به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جزئیات سفر کاری رابرت فرناندز به آمریکانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۱۷) (۸۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجمین: مبینا پولایی - محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir

زمزمه‌های پیوستن خاویر ماسکرانو به یوونتوس روزهاست که شنیده می‌شود. این امر رابرت فرناندز را بر آن داشته تا به ایالات متحده آمریکا سفر کند و به این بازیکن بگوید که باشگاه تمام سعی خود را خواهد کرد تا او احساس رضایت داشته باشد. ماسکرانو یکی از مهره‌های کلیدی تیم لوئیز انریکه است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شنبه، مدیر ورزشی بارسلونا، رابرت فرناندز در ورزشگاه ژیلت بوستون برای دیدن بازی آرژانتین در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا حضور داشت. او به آمریکا آمده بود تا پیشرفت دو بازیکن بارسلونا، مسی و ماسکرانو را دنبال کند. مسی به این دلیل که تازه از مصدومیت بازگشته و ماسکرانو به این دلیل که باشگاه در تلاش است تا او را در بارسا نگاه دارد.

رابرت فرناندز در آمریکا حضور داشت و از نزدیک شاهد پیروزی 4-1 آرژانتین مقابل ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا بود. او پس از بازی با ماسکرانو - و البته مسی - ملاقات کرد. فرناندز به هافبک دفاعی تیم خود گفت که آنها نمی‌خواهند او باشگاه را ترک کند و حتی نمی‌خواهند در این مورد قیمتی به یوونتوس پیشنهاد دهند، چرا که آنها تنها به حضور او در نیوکمپ فکر می‌کنند.

بارسا می‌خواهد ماسکرانو را خوشحال ببیند؛ این ملی‌پوش آرژانتینی جلسه خود - با رابرت فرناندز - را با رضایت ترک کرد. حال قرار بر این شده تا باشگاه با این بازیکن خود یک قرارداد جدید ببندد، کسی که احتمال خروجش از نیوکمپ چندان جدی به نظر نمی‌رسید.

مدیر ورزشی بارسلونا در دیدار با مسی، از عملکرد او در کوپا آمریکا حمایت کرد و نیز برای او و ماسکرانو در ادامه این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد. او قصد دارد یک ملاقات با کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی تیمش نیز برقرار کند.

گذشته از این، رابرت برای دیدن رامیرو فونز موری در ورزشگاه حضور یافت. بازیکنی که در ریورپلاته زیر نظر مارچلو گالاردو کار کرده و بارسا برای مدتی به جمع آوری اطلاعات در مورد او مشغول بود.

تابستان سال پیش فونز موری به اورتون پیوست و برای همین به نظر می‌رسد که در حال حاضر هدف مناسبی برای بارسلونا نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رابرت درباره این هافبک دفاعی به اسپورت گفت: «او بازیکن خوبی است و ما او را برای مدت زیادی است که می‌شناسیم، اما قصد نداریم که تابستان امسال او را خریداری کنیم».

مدیر برنامه این بازیکن، خورخه کیسترپیلر از اینکه بارسلونا فونز موری را زیر نظر داشته مطلع است ولی بسیار واضح است که مذاکره‌ای انجام نشده و بارسلونا بیش‌تر او را برای آینده زیر نظر نگه داشته است.

فونز موری 25 ساله یک مدافع مرکزی است و در هوا بسیار خوب بازی می‌کند. این بازیکن چپ پا برای آرژانتین در کوپا آمریکا در کنار بازیکن منچستر سیتی، نیکولاس اوتامندی در سطح عادی بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: جزئیات سفر کاری رابرت فرناندز به آمریکا
این ماسکرانو رو بندازید به یووه بخدا خسته کنندست وضعیت دوتا دفاع جوان با کیفیت بخرید من نمیدونم چه اصراریه بازیکن ۳۲ ساله با سوتی های فراوان که تو بازی های آرژانتین هم سوتی داد همین چندروز و خرشانسه توپ میره میخوره تیرک یا بیرون رو نگه دارن؟


سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۹:۳۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: جزئیات سفر کاری رابرت فرناندز به آمریکا
اینا همه دستشون تو یه کاسه اس
هم میخوان بازیکن بخرن و هم پول خرج نکن
عوضش بازیکنانمونو مفت میفروشن و افتخارم میکنن


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۵۱)
 
poyafatehi
پاسخ به: جزئیات سفر کاری رابرت فرناندز به آمریکا
از شنیدن این همه اسم درجه دو خسته شدیم.. حیف که پوگبا مدیر برنامه ی درست حسابی نداره.. وگرنه می شد اون رو با یک مدافع خرید.


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۲۸)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: جزئیات سفر کاری رابرت فرناندز به آمریکا
یک مشت بی خاصیت


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جزئیات سفر کاری رابرت فرناندز به آمریکا
تو رو به خدا این بی خاصیت رو ردش کنید بره!


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!