به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کرواسی vs اسپانیا؛ جدال هافبک‌های آبی و اناری در بوردویورو ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۲:۱۸) (۵۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در آخرین روز بازی‌های گروه D رقابت‌های یورو 2016، در مصاف دو تیم کرواسی و اسپانیا، اینیستا و بوسکتس، رو در روی ایوان راکیتیچ قرار خواهند گرفت.

اینیستا و بوسکتس سه شنبه شب در آخرین دور بازی‌های گروه D یورو 2016 به مصاف با هم‌تیمی باشگاهی خود، ایوان راکیتیچ خواهند رفت. این سه بازیکن ترکیب اصلی خط هافبک بارسا را تشکیل می‌دهند. آنها در فصل 2015/16، در 32 بازی از ابتدا با یکدیگر در ترکیب تیم لوئیز انریکه حضور داشتند؛ 19 بازی در لالیگا، 7 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 2 بازی در جام باشگاه‌های جهان، 2 بازی در جام حذفی و یک بازی در سوپر جام اروپا و سوپر جام اسپانیا.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این بار اما اینیستا، بوسکتس و راکیتیچ به عنوان حریفان یکدیگر بازی خواهند کرد؛ بوردو فرانسه جایی است دو تیم اسپانیا و کرواسی در سومین و آخرین دور از بازی‌های گروه D یورو 2016 ساعت 23:30 (به وقت ایران) در برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

اسپانیا هر دو دیدار قبلی خود را برده است و از همین حالا صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است، اما با کسب پیروزی در این بازی، می‌تواند جایگاه نخست گروه را بدست بیاورد. هر سه این هافبک‌های آبی و اناری پوش، مهم‌های کلیدی تیم‌های ملی خود تلقی می‌شوند. راکیتیچ حتی در تساوی 2-2 تیم ملی کشورش مقابل جمهوری چک، برای تیمش گلزنی کرد.

چهارمین هافبک آبی و اناری پوش گروه D، یعنی آردا توران نیز همزمان با این دیدار، در لنز به مصاف جمهوری چک خواهد رفت. ترکیه تا کنون حتی یک برد هم کسب نکرده است اما می‌تواند با پیروزی در این بازی در رده سوم گروه قرار گیرد و امید راه‌یابی به مراحل حذفی این رقابت‌ها را به عنوان یکی از چهار تیمی که با قرار گرفتن در جایگاه سوم به دور بعد راه می‌یابند، حفظ کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: کرواسی vs اسپانیا؛ جدال هافبک های آبی و اناری در بوردو
احتمالش زیاده که اینیستا استراحت کنه.


سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: کرواسی vs اسپانیا؛ جدال هافبک های آبی و اناری در بوردو
برای بازیکنان آبی و اناری و تیم کرواسی آرزوی موفقیت دارم


سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!