به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: من به مربیگری در بارسلونا فکر نمی‌کنممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۲۰) (۵۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا تا اینجای یورو 2016 عملکرد قابل توجهی را در این رقابت‌ها ارائه داده است و اکنون خود نیز از فرم خوبی که در آن قرار دارد لذت می‌برد. اینیستا طی مصاحبه‌ای در مورد جزئیات زندگی حرفه‌ای خود و آینده‌اش در نیوکمپ صحبت کرد، جایی که ظاهرا قرار نیست او را به عنوان سرمربی ببینیم. او همچنین صحبت‌هایی در مورد توپ طلا و آینده نیمار داشت، که در این خبر آن‌ها را می‌خوانیم.

او گفتگوی خود را اینگونه آغاز کرد: «به عنوان یک بازیکن شکی در این مورد [که می‌خواهم در بارسلونا بمانم] ندارم. بدون شک بارسا جایی است که بخش بزرگی از زندگی من در آنجا شکل گرفت و من روزهای زیادی را در آن گذراندم - اینجا خانه دوم من است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر چه اینیستا اکنون 32 سال دارد اما هنوز صحبتی در مورد بازنشستگی از او نشنیده‌ایم. از سویی شایعات و پیشنهاداتی مطرح است که ممکن است او را در آینده به عنوان سرمربی، روی نیمکت آبی و اناری‌ها ببینیم، چیزی او حتی به آن فکر هم نمی‌کند: «من در این باره [هدایت بارسا] حتی فکر هم نکرده‌ام، در این مورد چیز دیگری وجود ندارد، این چیزی است اکنون نمی‌توانم در موردش اظهار نظر کنم. واقعا کار سختی است که بخواهم از الان سال‌های پیش رو را پیش بینی کنم. می‌خواهم از حال لذت ببرم و این چیزی است که مرا خشنود می‌سازد».

اینیستا همچنین درباره سرمربی سابق بارسلونا، پپ گواردیولا نیز صحبت کرد، کسی که 14 جام را به همراه یکدیگر برای کاتالان‌ها به ارمغان آوردند. گواردیولا فصل جدید خود را در انگلیس و با منچستر سیتی آغاز خواهد کرد که به عقیده اینیستا این جا به جایی می‌تواند موفقیت آمیز باشد: «گواردیولا با منچستر سیتی به چیزهای جدیدی دست خواهد یافت، من تحت هدایت او بازی کرده‌ام و می‌دانم که چگونه فردی است - سیتی سرمربی بزرگی دارد. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و می‌تواند تیمی را پرورش دهد که برای کسب تمام عناوین بجنگد».

اینیستا در مورد انتخاب احتمالی‌اش به عنوان مرد سال فوتبال دنیا و دریافت توپ طلای فوتبال جهان، گفت: «نبردن توپ طلا مرا اذیت نمی‌کند و اینکه تا به حال آن را نبرده‌ام هم، یک بی‌عدالتی محسوب نمی‌شود! هم مسی و هم رونالدو مستحق بردن جوایزی که بردند، بودند. هر کسی عقیده‌ای دارد. اما بودن در کنار بهترین بازیکنان دنیا و رقابت کردن با آن‌ها، امتیاز بسیار بزرگی است».

در چند روز اخیر خبرهایی در مورد علاقه منچستر یونایتد و پی اس جی به نیمار به گوش می‌رسد، اما اینیستا با اطمینان کامل می‌گوید که نیمار قصد ترک نیوکمپ را ندارد: «حاضر شرط ببندم که نیمار می‌ماند! اگرچه باشگاه‌های بزرگی به دنبال جذب او هستند، اما من فکر می‌کنم که او در بارسا خوشحال است و امیدوارم که با ما بماند و سطحی مانند فصل گذشته از خودش به نمایش بگذارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: اینیستا: من به مربیگری در بارسلونا فکر نمی کنم
نقل قول
من در این باره [هدایت بارسا] حتی فکر هم نکرده ام، در این مورد چیز دیگری وجود ندارد، این چیزی است اکنون نمی توانم درموردش اظهار نظر کنم. واقعا کار سختی است که بخواهم از الان سال های پیش رو را پیش بینی کنم. می خواهم از حال لذت ببرم و این چیزی است که مرا خشنود می سازد».

فعلا از بازیت لذت ببر وقت زیادی مونده تا اون موقع هنوز . ولی قطعا اندرس هم مثل پپ و لوچو مربی بسیار بزرگی خواهد شد ، البته قبلش ژاوی هم تو نوبته برای مربیگری بارسا


چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۵ (۱۰:۰۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: اینیستا: من به مربیگری در بارسلونا فکر نمی کنم
نقل قول
نبردن توپ طلا مرا اذیت نمی کند و اینکه تا به حال آن را نبرده ام هم، یک بی عدالتی محسوب نمی شود! هم مسی و هم رونالدو مستحق بردن جوایزی که بردند، بودند. هر کسی عقیده ای دارد. اما بودن در کنار بهترین بازیکنان دنیا و رقابت کردن با آن ها، امتیاز بسیار بزرگی است».

مسی قطعا لیاقت توپ طلاهای بیشتری داشته ، ولی اون لاشخور حداقل حداقل یه دونه از اون توپ طلاها حقش نبوده .


چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۵ (۱۰:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اینیستا: من به مربیگری در بارسلونا فکر نمی کنم
صحبت درباره مربیگری یک مقدار زوده اما فکر کردن به این موضوع خیلی هم خوبه


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۵۶)
 
BRAIN
پاسخ به: اینیستا: من به مربیگری در بارسلونا فکر نمی کنم
الان به مربیگری فکر نمی کنه ولی به زودی چرا.


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۲۳)
 
poyafatehi
پاسخ به: اینیستا: من به مربیگری در بارسلونا فکر نمی کنم
اتفاقاً مربی خوبی خواهد بود با حوصله و با دانش.. تیمش چقد خوب باید بازی کنه.. باید به اش فکر کنه.. امسال باید با مسی و نیمار سه نفر نهای برای توپ طلا باشند.


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: من به مربیگری در بارسلونا فکر نمی کنم
اندرس مقدس حقشه یه توپ طلا ببره لااقل!


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!