به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: نمایش کاملی ارائه دادیمیورو ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۰۵) (۵۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا، پس از پیروزی شب گذشته تیم ملی کشورش مقابل ترکیه و قطعی شدن صعودشان به مرحله بعدی، در کنفرانس خبری شرکت کرد. او که بار دیگر با نمایشی خیره کننده، بهترین بازیکن زمین نام گرفت، معتقد بود که اسپانیا بازی بی‌نقص و کاملی ارائه داده است.

در این بازی، آلوارو موراتا در دقیقه 34 با ضربه سر دروازه را باز کرد، و سپس چند دقیقه بعد، نولیتو اختلاف را دو برابر کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند، و در همان ابتدای نیمه دوم، مهاجم یوونتوس بار دیگر و این بار روی پاس جوردی آلبا، گل دوم خودش و گل سوم اسپانیا را به ثمر رساند، تا ماتادورها با یک پیروزی بی‌دردسر صعود خود را به دور بعدی رقابت‌ها مسجل کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اینیستا که در پایان بازی برای دومین بار پیاپی بهترین بازیکن زمین نام گرفت، از این پیروزی بسیار خوشحال بود: «هر چه در تونومنت جلوتر می‌رویم، باید پیشرفت داشته باشیم و اشتباهاتمان را کاهش دهیم - و این همان چیزی بود که امروز انجام دادیم. حریف سرسختی داشتیم، اما مالکیت توپ را در اکثر دقایق بازی در اختیار گرفته بودیم و از بهتر شدن دست بر نداشتیم. من به همه هم‌تیمی‌هایم، و همینطور هواداران، نمره 10 از 10 می‌دهم!».

«جام جهانی، چه برای هواداران و چه برای بازیکنان، نا امید کننده بود. انتظار آن تورنومنت بد را نداشتیم، اما در دو بازی اخیر، روحیه پیروزی‌طلب خود را نشان دادیم. ما روحیه خوبی داریم و اینکه تا کجا پیش برویم، در دست خودمان است».

اینیستا همچنین در مورد هم باشگاهی‌اش آردا توران، که در نیمه دوم توسط هواداران خودی هو شده بود، گفت: «شرایط بسیار سختی برای یک بازیکن است، که توسط هواداران خودی هو شود. این مسئله احساس بدی در من اینجا کرد. آردا بازیکن بسیار خوبی است و توانایی‌های فراوانی دارد. بهترین‌ها را در ادامه تورنومنت برایش آرزو می‌کنم. همیشه بهترین‌ها را برای هم‌تیمی‌هایم آرزو می‌کنم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: اینیستا: نمایش کاملی ارائه دادیم
با این روند انتخاب تیم منتخب ، حتی اگه تمام بازی ها هم بهترین بازیکن بشی ، از این کارشناسای نخبه بعیده که اسمتو وارد لیست تیم منتخب کنن


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۱۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اینیستا: نمایش کاملی ارائه دادیم
برات آرزوی موفقیت دارم آندرس مقدس


شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: نمایش کاملی ارائه دادیم
اسپانیا کم کم داره به قواره قهرمان بر می گرده.


شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!