن خبر رفتن دنی گرگه ناراحت نشه ، بارترا هم بود و نبودش فرقی نداشت چون لوچو خیلی باهاش حال نمیکرد
سوما از این تیم مدیریتی بی لیاقت و چلمن بعیده که بتونن جای خالی دنی رو با بازیکنی در حد و حدود دنی ( حتی پایینتر از دنی ) پر کنن
همین که بتونن یه مدافع مرکزی جوون جذب کنن و یه مهاجم جانشین مثلث خط حمله ، آپولو هوا کردن .


چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۵ (۶:۳۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اطمینان بوسکتس از ماندن نیمار در بارسا
امیدوارم اونقد بدرخشه تا رقیب اصلی مسی تو کسب توپ طلا باشه


سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اطمینان بوسکتس از ماندن نیمار در بارسا
آره از این تیم مدیریتی ملعون بعید نیست با پول وسوسه شن! به فرض محالم نیمارو 190 تا بفروشن، 60 تا خرید می کنن بقیه رو می ذارم جیبشون میگن بدهی های دوره لاپورتا رو دادیم! دقیقا مثل دولت روحانین که هر گندی می زنن می اندازن گردن دولت قبلی!


سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۴)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: اطمینان بوسکتس از ماندن نیمار در بارسا
بودجه کم باشگاه و رقم فسخ قراردادش
بیشتر از جانب باشگاه نگرانم تا خود نیمار
چون بارها گفته اینجا خوشحاله


سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!