به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تلاش سه آبی اناری پوش برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا آمریکاکوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۲۵) (۷۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مسی، ماسکرانو و کلودیو براوو تلاش می‌کنند تا تیم‌های ملی کشورشان، یعنی آرژانتین و شیلی را در بازی با تیم‌های ونزوئلا و مکزیک، در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2016 به پیروزی برسانند تا جز 4 تیم صعود کننده به نیمه نهایی این رقابت‌ها باشند.

کوپا آمریکا به مراحل حذفی خود رسیده است و حال تنها دو بازی دیگر باقی مانده تا سرنوشت هر 4 تیمی که جواز حضور در نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب می‌کنند معین شود؛ در این بین نیز شاهد 3 بازیکن آبی و اناری پوشی هستیم که این هدف را در پیش دارند. در اولین بازی (از بین دو بازی مذکور) که ساعت 3:30 صبح روز یکشنبه (به وقت تهران) برگزار می‌شود، مسی و ماسکرانو باید در ترکیب آرژانتین مقابل ونزوئلایی صف آرایی کنند که حذف اروگوئه بدون سوارز را قطعی کرد. مسی تا اینجای رقابت‌های کوپا حتی یک بار هم از ابتدا وارد بازی نشده است اما 3 گل برای آرژانتینی‌ها به ثمر رسانده است. ماسکرانو نیز در دو بازی اول تیم تاتا مارتینو 90 دقیقه را به طور کامل بازی کرده و در بازی سوم، طبق برنامه سرمربی استراحت کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آرژانتین هر سه بازی مرحله گروهی خود را با پیروزی به اتمام رسانده، 10 گل زده و تنها یک گل دریافت کرده است؛ به عباتی می‌توان گفت آنها به همان فرم مطلوبی رسیده‌اند که در سال 1993 - همان سالی آخرین قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کردند - داشتند. بازی امروز آرژانتین و ونزوئلا ساعت 19:00 به وقت محلی (03:30 به وقت تهران) در ورزشگاه ژیلت (فاکسبرو سابق) برگزار خواهد شد و برنده این دیدار در نیمه نهایی با میزبان این رقابت‌ها یعنی آمریکا دیدار خواهد داشت؛ تیمی که - در بازی یک چهارم نهایی خود - با نتیجه 2-1 اکوادور را مغلوب خود کرده است.

سه ساعت پس از آن دیدار (ساعت 6:30 به وقت تهران)، کلودیو براوو به همراه تیم دوم گروه D که پس از آرژانتین به یک چهارم نهایی صعود کرد، یعنی شیلی، در ورزشگاه سانتا کلارا به مصاف مکزیک - دیگر هم گروهی اروگوئه - خواهد رفت. اگر شیلی، قهرمان دور قبلی کوپا آمریکا، که بعد از شکست مقابل آرژانتین، با شکست بولیوی و پاراگوئه در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفت، بتواند مکزیک را شکست دهد، باید در نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف کلمبیا برود؛ تیمی که - در بازی یک چهارم نهایی خود - پرو را پس از تساوی 0-0 در ضربات پنالتی شکست داد.

به امید موفقیت این سه آبی اناری پوش در کوپا آمریکا 2016!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تلاش سه آبی اناری پوش برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا آمریکا
به امید خدا آرژانتین قهرمان میشه


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۴۳)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: تلاش سه آبی اناری پوش برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا آمریکا
اگر خدا بخواد و اگر هیگواین بذاره، میریم برای قهرمانی


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تلاش سه آبی اناری پوش برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا آمریکا
به امید خدا که کاپیتان مسی این بار دیگه تیمشو قهرمان می کنه.


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!