به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: از رسیدن به رکورد باتیستوتا خوشحالممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۰۴) (۶۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

لیونل مسی با گلی که در پیروزی 4-1 آرژانتین مقابل ونزوئلا به ثمر رساند، تعداد گل‌های ملی خود را به 54 رساند و حال به طور مشترک با گابریل باتیستوتا، برترین گلزن تاریخ فوتبال آرژانتین محسوب می‌شود. او بعد از بازی در مورد این شاهکار ابراز خوشحالی کرد اما تاکید کرد که بیشتر از آن به بازی نیمه نهایی مقابل آمریکا فکر می‌کند تا بتواند شکست مقابل آلمان در فینال جام جهانی و مقابل شیلی در فینال همین رقابت‌ها را جبران کند. او گفت: «از این موضوع (برابری رکورد برترین گلزن تاریخ آرژانتین) بخاطر اهمیتی که دارد خوشحالم، اما اکنون باید روی چیز دیگری تمرکز کنیم؛ کسب جامی که همه ما تمایل زیادی به آن داریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی همچنین در مورد حضور در جمع 4 تیم صعود کننده به نیمه نهایی کوپا آمریکا افزود: «اینکه در دو فینال و یک نیمه نهایی متوالی حضور داشته باشید، کار آسانی نیست. بدیهی است که هر تیمی دوست دارد قهرمان [جام ها] شود اما کار و تلاشی که ما طی سه سال گذشته کرده‌ایم اصلا آسان نبود».

این مهاجم بارسلونا به به ثمر رساندن یک گل در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، نقش خود را به عنوان یک کاپیتان به خوبی نشان داد و نیز به اهمیت نقش گونسالو ایگواین و سرخیو آگوئرو در این پیروزی تاکید کرد: «آنها بیشتر به گلزنی نیاز دارند، آنها برای گلزنی زندگی می‌کنند و می‌خواهند روز به روز بیشتر گل بزنند. ما آرام بودیم چرا که هر دو آنها برای ما کارهایی فراتر از گلزنی انجام دادند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی: از رسیدن به رکورد باتیستوتا خوشحالم
دیگه باید با قهرمانی همه چیو تکمیل کنی
به امید موفقیت


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۱۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: مسی: از رسیدن به رکورد باتیستوتا خوشحالم
نقل قول
آنها بیشتر به گلزنی نیاز دارند، آنها برای گلزنی زندگی می کنند و می خواهند روز به روز بیشتر گل بزنند. ما آرام بودیم چرا که هر دو آنها برای ما کارهایی فراتر از گلزنی انجام دادند

با این جمله قشنگ گفته دیگه واسم مهم نیست چقدر گل بزنم فقط قهرمانی واسم مهمه بقیه هرچی میخوان گل بزنن البته و بعضیا. هرچقدر میخوان پنالتی های حساس رو خراب کنن


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۰۴)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: مسی: از رسیدن به رکورد باتیستوتا خوشحالم
ریشاتو بزن ، گرخیدم ازین فاصله دیدم


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: از رسیدن به رکورد باتیستوتا خوشحالم
نقل قول
«اینکه در دو فینال و یک نیمه نهایی متوالی حضور داشته باشید، کار آسانی نیست. بدیهی است که هر تیمی دوست دارد قهرمان [جام ها] شود اما کار و تلاشی که ما طی سه سال گذشته کرده ایم اصلا آسان نبود».

البته اینکه مداوم تو ادوار گروهی حذف شی هم کار آسونی نیست.


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!