به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

54 گل ملی مسی، زیر ذره بین!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۲۰) (۶۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این ملی‌پوش آرژانتینی تا به حال 54 گل برای تیم ملی و نیز 482 گل برای تیم باشگاهی خود به ثمر رسانده است. گلی که لئو بامداد یکشنبه در دقیقه 60 بازی آرژانتین و ونزوئلا، در باستون به ثمر رساند تنها یک گل نبود؛ این گل 54 امین گل ملی او بود و باعث تا این مهاجم آبی و اناری در صدر جدول گلزنان تاریخ فوتبال آلبی سلسته، در کنار گابریل باتیستوتا قرار گیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی اکنون با 482 گل (در تمام بازی‌های رسمی و دوستانه) بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا نیز هست. حال در نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا 2016، مردی هست که با کسب 28 جام قهرمانی به همراه بارسلونا، همچنان به دنبال کسب اولین جام قهرمانی خود به همراه تیم ملی کشورش است. او اکنون تنها 2 قدم تا رسیدن به این مهم فاصله دارد.

برزیل و پاراگوئه: قربانیان مورد علاقه مسی

از بین 54 گل ملی مسی، 50 تای آنها با پای چپ، دو تای آنها با پای راست و دو تای دیگر آنها با ضربه سر به ثمر رسیده است. 46 تا از این 54 گل (حدود 85 درصد) از داخل محوطه جریمه، 11گل (حدود20 درصد) از روی نقطه پنالتی و 5 گل (حدود 9 درصد) از روی ضربات آزاد به ثمر رسیده است. همچنین شایان ذکر است که در بین این 54 گل، 27 گل لئو در بازی‌های دوستانه آرژانتین، 15 گل در مراحل مقدماتی جام جهانی، 5 گل در جام جهانی و 7 گل در کوپا آمریکا به ثمر رسیده است. برزیل و پاراگوئه هر کدام چهار گل و بولیوی، گواتمالا، سوئیس، اروگوئه، ونزوئلا و مکزیک هر کدام سه گل از سوی این ستاره آرژانتینی دریافت کرده‌اند. مسی همچنین در بازی با تیم‌های شیلی (2 گل)، اسپانیا (2 گل)، کلمبیا (2 گل)، کرواسی (2 گل)، آلمان (1گل)، پرتغال (1گل) و فرانسه (1گل) برای آرژانتین گلزنی کرده است.

چهار هت تریک و شش دابل

در بین هم‌تیمی‌های لئو مسی در خط حمله آرژانتین، کارلوس توز و گونزالو هیگواین هر کدام هفت پاس گل و کان آگرو شش پاس گل برای او ارسال کرده‌اند. این مهاجم آرژانتینی بارسلونا رکورد 4 هت تریک و 6 دابل را با پیراهن تیم ملی خود به ثبت رسانده است. او در هر یک از فصل‌های 2011/12 و 2012/13، 9 گل برای آبی و سفید‌ها به ثمر رسانده است و در این فصل تا به حال هفت گل وارد دروازه حریفان کرده است، در حالی که همچنان یک - و در صورت صعود به فینال دو - بازی در رقابت‌های کوپا آمریکا باقی است.

شکی نیست که مسی می‌تواند به زودی از باتیستوتا نیز پیشی بگیرد و به تنهایی برترین گلزن آرژانتینی‌ها لقب گیرد؛ تنها سوالی که وجود دارد این است که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؟!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: 54 گل ملی مسی، زیر ذره بین!
رکورد شکستن برای مسی در حد غذا خوردن عادیه!


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 54 گل ملی مسی، زیر ذره بین!
بهترین بودن برای مسی کاری نداره براحتی میتونه همه رکوردها رو جابجا کنه، اینو تو سال های اخیر بخوبی نشون داده
براش آرزوی موفقیت دارم


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!